WHEM Gina Lekkerkerk sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Opvallend prijsverschil, kan je beter via Kinky afspreken. ;)

Maar wel bijzonder ook dat ze 7 dagen per week de hele dag beschikbaar zegt te zijn. Dat vind ik altijd twijfelachtig, krijg je bijna het idee van een dame die tijdelijk ergens is neergezet. Sprak ze wel Nederlands toen je met haar videobelde en contact had, @Jack217?

nee, (gebrekkig) Engels.
Opvallend prijsverschil, kan je beter via Kinky afspreken. ;)

Maar wel bijzonder ook dat ze 7 dagen per week de hele dag beschikbaar zegt te zijn. Dat vind ik altijd twijfelachtig, krijg je bijna het idee van een dame die tijdelijk ergens is neergezet. Sprak ze wel Nederlands toen je met haar videobelde en contact had, @Jack217?

nee, (gebrekkig) Engels.

Dank je!

Dan vermoed ik dat ik het toch niet ga proberen. Lijkt dan een buitenlandse dame die ergens is neergezet en dan 'heel de dag beschikbaar is'. Ondanks dat ze er goed uitziet, heb ik daar dan toch mijn twijfels bij. Ook sneu voor het arme meisje dat ze haar dan in Lekkerkerk plaatsen, of all places.

Haha ja in een dorpje. Ik vraag me ook af waarom daar…
Maar zelf heb ik het gevoel dat ze onafhankelijk is. Ze werkt samen met een vriendin.
Die onbeperkte beschikbaarheid zie ik bij zoveel dames. Ik denk dat dat weinig zegt en ze dan gewoon werken wanneer ze zin/tijd hebben.

Haha ja in een dorpje. Ik vraag me ook af waarom daar…
Maar zelf heb ik het gevoel dat ze onafhankelijk is. Ze werkt samen met een vriendin.
Die onbeperkte beschikbaarheid zie ik bij zoveel dames. Ik denk dat dat weinig zegt en ze dan gewoon werken wanneer ze zin/tijd hebben.

Ja, dat laatste klopt hoor. Kan ook verwarrend zijn. Heb ik een tijdje terug op de app nog over gesproken met een dame. Wilde 's ochtends langs, want ze was altijd beschikbaar. Maar volgens haar zou ze toch echt pas werken vanaf een tijdstip in de middag. Prima, kwam ook goed. Alleen vind ik het altijd fijner als het dan weer meer afgebakend wordt.

Zit die vriendin ook in Lekkerkerk trouwens dan? Of is dat de 'planner'?

Dit is haar vriendin die ook in Lekkerkerk zit.

Heb contact gehad met haar en ik begreep dat ze vrijdag weer terug gaat naar haar geboorteland. Wie nog een afspraak wil, moet dus snel zijn. Doe er eventueel nog je voordeel mee!

Al eens met haar afgesproken? Ben erg benieuwd naar de service.

Ja, in januari een keer. Maar dat kon toen alleen met die vriendin erbij die ook in dit topic wordt genoemd. Die vond ik beduidend minder, had liever alleen met Gina afgesproken, maar daar kwam de communicatie niet eenvoudig mee tot stand en via die vriendin lukte het toen wel. Alleen moest het toen wel een duomassage worden.

Ik overweeg wel om nu te proberen wel alleen met Gina af te spreken, hopelijk lukt dat. Zij was toen vooral van het glijwerk en liet haar vriendin het andere deel van de klus klaren. Was een vaste taakverdeling, kreeg ik het idee. Dus zou het nu wel eens volledig met Gina willen meemaken.

Ja, in januari een keer. Maar dat kon toen alleen met die vriendin erbij die ook in dit topic wordt genoemd. Die vond ik beduidend minder, had liever alleen met Gina afgesproken, maar daar kwam de communicatie niet eenvoudig mee tot stand en via die vriendin lukte het toen wel. Alleen moest het toen wel een duomassage worden.

Ik overweeg wel om nu te proberen wel alleen met Gina af te spreken, hopelijk lukt dat. Zij was toen vooral van het glijwerk en liet haar vriendin het andere deel van de klus klaren. Was een vaste taakverdeling, kreeg ik het idee. Dus zou het nu wel eens volledig met Gina willen meemaken.
Ze zitten nu allebei op een andere locatie. Dus dat is hoopvol. Ben erg benieuwd.

Ben geweest bij Gina. Op zich leuke vrouw.
Voor uur betaald.

Qua massage speelde ze wel veilig, alleen rug en benen masseren, de bilpartij werd overgeslagen. Zodra ik op mijn rug werd gedraaid werd erop klaarkomen overgegaan en masseren van de voorkant werd compleet overgeslagen. Mevrouw wist wel wat ze deed dus wat dat betreft niks te klagen.

Wel voor het totaalplaatje ging het al
Wat snel. Voor uur betaald en stond weer na 40 min buiten. Dus beter 45 minuten boeken volgende keer dat dekt de lading beter.

Inmiddels heb ik ook een bezoek kunnen brengen aan Gina in d'r uppie, nadat ik haar begin januari al eens had bezocht met die vriendin. Ik deel het verhaal van @Jjjjjjjj wel, eigenlijk. Massage vrij 'keurig', geen glijwerk deze keer, en na omdraaien meteen actie. Weinig opbouw daarin. Ook bleef haar pakje aan, al heeft ze op verzoek wel haar borsten ontbloot en die mochten aangeraakt worden. Billen ook, maar verder niet.

Al met al geen verkeerde ervaring, maar ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht / gehoopt en ik vond ook dat ze wel heel voortvarend te werk ging. Ik had voor 45 minuten afgesproken, maar was toch ook al gauw 10-15 minuten minder lang binnen dan waarvoor betaald was. Dus ik twijfel of ik nog eens ga. Heb niet het idee dat ze dan wel weer meer richting b2b gaat eigenlijk, maar wie weet.

Ik vind haar overigens wel een aantrekkelijke dame, de foto's in haar advertentie kloppen wel. Dus dat maakte wel weer veel goed.

Inmiddels heb ik ook een bezoek kunnen brengen aan Gina in d'r uppie, nadat ik haar begin januari al eens had bezocht met die vriendin. Ik deel het verhaal van @Jjjjjjjj wel, eigenlijk. Massage vrij 'keurig', geen glijwerk deze keer, en na omdraaien meteen actie. Weinig opbouw daarin. Ook bleef haar pakje aan, al heeft ze op verzoek wel haar borsten ontbloot en die mochten aangeraakt worden. Billen ook, maar verder niet.

Al met al geen verkeerde ervaring, maar ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht / gehoopt en ik vond ook dat ze wel heel voortvarend te werk ging. Ik had voor 45 minuten afgesproken, maar was toch ook al gauw 10-15 minuten minder lang binnen dan waarvoor betaald was. Dus ik twijfel of ik nog eens ga. Heb niet het idee dat ze dan wel weer meer richting b2b gaat eigenlijk, maar wie weet.

Ik vind haar overigens wel een aantrekkelijke dame, de foto's in haar advertentie kloppen wel. Dus dat maakte wel weer veel goed.

Misschien verwachten we wel te veel en is dit de standaard.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan