WHEM Gina Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Juk, kun jij mss een recensie schrijven je heb haar tenslotte al 3X bezocht.

Tja, dat was in 2020, misschien zelfs wel in 2019 de eerste keer. Dus of dat nou nog zo gek veel toevoegt? In dit topic staat ook al vrij veel info over haar toch?

Ze ontving destijds - en ik vermoed nu nog - in een appartement in Dordrecht. Goed bereikbaar, gratis parkeren voor de deur. Een kletskous, maar ze weet van wanten op alle gebieden. Veel tattoos. Foto's in haar advertentie zijn allemaal echt.

Tja volgens mij staat er duidelijk bij haar whatsapp profiel dat je een recente foto etc moet hebben, anders geen date....

Ik weet dat ze veel te maken heeft met fakers etc, daarom doet ze dit. Erg rigoreus, maar zo is ze ook een beetje haha

Tja volgens mij staat er duidelijk bij haar whatsapp profiel dat je een recente foto etc moet hebben, anders geen date....

Ik weet dat ze veel te maken heeft met fakers etc, daarom doet ze dit. Erg rigoreus, maar zo is ze ook een beetje haha
Staat niets over een foto in.

Bijlagen

• Screenshot_20220322-203036.jpg
    Screenshot_20220322-203036.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 127
Ik wou der net contacten, alleen maar om te vragen wat ze nou voor de ero massage vraagt, maar durf hem eigenlijk niet te stellen uit 'vrees' geblokt te worden als je niet 'meteen' of op korte termijn kan langskomen (kom zelf af en toe in Dordrecht; als zo misschien is keertje langsgaan).

Zag in der WA status wel iets staan id trend "als je een date afzegt wordt je geblokkeerd en gemeld" lekker dan, maakt zelf nooit mee dat er iets tussenkomt waarschijnlijk (dus uit goed fatsoen afmelden, leidt tot onfatsoenlijk blokkeren).

Blokkeren wordt soms als onbehoorlijk ervaren maar het is niets meer of minder dan 'blokkeren', het gesprek beëindigen. Scheelt allebei veel nutteloos heen en weer geouwehoer. Ik zou er absoluut niet mee zitten.

Het is niet je cardioloog die jou blokkeert als je net met een infarct onderweg bent in de ambulance toch :D

Blokkeren wordt soms als onbehoorlijk ervaren maar het is niets meer of minder dan 'blokkeren', het gesprek beëindigen. Scheelt allebei veel nutteloos heen en weer geouwehoer. Ik zou er absoluut niet mee zitten.

Het is niet je cardioloog die jou blokkeert als je net met een infarct onderweg bent in de ambulance toch :D

Lol, nee bedoel ook niet dat het mij daadwerkelijk boeit, maar meer dat je pretty much 1 kans hebt bij deze dame, dus of meteen raak schieten of uiteraard 1/1000 andere vrouwen in dezelfde regio uitzoeken so no biggie uiteraard.

Begrijp der policy gewoon niet; iemand die niet afzegt is iemand waarvan je dat pas weet als die er niet is als het moment daar is; dat je die blokkeert/meld dat is 1 ding. Maar een 'normale' gewoon nette afmelding al gaan blokken&melden 'als faker' pffff klantvriendelijk klinkt het niet echt iig. Ad ene kant wil ik haar (nog steeds) graag eens bezoeken, aan de andere kant zit ik niet te wachten op dat soort onzin.

Dussss mocht iemand weten wat zij rekend voor uurtje massage only; laat mij/ons weten?

Dank je wel. Ik doe dit, het blokkeren, omdat hier niet bijgezet wordt hoe respectloos en smerig mannen zijn en hoe je wordt aangesproken in de eetste zin en vervolgens wordt uitscholden voor van alles en nog wat. Maar dat zeggen deze mannen er niet bij. Helaas.

Begrijp der policy gewoon niet
Sommige dingen *moet* ik begrijpen, hoe de nodige software mijn laptop werkt die ik nodig heb, maar bijvoorbeeld in het verkeer op de fiets in de stad of op de snelweg begrijp ik soms de gekke capriolen die men uithaalt niet -- maar ik oefen mij erin om ewr niet verder over na te denken en gewoon verder te gaan met mijn bestaan ;)

hier haar kinky profile.

Dank je wel dat je nog even mijn advertentie plaatst. Waar DUIDELIJK staat waarom ik snel blokkeer. Soms moeten hier helaas de 'goede' onder de 'slechte' lijden. 😔

@Gina zie bericht 32. Waarom werd ik dan geblokkeerd?
Ik kan helaas niet bijhouden hoe of wat. Soms ben ik idd te rigoreus met blokkeren en te ongeduldig. Mijn excuus hiervoor. Dagelijks maar ik tot 25 fakers mee. Dat maakt het er niet leuker op in mijn werk en begin je iedereen te wantrouwen. Ik ontvang graag een foto van potentiele klanten omdat ik het fijn vindt om te weten wie er voor mij staat. Wat mij logisch lijkt. Ik heb al 11 jaar een goedbeschreven en discrete reputatie maar deze wordt verziekt door zoveel mannen dat ik het vertrouwen kwijt ben.

Er wordt hier niet gescholden. Er stond in advertentie veel is bespreekbaar... en er staat nergens over een foto en block.

Sowieso gaat foto niet gebeuren. Ik word om de haverklap bedreigd en gechanteerd maar bedankt voor je begrip 😂.

Bijlagen

• Screenshot_20220706-171450_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20220706-171450_WhatsApp.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 114
Er wordt hier niet gescholden. Er stond in advertentie veel is bespreekbaar... en er staat nergens over een foto en block.

Sowieso gaat foto niet gebeuren. Ik word om de haverklap bedreigd en gechanteerd maar bedankt voor je begrip 😂.
Jammer dat jou dit is overkomen maar daar kan ik niets mee. Ik zit elke dag met diverse afspraken die niet komen opdagen wat mij geld kost en flinke irritatie. Ik wens je veel succes. 😊

Jammer dat jou dit is overkomen maar daar kan ik niets mee. Ik zit elke dag met diverse afspraken die niet komen opdagen wat mij geld kost en flinke irritatie. Ik wens je veel succes. 😊

Daar kan ik niks mee dat je de irritaties af gaat kuren op mensen die daar niks aan kunnen doen of mee te maken hebben..

Misschien is dat een ook wisselwerking dat afspraken niet op komen dagen als je ze gelijkt blokkeert..

Serieuze wandelaars willen ook iets meer weten dan alleen massage en intiem.

Het is maar een tip succes!

Daar kan ik niks mee dat je de irritaties af gaat kuren
Misschien is het niet gewenst dat ik reageer want ik ben niet aangesproken, aan de andere kant schrijf je het hier en niet in een persoonlijk gesprek.

Je kunt wensen dat een dvp tevens een diplomaat is en tactvol en begripvol reageert op alles en iedereen maar 1) dat levert wel méér appjes op maar geen extra omzet en 2) Sigrid Kaag is een top diplomaat maar die willen velen niet als dvp

:)

Daar kan ik niks mee dat je de irritaties af gaat kuren op mensen die daar niks aan kunnen doen of mee te maken hebben..

Misschien is dat een ook wisselwerking dat afspraken niet op komen dagen als je ze gelijkt blokkeert..

Serieuze wandelaars willen ook iets meer weten dan alleen massage en intiem.

Het is maar een tip succes!
Dank je wel mop. Ik zal dit de aandacht geven. 😘

Je kunt wensen dat een dvp tevens een diplomaat is en tactvol en begripvol reageert op alles en iedereen maar 1) dat levert wel méér appjes op maar geen extra omzet en 2) Sigrid Kaag is een top diplomaat maar die willen velen niet als dvp

:)

Zoek eerst op wat diplomatisch, tactvol en begripvol betekent.

Dame kiest ervoor om niet alle mogelijkheden in de advertentie te zetten en via de app bespreekbaar te maken.

Dan is massage & intiem en doei te kort door de bocht. Dan mag toch iets meer inzet getoond worden. Anders stel een automatisch bericht in als het teveel tijd kost. CS is op de lange termijn rendabeler.

Daarnaast is het niet goed om met irritaties te blijven zitten en ook niet eerlijk tegenover onschuldige wandelaars.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan