Algemeen Gewoon in Roosendaal, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er worden hier diverse speciale themadagen georganiseerd. Op hun forum kun je lezen of er andere stellen zich aanmelden. Een van de drukkere evenementen zijn de koopochtenden en het is ook vaak op vrijdagmiddag wat drukker. Maargoed, de meeste stellen die kondigen zich aan. Veel plezier alvast.

Voor ons is het ook al weer een tijdje geleden dat we hier geweest zijn.... we kunnen wel hun forum nalezen, maar we horen het liever een keer via hier. Dus heeft iemand hier een indruk van wat de beste dag of moment is om een keer als koppel te gaan. We willen wel aktief zijn, maar niet als het enige stel......
Of, wel stel heeft zin om met ons samen te gaan, dat kan ook....
De naaktdagen (vaak maandag en donderdag) komen er vaak stellen. Morgen is het koopochtend en zou ook wel kunnen.
Ik ga morgenvroeg eens langs om de koopochtend te beleven. Als stel, krijg je korting op je toegang als je op het forum aankondigt.

wij zijn vrijdag 26/04 als stel geweest en ons aangemeld. Is daar altijd wel geil vind ik. Maar iedereen zoekt iets anders , dus je kan moeilijk voor een ander zeggen of hij geschikt is kwa leeftijd of eender wat. Wij vinden hem goed in ieder geval
Er is voor dames/stellen in ieder geval een afsluitbare ruimte om zich apart te kunnen omkleden of opfrissen. Of er een douche is heb ik geen weet van.
neen er is geen douche, enkel een wasbak om je te verfrissen in de koppel omkleedruimte

Ik ben hier vorige week geweest met mijn subje. Het was onze eerste keer en we waren vooraf bloednerveus, maar we werden goed opgevangen, zowel door de vriendelijke dame achter de balie als door een van de stamgasten die ons een rondleiding gaf.

Als man heb je de mogelijkheid om je spullen in een kluisje te plaatsen, als stel krijg je de sleutel te leen om je in een kleedkamer om te kunnen kleden (daar is ook een wasbak met spiegel). Deze sleutel hoor je erna wel in te leveren bij de balie. Dat kan soms wat lastig zijn omdat je dan wel even 'naar buiten' moet stappen met je handdoek om je edele delen heen. Hetzelfde geldt voor de sleutel voor het toilet.

Buiten dat is het daar heerlijk vertoeven. De temperatuur is aangenaam want er is op beide verdiepingen een airco.
Het was wel wat kleiner dan ik afgaande op de omschrijvingen in mijn hoofd had. Maar op zich is het ruim zat en zijn er veel verschillende ruimtes met verschillende doelen of doelgroepen.

Voor stellen is het wel fijn dat er nu een 'hotel' is. Dat zijn half open hokjes waar anderen niet bij mogen tenzij ze worden uitgenodigd. Men mag wel van buitenaf door raampjes gluren (waarbij jij hen niet ziet). Ook heeft elk hokje glory holes die je kunt openen en sluiten naar eigen believen.

Ook fijn voor stellen en alleengaande dames is dat er veel sociale controle is door de stamgasten.

Alle ruimtes zagen er schoon uit. Het is ook daar de regel dat je netjes achter jezelf schoonmaakt en dat je handdoeken neerlegt als je er in je blootje wilt gaan liggen.

Al met al een heel geile ervaring en zeker aan te raden om een keer bezocht te hebben!

Weet je toevallig of de zondag ook druk bezocht is? Ik ben van plan aanstaande zondag te gaan. Het thema draait om de dames dus dan zou je denken dat er veel vrouwen zullen zijn
Ik denk dat de sexcinema waar veel vrouwen komen nog uitgevonden zal moeten worden. Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen. Noch die sexcinema's, noch die veel vrouwen die ze bezoeken.

Ik denk dat de sexcinema waar veel vrouwen komen nog uitgevonden zal moeten worden. Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen. Noch die sexcinema's, noch die veel vrouwen die ze bezoeken.
Wat raar, terwijl op de website en het forum van ze het tegenovergestelde wordt beweerd. Dan is het helaas marketing en komen er grotendeels mannen (homo's, trans, travo).

Heel jammer

Wat is de gemiddelde leeftijd?
1 van 30, 1 van 40, 1 van 50 en 1 van 60. En daar het gemiddelde van = 45
Dit zijn eigenlijk vragen die niemand kan beantwoorden, want je weet nooit wat er komt. Laat staan of ze actief zijn, laat staan of ze jou willen......
Als je er een kansberekening op los laat, dan is je kans 10%.
Maar als je zoveel kans hebt om de loterij te winnen, ga je 5 loten halen!

Wat raar, terwijl op de website en het forum van ze het tegenovergestelde wordt beweerd. Dan is het helaas marketing en komen er grotendeels mannen (homo's, trans, travo).

Heel jammer
Kijk ik ben er maar één keer geweest, en er was één vrouw (koppel met vriend) met wie ik er afgesproken was. Verder waren er nog een paar mannen waarvan de meeste ook homo's of bi waren en duidelijk op zoek naar man-man kontakt. Even later is er nog een koppeltje gekomen die we amper gezien hebben omdat ze zich heel snel in een separaat kamertje hadden teruggetrokken.
Maar wat ik schreef is gebaseerd op mijn niet al te beste ervaringen in sexcinema's, en wat ik nog hoor van koppels die ik ken en ervaring hebben in het cinemabezoek, en van wat ik lees op verscheidene fora.

Kijk ik ben er maar één keer geweest, en er was één vrouw (koppel met vriend) met wie ik er afgesproken was. Verder waren er nog een paar mannen waarvan de meeste ook homo's of bi waren en duidelijk op zoek naar man-man kontakt. Even later is er nog een koppeltje gekomen die we amper gezien hebben omdat ze zich heel snel in een separaat kamertje hadden teruggetrokken.
Maar wat ik schreef is gebaseerd op mijn niet al te beste ervaringen in sexcinema's, en wat ik nog hoor van koppels die ik ken en ervaring hebben in het cinemabezoek, en van wat ik lees op verscheidene fora.
Wij zijn ook een koppel, en komen ook wel eens in GWR
Veel ervaring hebben we er niet mee, maar die enkele keren vonden we het wel leuk en zij met open armen ontvangen door de eigenaar. Bijzondere man!

Wij zijn ook een koppel, en komen ook wel eens in GWR
Veel ervaring hebben we er niet mee, maar die enkele keren vonden we het wel leuk en zij met open armen ontvangen door de eigenaar. Bijzondere man!
Van de uitbaters van de zaak en de ontvangst hoor je me niks negatiefs zeggen dat was zoals het hoort in orde. Ook de zaak zelf leek me wel in orde, de netheid was wat ik heb kunnen zien, in het half donker, wel in orde en het rook er ook fris. Dus geen klagen van mij.
Maar zoals ik het al schreef, ik ben er maar één keer geweest.
Ik denk niet dat ik er alleen zou naartoe gaan, daarvoor is het redelijk ver van bij mij, en je weet nooit wat er te beleven gaat zijn. Mocht ik er, zoals de eerste keer, nog eens kunnen afspreken met een koppel dan zou dat anders kunnen liggen. Ik heb wel van zo links en rechte gehoord dat GWR wel een van de betere cinema's in de regio zou zijn.

Ik zit dit zo allemaal eens te lezen en ook hun site, waar ze over veel alleen gaande dames als bezoekers spreken. Maar hoe moet ik dat een beetje zien? Komen die dames daar dan ook gewoon om de films te kijken en eventueel (openlijk) te masturberen, zoals veel mannelijke bezoekers? Want dat lijkt me op zich al hartstikke spannend om eens mee te maken!

Ik zit dit zo allemaal eens te lezen en ook hun site, waar ze over veel alleen gaande dames als bezoekers spreken. Maar hoe moet ik dat een beetje zien? Komen die dames daar dan ook gewoon om de films te kijken en eventueel (openlijk) te masturberen, zoals veel mannelijke bezoekers? Want dat lijkt me op zich al hartstikke spannend om eens mee te maken!
Het is allemaal wel eens gebeurd en gedaan. Maar je weet het dus nooit. En iedereen is anders....
Oplossing is gewoon een paar keer op verschillende dagen gaan beleven.....

Het is allemaal wel eens gebeurd en gedaan. Maar je weet het dus nooit. En iedereen is anders....
Oplossing is gewoon een paar keer op verschillende dagen gaan beleven.....

Waarschijnlijk wel, maar het is niet naast de deur en ik kan niet altijd op verschillende dagen. Maar wil het zeker wel eens een keer gaan proberen ja. Voor de prijs hoef je het niet te laten!

Komen die dames daar dan ook gewoon om de films te kijken
...Ik heb in een sekscinema nog nooit bezoekers meegemaakt die komen om de films die vertoond worden te bekijken. Wat mij betreft is de term seksbios dus misplaatst. Ik zie alle bezoekers aandacht hebben voor elkaar. En meestal klikt het wel op de een of andere manier en gebeurt er het nodige. 'Seksontmoetingsplek' is passender, maar ja; dat bekt niet.
Mijn gevoel bij GWR is dat het er vrouwvriendelijker is dan veel andere locaties, maar dat betekent niet dat het de enige is. Goede voortekenen zijn o.a. nette complete website, een actief forum en goede bereikbaarheid.
Eenmaal binnen kan je altijd aangeven wat jouw behoeften zijn. Als je niemand aan wil raken en niet aangeraakt wil worden, dan kan dat gewoon. Nee is nee. Als iemand over grenzen gaat wordt er snel gecorrigeerd door personeel en omstanders. Nou ja, en er zijn ook deelnemers bij wie grenzen verder liggen. Die met één of meerdere deelnemers actie hebben. (Tja, en die zijn dus niet bezig met wat er op een scherm aan de wand te zien is ;))

Ik loop graag naakt in de sexcinema's, maar dat is precies voor bepaalde mannen een vrijgeleide om constant mijn piemel moeten aan te raken. Daarom doe ik het ook minder de laatste tijd.

Terug
Bovenaan Onderaan