Ze is er nuZjk is ze er vandaag, werkt zij op maandag? Voordat ik helemaal naar Den Haag reis voor niets
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is er nuZjk is ze er vandaag, werkt zij op maandag? Voordat ik helemaal naar Den Haag reis voor niets
Klopt. Met een tattoo op haar borstIs dit de dame met lang stijl zwart haar en een pony?
ok, weet je ook wie (gisteren) haar buurvrouw was? Slanke meid, hele tijd met telefoon bezig, pijpt wel goed!Klopt. Met een tattoo op haar borst
Ik heb haar ook vaker gezien maar weet haar naam niet. Zij is ook best lekker. Je bent toch binnen geweest? Waarom vroeg je niet om haar naam?ok, weet je ook wie (gisteren) haar buurvrouw was? Slanke meid, hele tijd met telefoon bezig, pijpt wel goed!
Is ze de moeite waard? Misschien ff een review schrijven?Je goede vraag, weet alleen dat ze uit Roemenie komt. Pijpen was goed, maar verder was ze niert de soiciaalste (maar daar kom ik ook niet voor)
Moet ik wel eerst de naam weten. Ik vond haar ok, mooi lichaam, lekker kontje, helaas wel nep tieten maar geen grote (gelukkig)Is ze de moeite waard? Misschien ff een review schrijven?