Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga al een jaar of 8 naar dezelfde dame. Nooit geouwehoer gehad. Altijd gezellig. Van de een op andere dag blokkeert ze me en is er geen contact meer met haar te krijgen. Serieus vreemd. Heb haar door de jaren heen flink verwend en weet ik veel wat.

Laatst toch nog een poging gewaagd met een ander nummer, maar vrijwel direct op block.

Ik ga er verder maar niet meer achteraan, maar vreemd is het wel. Vooral omdat haar halve inboedel uit mijn portemonnee komt haha
blijft raadsel deze wereld van DVP's. Denk dat ze inderdaad of haar leven heeft omgegooid, of dat je te dichtbij kwam, of het was al die tijd fake. Of ze heeft een vriend gekregen..

Had het laatst ook met dame waar ik al een jaar elke maand kwam, met kado's etc. Echte GFE en alles mocht. Opeens na vakantie in haar thuisland was alles anders, en niets mocht meer. Kom er ook niet meer nu, maar na half jaar appt ze me dat ik weer moet komen. Business ging niet goed, ze had geld nodig, etc etc. het blijft een fake wereldje

ook grappige ervaring was ooit bij YinYang. Ik kom als echte hollander, met blonde haren blauwe ogen de bar in gelopen en bij de dansvloer zit meid alleen, die met 2 armgebaren en sjoesh sjoesh geluiden me sommeert om maar door te lopen? terwlijk ik niets eens interesse toonde. Besprak dit bij weggaan nog met receptie dame, en die zij al dat deze dame niet helemaal spoorde soms... Maar al geweigerd voor ik binnen was eigenlijk ;-)
 
Een dame die je blokkeert en dan met een andere nummer nog eens blokkeert en dat allemaal zonder uitleg is je tijd en geld niet waard dus gewoon een andere dvp zoeken. Snap overigens niet waarom je haar niet deelt ze moet jou niet meer en heeft jou keihard verraden als klant terwijl je aardig was tegen haar en zelfs dure cadeaus gaf of ho

Nee ze werkt gewoon nog. Best wel irritant haha
Dat is gewoon omdat ze verliefd op jou is geworden. Ik was ook eens verliefd op dvp, en ik heb het haar zelfs verteld. Maar na een tijdje vond zij het ook ongemakkelijk, omdat ik alleen nog maar oog had voor haar en geen andere meisjes meer zag. Nu wissel ik af en toe af."
 
Ik ga al een jaar of 8 naar dezelfde dame. Nooit geouwehoer gehad. Altijd gezellig. Van de een op andere dag blokkeert ze me en is er geen contact meer met haar te krijgen. Serieus vreemd. Heb haar door de jaren heen flink verwend en weet ik veel wat.

Laatst toch nog een poging gewaagd met een ander nummer, maar vrijwel direct op block.

Ik ga er verder maar niet meer achteraan, maar vreemd is het wel. Vooral omdat haar halve inboedel uit mijn portemonnee komt haha
Bizar toch. Dit zou echt aan mij knagen. Had je zoiets met dat tweede nummer gestuurd? Als jij wilt ermee stoppen respecteer ik dat uiteraard maar laat mij aub even weten wat er aan de hand is?
 

Vreemd, ik zit hier al maanden tevergeefs te wachten tot @Marco me eens boekt, ik zou net getriggerd zijn om hem eens te ontmoeten ☺️

En nu ik toch aan het opbiechten ben, er zijn hier nog wel enkele heren waarnaar ik stiekem benieuwd ben en waarvan ik denk: 'wat een toffe peer, die mag me zeker wel eens boeken!'

Sommigen onder jullie mocht ik al ontmoeten en het is dan tof om te ontdekken wie de man achter het profiel hier is.
Ook al willen een aantal bewust geen review hier plaatsen, ik apprecieer het altijd als ze bekendmaken wie ze zijn op Girlsreview en lees dan achteraf extra graag hun berichten en commentaren hier mee 🤩

Maar het omgekeerde geldt dan ook weer: sommige heerschappen hier zou ik voor geen geld ter wereld ontvangen of me met een vinger laten aanraken #thanksbutnothanks 🤷🏼‍♀️
En geloof me gerust: dat heeft dan niks met de inhoud van hun portefeuille te maken...
 
Vreemd, ik zit hier al maanden tevergeefs te wachten tot @Marco me eens boekt, ik zou net getriggerd zijn om hem eens te ontmoeten ☺️

En nu ik toch aan het opbiechten ben, er zijn hier nog wel enkele heren waarnaar ik stiekem benieuwd ben en waarvan ik denk: 'wat een toffe peer, die mag me zeker wel eens boeken!'

Sommigen onder jullie mocht ik al ontmoeten en het is dan tof om te ontdekken wie de man achter het profiel hier is.
Ook al willen een aantal bewust geen review hier plaatsen, ik apprecieer het altijd als ze bekendmaken wie ze zijn op Girlsreview en lees dan achteraf extra graag hun berichten en commentaren hier mee 🤩

Maar het omgekeerde geldt dan ook weer: sommige heerschappen hier zou ik voor geen geld ter wereld ontvangen of me met een vinger laten aanraken #thanksbutnothanks 🤷🏼‍♀️
En geloof me gerust: dat heeft dan niks met de inhoud van hun portefeuille te maken...
Ben benieuwd naar je wishlist ;)
 
Ik heb dr nog wel geappt, maar gelijk weer op block. Ik kan wel voor dr deur gaan staan, maar dat schiet niet op. Er zal wel iets voorgevallen zijn ofzo. Ik zal er wellicht nooit achterkomen.
Tip: Hou het zakelijk.
Ook net weer geweigerd door een (mooie!) dame...
Weer een deuk in m'n mannelijk ego dus... Maar 'k zal het vast wel overleven!
Tuurlijk! Op dvp' s die wel je geld met open armen ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar wist ze dat bij het maken van een afspraak ze contact had met iemand van dit forum.
Dvp's die al lang meedraaien hebben contact met elkaar. Bij klanten die overal gaan + dan ook heel actief zijn op fora zijn we vooraf gebrieft 😊
Krijg ook vaak de vraag 'Hey Lisa klant X geeft aan al bij jou geweest te zijn, hoe was hij?'
Dan ben ik heus niet de enige die die vraag krijgt
 
Dvp's die al lang meedraaien hebben contact met elkaar. Bij klanten die overal gaan + dan ook heel actief zijn op fora zijn we vooraf gebrieft 😊
Krijg ook vaak de vraag 'Hey Lisa klant X geeft aan al bij jou geweest te zijn, hoe was hij?'
Dan ben ik heus niet de enige die die vraag krijgt
of soms dat een dvp een bepaalde collega aanraad : "x is een hele toffe dame, ik denk dat je het ook wel leuk met haar zou vinden"

of misschien wil ze me afpoeieren en opschepen bij iemand anders :ROFLMAO:
 
Dvp's die al lang meedraaien hebben contact met elkaar. Bij klanten die overal gaan + dan ook heel actief zijn op fora zijn we vooraf gebrieft 😊
Krijg ook vaak de vraag 'Hey Lisa klant X geeft aan al bij jou geweest te zijn, hoe was hij?'
Dan ben ik heus niet de enige die die vraag krijgt
Als dat dan aanleiding geeft tot een betere 'match'... en lekkere sex... prima toch!

En... als ik als klant het recht heb om vrij m'n keuze te maken... waarom zou dat dan anders zijn bij een DVP?
 
Dvp's die al lang meedraaien hebben contact met elkaar. Bij klanten die overal gaan + dan ook heel actief zijn op fora zijn we vooraf gebrieft 😊
Krijg ook vaak de vraag 'Hey Lisa klant X geeft aan al bij jou geweest te zijn, hoe was hij?'
Dan ben ik heus niet de enige die die vraag krijgt
Maar zoiets werkt alleen als de forumnaam van een klant bekend is. Elders op dit forum is al eens de vraag gesteld wie zijn echte naam gebruikt bij het afspreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan