Wie heeft ervaring met deze Melody in Amsterdam?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIemand die aan het poeder zit, wil je toch niet mee zoenen?Ben er zelf maar geweest en het is dezelfde Kelly die in Purmerend ontving. Goede seks, maar opeens stukken duurder geworden. Nou dan weet je het wel, dan zit er gewoon een pooier tussen.
Biedt ook wap dates aan dus dat kan er ook mee te maken hebben, want ze zit volgens mij goed aan de poeder. Uurtje is tegenwoordig €250 i.p.v. €150.
De seks zelf is heel goed, maar alles is met condoom. Geen zoenen en ook niet beffen. Dat is natuurlijk veel te weinig voor die prijs en ze heeft wel een redelijk lekker lichaam, maar echt een stoot is het nou ook weer niet.
Voor mij eenmalig, maar omdat de seks zelf wel goed is, zou een vluggertje misschien nog wel kunnen, omdat ze dat ook aanbiedt, hoewel €100 voor een vluggertje ook aan de prijs is!
Is ook hier te vinden:
Sexy Melody
Young girl always ready and happy to fullfil all your needs and dreams. I dont like to be told what to do unless im naked. :) Beautiful face and bo...www.sexjobs.nl
Ben benieuwd wie andere ervaringen heeft?
Zit in het speeksel. Spreek uit ervaring, blijf je proevenHahaha als ze netjes haar tanden poetst misschien wel
Soms smeren mensen coke op de eikel, anus of vagina. Cocaïne verdooft plaatselijk waardoor mensen wat langer door kunnen gaan met seks. Cocaïne vernauwt ook de bloedvaten. Hierdoor kan het slijmvlies gaan ontsteken waardoor een grotere kans is op overdracht van virussen.Haha leg uit want snap hem niet helemaal?
Soms smeren mensen coke op de eikel, anus of vagina. Cocaïne verdooft plaatselijk waardoor mensen wat langer door kunnen gaan met seks. Cocaïne vernauwt ook de bloedvaten. Hierdoor kan het slijmvlies gaan ontsteken waardoor een grotere kans is op overdracht van virussen.
Bron - Jellinek
Gebeurd helaas vaker. Ook met zoenen dat dames zich dan ineens raar voelen en achteraf bleek hij toch coke gebruikt te hebbenHebben ooit een dame gehad, die het maar vreemd vond dat de eikel van de man zo bitter smaakte. toen ze eenmaal in de auto weer zat waren haar lippen verdoofd. Ze snapte er niets van. Bleek dat de klant om PZC gevraagd had, stiekem coke op z'n pretstaaf heeft zitten smeren en zodoende.
Yep. Ik heb altijd de insteek gehad om een heer te informeren op het moment dat ik toch wat lekkers had genomen of een drankje op had.Het zijn dat soort grapjes, waardoor beleid enigzins op de schop moest, en in het vervolg politie erbij betrokken kan worden.