Heb haar afgelopen zondag (rechtstreeks uit Roemenie) als eerste klant dit jaar kunnen en mogen bezoeken. Ze ziet er geweldig uit en nog steeds even aardig als voorheen en de sex was ook weer lekker.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je haar tel nr voor me? Ik zou het erg warderenHet was een wat vreemde dag. Ik had om 17 uur een afspraak met een andere dame en dat zou dan 18 uur worden maar ook dat ging niet lukken. Op een zondag wil ik het nooit te laat maken want moet maandagochtend weer vroeg op. Bovendien was het buiten onaangenaam qua gevoelstemperatuur dus smste ik Gia met de vraag of ze nu tijd voor me had. Helaas het antwoord dat ze op 2 klanten wachtte. Ik had het wel verwacht haar reactie want Gia is uiterst populair. Gewoon een leuke en spontane meid die prima sex aflevert en ze ziet er voor mij erg aantrekkelijk uit. Hopelijk volgend weekend meer succes.
Ik denk dat ze Jasmijn heetok, weet je ook wie (gisteren) haar buurvrouw was? Slanke meid, hele tijd met telefoon bezig, pijpt wel goed!
Dat zou best kunnen maar dan heeft ze wel wat tatoeages erbij.Is dat niet Jasmin, die ook wel in de Geleenstraat heeft gewerkt?
Ja hoor, heb net een minuut geleden met haar geapptIs ze er nog?
Wow, rustig aan kerel. ChillDaar gaat het toch niet over, er werd alleen geschreven dat nog niet bekend is wanneer ze weer terugkomt?
Is ze weer terug dan ?Naar aanleiding van de goede recensies deze ook maar eens bezocht. Vond het mwah. Hard en snel pijpen, moest haar afremmen. Met het neuken deed ze wel lekker mee. Zou er nog wel eens terug gaan want haar lijf is heerlijk strak en die tattoo boven haar tieten maakt me geil. Achter het raam vind ik haar altijd maar erg afwezig. Meer aan het kletsen met haar buurvrouw dan met de potentiele klanten bezig