Eindelijk tijd gevonden om deze review te schrijven (ongeveer 14 dagen geleden bezocht). Hierbij zullen sommige zeker denken dat het reclame is ... Eigenlijk is het reclame voor haar want echt een van mijn beste geile uitspattingen ooit!
Ze herkende me direct (hoewel ik slechts éénmaal was daar geweest) en deze keer wou ik eens meer betalen, en daar heb ik dan ook zeer veel voor teruggekregen. Ze heeft tijdens ons uurtje op geen enkel moment gevraagd om meer te betalen of zo. Tijdens onze hele date was ze zeer sociaal, niet uit de hoogte of zo, maar een fijne persoon om gewoon mee te praten. Maar daarvoor was ik er niet ...
Toen ze was uitgekleed stond er een echte vrouwelijke shemale voor mij, geweldige borsten (fake) die naar voren priemden. Perfect gebalanceerd over haar lichaam en nergens iets merkbaar van een litteken. Ze voelen niet hard aan. Ze heeft een modelletje om u tegen te zeggen, een echt colaflesje; een zeer vrouwelijke taille en de poep die dan iets groter is, net zoals het moet. Ze komt dan ok van Ecuador. Haar clit is zeker 18-19 cm en vrij dik. Hij was bij het uitkleden nog niet hard maar dat kwam zeer snel nadat ik er even mee had gespeeld. Die is dan ook de hele tijd hard gebleven. Kortom, is voor mij een van de mooiste shemales, zeker in
SKW.
Begonnen met een geweldige sessie tongen, en echt diep tongen. Zelden meegemaakt, mijn lip opzuigen, mijn tong zuigen, haar tong overal rond mijn lippen, likken .... Zo zijn we een tijdje bezig geweest, terwijl ik met haar clit kon spelen. Ik stond toen al zo geil als het maar kon. Dergelijke manier van intro heb ik nooit meegemaakt, en ik heb nochtans wat ervaring zowel met shemales als met vrouwen. Ze heeft ook een vrij stevige tong waarmee ze soms een wedstrijdje doet met mijn tong.
Daarna is ze beginnen te pijpen (zonder condoom omdat ik van bij begin meer had betaald en zo had afgesproken; anders niet echt mogelijk geloof ik) en tegelijk prostaatmassage bij mij. Ik kon haar dikke clit ook (zonder condoom omdat ...) pijpen en na een tijdje vroeg ze om even te wachten want ze stond op exploderen. Tussendoor veel afgewisseld met tongen (omdat ze daar geweldig in is), likken ... Ook een beetje massage waarbij ze teasend haar clit tot tussen mijn billen laat gaan. Daarna condoom aangedaan en ze heeft me in meerdere standjes genomen. Ze paste goed in mijn holletje (maar dat kan wel tegen een stoot). Ze kan behoorlijk doordrammen. Na een tijdje deed ze condoom af en liet ze alles op mijn buik komen. Geil! Er kwam behoorlijk wat uit, maar echt spuiten was het niet, eerder een waterval of moet ik zeggen 'spermaval'. Daarna moest ik haar clit met rust laten, was zeer gevoelig. Toen was het mijn beurt om klaar te komen. Eerst nog pijpen, maar toen wou ik me zelf aftrekken op haar. Ik heb niet gevraagd of het ook in haar mond kon, maar ik geloof dat ze dat liever niet heeft.
Nog even gepraat en dan enorm voldaan naar huis. Echt, een van mijn beste ervaringen ooit. Zonder reclame
Hou ze in ere (alleszins voor mij).