Recensie Gina (Ned), Doetinchem, Eroscentrum Escape k25 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben vandaag bij haar geweest en ze vertelde me dat ze na vandaag weekend had omdat morgen de thuis kapster kwam om haar haren blond te maken. Volgende week is ze er een woensdag niet de rest van de week wel zei ze.
Was trouwens wel weer geweldig met haar voor een half uurtje

OMG……, gaat lekker zo.
Voor de 3de keer dat ik op vrijdag wil gaan is ze er niet😟

Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Vandaag weer bij Gina geweest. Ze ziet er super lekker uit met haar blonde extensions en nieuwe make-up. Alsof ze 10 jaar jonger is met haar nieuwe look.

De deur stond nog open toen ik de eerste omhelzing kreeg en een dikke zoen. De gordijnen gingen dicht en beiden met de kleren aan wreef zij met haar kontje mijn pik al bijna stijf.
Ze had een nieuw zwart leren setje aan met knoopjes aan de voorzijde. Al snel had ik de drukknoopjes te pakken en zag haar heerlijke glad geschoren poesje.

Vervolgens was Gina als eerste uit de kleren en lag al met de benen weid op bed terwijl ik mij nog stond uit te kleden. Wat een uitzicht met haar nieuwe look.

Veel voorspel hebben we niet gehad. Wel zat mijn pik snel in haar natte kutje. Met woorden geilden wij elkaar op. Ik vermoed dat Gina dit keer klaar is gekomen. Het enige wat ik zeker weet is dat ik 100% daverend ben klaargekomen. Het was wederom weer een maffe en geile ontmoeting.

O ja: Door privé omstandigheden was ze er vorige week niet. Daar komt bij dat ze veel had gewerkt. Haar planning is om vanaf nu tot aan de kerst weer lekker veel te werken.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat de gordijnen bij Lola dichtbleven en ik weinig tijd had, ben ik maar naar Gina gegaan.
Een tijd geleden ben ik ooit 1x bij haar geweest, maar zij wist dat nog.
Om toch even "lekker" bezig te zijn, heb ik gekozen voor "vanalles"😉voor €100.

Na ons gewassen te hebben, duwde ze me het bed op en begon ze me te zoenen en "bood" ze me haar borsten aan.
Daarna heb ik haar heerlijk gebeft en gevingerd, waarna ze me begon te pijpen. Toen ik aardig op knappen stond, heb ik het "doggy style" afgemaakt.
Het was weer een lekker geile date, maar bij thuiskomst had ik nog steeds die "kutlucht" in mijn neus hangen😬

Vandaag liep ik als eerste bij Gina NL naar binnen. De man achter mij liep ook richting Gina. Ik vroeg hem, ga je mee naar binnen? Gina lag in een deuk van de lacht en ook zij nodigde hem uit. Hij liep hard weg met een knal rood hoofd. 🤣

Ze had het weekend droog gestaan en heb met mijn vinger haar G-sport bewerkt terwijl ik haar kutje aan het beffen was. ( @Amigo1 ze rook weer heerlijk fris ). Ik voelde haar kutje ongecontroleerd samentrekken, even was ze helemaal stil en sprakeloos. ;)

Het gordijn bij de deur is niet dicht gegaan. Theatraal zat ze op handen en knieën op het bed zodat ze goed bekeken kon worden. Ik heb haar op z'n hondjes genomen en daarna in missio. Wat een heerlijk uitzicht om mijn harde paal tussen haar goed gevormde schaamlippen op en neer te zien glijden.

Gina had dikke lol dat 1 van de mannen twee duimen opstak. 👍👍 De man die we uitgenodigd hadden bleek er altijd te lopen, zonder een dame te bezoeken. Hij kwam ook even kijken, maar liep verlegen verder.

Het was weer kinky met humor. Heb heerlijk genoten van haar kleine lijfje en heb m'n volle ballen weer heerlijk leeggespoten.

F
Vandaag liep ik als eerste bij Gina NL naar binnen. De man achter mij liep ook richting Gina. Ik vroeg hem, ga je mee naar binnen? Gina lag in een deuk van de lacht en ook zij nodigde hem uit. Hij liep hard weg met een knal rood hoofd. 🤣

Ze had het weekend droog gestaan en heb met mijn vinger haar G-sport bewerkt terwijl ik haar kutje aan het beffen was. ( @Amigo1 ze rook weer heerlijk fris ). Ik voelde haar kutje ongecontroleerd samentrekken, even was ze helemaal stil en sprakeloos. ;)

Het gordijn bij de deur is niet dicht gegaan. Theatraal zat ze op handen en knieën op het bed zodat ze goed bekeken kon worden. Ik heb haar op z'n hondjes genomen en daarna in missio. Wat een heerlijk uitzicht om mijn harde paal tussen haar goed gevormde schaamlippen op en neer te zien glijden.

Gina had dikke lol dat 1 van de mannen twee duimen opstak. 👍👍 De man die we uitgenodigd hadden bleek er altijd te lopen, zonder een dame te bezoeken. Hij kwam ook even kijken, maar liep verlegen verder.

Het was weer kinky met humor. Heb heerlijk genoten van haar kleine lijfje en heb m'n volle ballen weer heerlijk leeggespoten.
Fantastische actie, had het graag gezien. Wie waren er verder aanwezig van de dames?

Terug
Bovenaan Onderaan