Algemeen Gewoon in Roosendaal, Roosendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je dat niet wil dan zeg je gewoon "nee sorry liever niet", en dan laten ze je met rust.
Tenminste, zo zou het moeten zijn. Helaas heb ik het in het verleden meermaals meegemaakt dat dat meestal niets hielp.
Diegenen die daar positief op reageerden en me dan met rust lieten waren helaas echt in de minderheid.
Het is dan ook de reden dat ik al jaren geen sexcinema meer bezoek
In GWiR ben ik slechts éénmaal geweest. Zo'n anderhalf jaar geleden had ik er afgesproken met een koppel vriendelijke sympathieke mensen. De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik daar eigenlijk geen last heb gehad van die ongelikte beren van homo's of bi-mannen. Wellicht omdat ik intussen misschien wat te oud geworden ben.

Meestal volstaat het als ik ze voordat ze me daadwerkelijk (kunnen) aanraken afweer met mijn arm of hand en meestal is zelfs een afwerend onderscheppend gebaar al genoeg al dan niet vergezeld van een vriendelijk lachend neeknikken. Blijven ze volharden dan wil ik ook wel met groeiende gedecideerdheid hun hand pakken en duidelijk geagiteerd terugduwen naar de eigenaar.

En als het spel halverwege tegen gaat staan loop ik gewoon weg of breek het op een andere manier af.

Ik ben hier vorige week geweest met mijn subje. Het was onze eerste keer en we waren vooraf bloednerveus, maar we werden goed opgevangen, zowel door de vriendelijke dame achter de balie als door een van de stamgasten die ons een rondleiding gaf.

Als man heb je de mogelijkheid om je spullen in een kluisje te plaatsen, als stel krijg je de sleutel te leen om je in een kleedkamer om te kunnen kleden (daar is ook een wasbak met spiegel). Deze sleutel hoor je erna wel in te leveren bij de balie. Dat kan soms wat lastig zijn omdat je dan wel even 'naar buiten' moet stappen met je handdoek om je edele delen heen. Hetzelfde geldt voor de sleutel voor het toilet.

Buiten dat is het daar heerlijk vertoeven. De temperatuur is aangenaam want er is op beide verdiepingen een airco.
Het was wel wat kleiner dan ik afgaande op de omschrijvingen in mijn hoofd had. Maar op zich is het ruim zat en zijn er veel verschillende ruimtes met verschillende doelen of doelgroepen.

Voor stellen is het wel fijn dat er nu een 'hotel' is. Dat zijn half open hokjes waar anderen niet bij mogen tenzij ze worden uitgenodigd. Men mag wel van buitenaf door raampjes gluren (waarbij jij hen niet ziet). Ook heeft elk hokje glory holes die je kunt openen en sluiten naar eigen believen.

Ook fijn voor stellen en alleengaande dames is dat er veel sociale controle is door de stamgasten.

Alle ruimtes zagen er schoon uit. Het is ook daar de regel dat je netjes achter jezelf schoonmaakt en dat je handdoeken neerlegt als je er in je blootje wilt gaan liggen.

Al met al een heel geile ervaring en zeker aan te raden om een keer bezocht te hebben!
Zijn er geen toiletten in het bios gedeelte?

Terug
Bovenaan Onderaan