Geweigerd door een dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
of soms dat een dvp een bepaalde collega aanraad : "x is een hele toffe dame, ik denk dat je het ook wel leuk met haar zou vinden"

of misschien wil ze me afpoeieren en opschepen bij iemand anders :ROFLMAO:
Iets wat ik ook wel vaak doe 😂 ja waarom niet hè???
'Denk dat het met dame X ook gaat klikken hoor!'
 
Nu... als een fractie van al die energie gebruikt zou worden voor het posten van recensies... Wat zou dit forum een stuk waardevoller zijn!

En... Tip: je mag je eigen schrijfstijl gebruiken!
Haha, zeker waar.

Ik besef dat we het onderwerp zitten uit te melken, maar vanaf mijn kant is dat omdat ik jou ken als iemand die dat wel kan hebben.

Ik heb louter waardering voor jouw spel van woorden en interpunctie.

Meestal dan.
 
Haha, zeker waar.

Ik besef dat we het onderwerp zitten uit te melken, maar vanaf mijn kant is dat omdat ik jou ken als iemand die dat wel kan hebben.

Ik heb louter waardering voor jouw spel van woorden en interpunctie.

Meestal dan.
En... 'k Hou dus ook écht veel van het 'spel tussen de lakens' hoor!
Genoeg bronnen voor inspiratie dus.
 
Laatst bewerkt:
of soms dat een dvp een bepaalde collega aanraad : "x is een hele toffe dame, ik denk dat je het ook wel leuk met haar zou vinden"

of misschien wil ze me afpoeieren en opschepen bij iemand anders :ROFLMAO:
We zijn bekender dan dat we denken..😁😅

( nu vraag ik mij af of en wat er over mij verteld word.😅)
Dat @Marco er op staat heb ik nu al verklapt, misschien start ik wel een crowdfunding om hem te kunnen inhuren ipv omgekeerd 😆
Mss een paypal account. 😄😜
 
Neen, toch niet!
Vond m'n commentaren hier op dit forum niet zo leuk...
Ben ik toch wel benieuwd hoe zij wist dat jij Marco van GR bent 😅 Draag je een naambordje of was je er al eens geweest en was je niet zo lief over haar op het forum en kon ze herleiden dat het van jou afkomstig was?
Dvp's die al lang meedraaien hebben contact met elkaar. Bij klanten die overal gaan + dan ook heel actief zijn op fora zijn we vooraf gebrieft 😊
Krijg ook vaak de vraag 'Hey Lisa klant X geeft aan al bij jou geweest te zijn, hoe was hij?'
Dan ben ik heus niet de enige die die vraag krijgt
Dat herken ik ook, heb meer dan eens gehoord dat ze al wat over mij wisten voordat ik ze bezocht had. En ook tips van dames die een andere dame aanraden. Ik vind het juist wel leuk, meteen een leuk gesprek daardoor.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik toch wel benieuwd hoe zij wist dat jij Marco van GR bent 😅 Draag je een naambordje of was je er al eens geweest en was je niet zo lief over haar op het forum en kon ze herleiden dat het van jou afkomstig was?
Dat was exact de strekking van mijn opmerking eerder vandaag.
Als iemand forumnaam anders is dan diens echte, lijkt het me geen inkoppertje.
 
On topic: vroeger toen ik echt nog een jonkie was, begin 20, ooit een keer geweigerd. Was in Amsterdam. Dame had ik al meerdere keren zien zitten, alle moed verzameld, aangekomen bij de deur draaide ze zich weg. Ik voelde me super lullig. Een paar weken later wenkte dezelfde dame toen ik langs liep. Niet gevraagd waarom ze me de eerste keer had geweigerd. Date was uiteindelijk een tegenvaller, maar zelfvertrouwen weer hersteld 🙂
 
Vorige week wou ik mijn favoriete dame bezoeken in het skwa en ze was er wel maar stond niet achter het raam . Na twee ronden zag ik dat er aan de overkant nog iemand stond te wachten. Ik heb een berichtje gestuurd wanneer ik kon langskomen maar ze belde me direct op . Ik was nog in de buurt van haar raam en daar stond ze dus ik naar binnen en met haar naar boven. Op de trap vraag ik waar ze was en ze zei dat ze boven aan t chillen was . Boven aangekomen stuurde ze nog een berichtje naar die gast die aan t wachten was . Bij het buitenkomen dacht ik nog zo kun je ook iemand weigeren . Andere klant binnenlaten en een berichtje sturen. Maar hij kan ook denken dat ik al een afspraak had ?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240627_221357_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20240627_221357_WhatsApp.jpg
    92,1 KB · Weergaven: 38
Terug
Bovenaan Onderaan