Recensie Gina (Ned), Doetinchem, Eroscentrum Escape k25 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben vandaag bij haar geweest en ze vertelde me dat ze na vandaag weekend had omdat morgen de thuis kapster kwam om haar haren blond te maken. Volgende week is ze er een woensdag niet de rest van de week wel zei ze.
Was trouwens wel weer geweldig met haar voor een half uurtje

OMG……, gaat lekker zo.
Voor de 3de keer dat ik op vrijdag wil gaan is ze er niet😟

Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Vandaag weer bij Gina geweest. Ze ziet er super lekker uit met haar blonde extensions en nieuwe make-up. Alsof ze 10 jaar jonger is met haar nieuwe look.

De deur stond nog open toen ik de eerste omhelzing kreeg en een dikke zoen. De gordijnen gingen dicht en beiden met de kleren aan wreef zij met haar kontje mijn pik al bijna stijf.
Ze had een nieuw zwart leren setje aan met knoopjes aan de voorzijde. Al snel had ik de drukknoopjes te pakken en zag haar heerlijke glad geschoren poesje.

Vervolgens was Gina als eerste uit de kleren en lag al met de benen weid op bed terwijl ik mij nog stond uit te kleden. Wat een uitzicht met haar nieuwe look.

Veel voorspel hebben we niet gehad. Wel zat mijn pik snel in haar natte kutje. Met woorden geilden wij elkaar op. Ik vermoed dat Gina dit keer klaar is gekomen. Het enige wat ik zeker weet is dat ik 100% daverend ben klaargekomen. Het was wederom weer een maffe en geile ontmoeting.

O ja: Door privé omstandigheden was ze er vorige week niet. Daar komt bij dat ze veel had gewerkt. Haar planning is om vanaf nu tot aan de kerst weer lekker veel te werken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan