Je hebt je tijd genomen voor een tegen Reactie hahahaOud topic, maar toch...
Vind ik ietsjes te kort door de bocht. Het gaat immers om iets meer dan de prijs van een halfje bruin. Niet zelden komt het neer op "wie waagt, wie verliest".
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hebt je tijd genomen voor een tegen Reactie hahahaOud topic, maar toch...
Vind ik ietsjes te kort door de bocht. Het gaat immers om iets meer dan de prijs van een halfje bruin. Niet zelden komt het neer op "wie waagt, wie verliest".
Heb je ook al paar keer geappt, maar helaas geen reactie ontvangen.Door gewoon te appen en niet constant alle berichten van hier te lezen van mannen die alleen maar vrouwen afzeiken. Dat moet toch meer dan genoeg over deze mannen zeggen. Die zijn gewoon zwaar gefrustreerd. Ik kan er alleen maar hartelijk om lachen. Wie niet waagt, wie niet wint.
Hééél lang en zorgvuldig over nagedachtJe hebt je tijd genomen voor een tegen Reactie hahaha
Top wijf en heerlijk direct perfect nou nog advertentie vinden met mobnummer en gaan met die banaanHeel fijn dat er zo meegedacht wordt hoe ik na 11 jaar in deze business zit, het nog beter kan doen. Hilarisch! Gelukkig is dat niet andersom en laat ik jullie in jullie waarde. Pijpzeik vooral door. You all make me famous.