Recensie Kim, Halen ( vh Hoboken ,Leuven) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ctg

Wandelaar
Forumpionier
51
02/07/21
40
18
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kim-4154/
Totale kosten (in euro)
120
Na een reeks Latam ontmoetingen had ik eens zin om eens de Aziatische tour op te gaan en werd ik aangetrokken door Kim haar profiel
Vlotte afspraak via Sms en binnen het uur stond ik aan haar deur dicht bij wijgmaal station

Toen ze opendeed kwam er een prachtige vrouw, ze was nog slanker en exotisch lichtbruin dan op de foto´s
na betaling, volgde een zalig voorspel met timide tongzoenen met tipje vd tong, elkaar strelen en lanzaam uitkleden .

Daarna zalige pmc-sessie in verschillende standjes waar ze me af en toe zwoel in de ogen keek, heerlijk
Vervolgens was het mijn beurt om haar wat oraal te plezieren waarvan ze lekker nat werd :)

Eindigen verschillende standjes waar haar natuurlijke volle borsten heerlijk op en neer gingen , wat een geil zicht
we hadden nog 10 minuutjes, ze vroeg of ik interesse had in massage , maar dat was een lachertje en toen ze mij vertelde dat ze Filipijnse was ipv Thaise was begreep ik waarom

Kortom , behandel haar als een gentleman en je krijgt een zalige gfe sexdate met een mooie slanke exotische vrouw in return

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag een afspraakje gemaakt. Nadat we een uur hadden afgesproken, hoorde ik plots niks meer. Ik heb nog een paar berichten gestuurd om het adres te vragen. Ik had dus geen adres om naartoe te gaan.
Achteraf werden de berichten wel gelezen, maar ook dan geen enkele reactie.
Beetje onbeleefd.
Toch blijf ik haar foto's intrigerend vinden…

Vandaag een afspraakje gemaakt. Nadat we een uur hadden afgesproken, hoorde ik plots niks meer. Ik heb nog een paar berichten gestuurd om het adres te vragen. Ik had dus geen adres om naartoe te gaan.
Achteraf werden de berichten wel gelezen, maar ook dan geen enkele reactie.
Beetje onbeleefd.
Toch blijf ik haar foto's intrigerend vinden…
Zelfde ervaring hier... Op vragen van prijs en plek redelijk snel antwoord, maar toen ik vroeg naar wanneer ze beschikbaar was geen antwoord meer.
Misschien een beetje teveel succes ineens?

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kim-4154/
Totale kosten (in euro)
150
Vrijdag langsgeweest bij deze dame. Ontvangt in een propere kamer in een appartement in Hoboken met degelijke douchegelegenheid.
Opgelet: parkeren 's avonds is niet eenvoudig.

De foto's zijn echt, het is een heel knappe dame.
De dame doet haar werk, en houdt zich aan de mogelijkheden van haar advertentie.
Pmc was mogelijk, maar ze gebruikte constant vochtige doekjes. Dan zeg ik: bied het niet aan.
Beffen was mogelijk, maar ze deed er alles aan om het moeilijk te maken en fakete dan maar onhandig dat ze klaarkwam.
De seks was OK.
Achteraf een massage, maar die stelde niets voor.
Stond ook iets té vroeg buiten.

Kortom: voldoende, maar niet meer. Leuk om zo'n mooie vrouw eens te hebben, maar geen herhalingsgevaar voor mij.

Vandaag ook een bezoekje gebracht aan Kim. Ze ontvangt nu in Halen in een klein huisje langs een steenweg. Er is prive parking achteraan het huis. Voor zover ik kon zien was er slechts 1 andere dame aanwezig.
Kim is een fantastisch mooie dame! Puur natuur. Foto's zijn echt en recent.
Douche is optioneel want ik moest er zelf achter vragen. Ook na de daad biedt ze het niet zelf aan.
Gelukkig hoeft het voor mij niet raprap te gaan en heb ik genoten van een lang voorspel, want eenmaal we aan de daad begonnen wilde ze het precies graag snel afgewerkt hebben.
Ze is spaarzaam met kusjes en houdt daarbij de slippen stijf op mekaar. Dus helemaal geen tongzoenen (dit adverteert ze niet dus geen verrassing). Vingeren mag maar alleen het clitje. Pzc was goed, van de mond naar de tieten en terug.
Net zoals collega VerStappen het zegt, geen herhalingsgevaar maar wel fantastisch om eens met zo'n mooie Aziatische meid een pleziertje te beleven.

Terug
Bovenaan Onderaan