WHEM Gina - Den Bosch: Lichaamsmassage met hhp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook nieuwsgierig naar haar. Tekst in advertentie ook niet helemaal duidelijk. In Titel Lichaamsmassage....., en verderop staat penismassage met HP , 20 minuten. Vraag me dus af of ze wel een uurtje doet met hp.
 
Ook nieuwsgierig naar haar. Tekst in advertentie ook niet helemaal duidelijk. In Titel Lichaamsmassage....., en verderop staat penismassage met HP , 20 minuten. Vraag me dus af of ze wel een uurtje doet met hp.
beter lezen...

Er staat daaronder:

Afspraak , informatie en tarieven van de Lichaamsmassage incl hhp via Mail contact
Ik vind dit deel zorgelijker:

verzorgde ,nette ervaren Nederlandse Masseuse

Klinkt als een lelijke oude bes waar je niet aan mag komen...
 
Als je haar mail stuurt, krijg je uitgebreide tekst terug:

Fijn dat je interesse hebt in een goede massage .. ik zou je daarom willen vragen de info. te lezen.

Ik verzorg Ontspannen Comfortabele Sensueel Erotische massage van het hele lichaam met empatische warme aanrakingen

zachte strelingen ,rustgevende invloeden afgewisseld door spannende prikkelingen van je erogene zones...inclusief penismassage met uitgesteld handmatig hoogtepunt, indien je dat niet wenst ...geef je dat aan.

ik masseer max. 1 uur op een massagetafel met (draaggewicht tot 95 kg)

warme olie incl. handmatig hoogtepunt. (hhp)

De weldadige ,geurloze ,vlekvrije olie wordt snel opgenomen door de huid en ook van je lichaam afgewreven.

Het tarief voor penismassage van ca 20 min is €40 zoals vermeld in de advertentie

De vergoeding lichaamssmassage van een uur incl. hhp is €90

De vergoeding voor de massage incl. hhp van circa 40 min is €70

Prostaatmassage kan bij de lichaamsmassage tegen €25 meerprijs mits jou lichaamsverhouding dit toestaat

Ik ben een aantrekkelijke blonde Nederlandse masseuse , 45+ netjes verzorgd en mét passie voor massage. Het doel van de afspraak is je te laten genieten van de massage die ik gekleed verzorg ,door enkel mijn handen gegeven ,mijn uiterlijk is daarbij slechts een fijne bijkomstigheid.

Respect naar elkaar toe ,vind ik heel belangrijk.Deze massage sessie is geen wisselwerking

Je kunt me uitsluitend mailen om een afspraak te maken , dat doen we in onderling overleg en is ook mogelijk op dezelfde dag.

Ik ontvang privé en discreet in een kamer met een aangename temperatuur op mijn locatie in Schijndel.

Betaling Cash

Gepast én contant dus... geen tikkie !!



Ik maak dus geen afspraak met haar. Weinig erotische aan, als ze haar kleren aanhoudt en je haar niet mag aanraken etc. etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan