Ben benieuwd naar je wishlist
Dat @Marco er op staat heb ik nu al verklapt, misschien start ik wel een crowdfunding om hem te kunnen inhuren ipv omgekeerd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen benieuwd naar je wishlist
Iets wat ik ook wel vaak doe ja waarom niet hè???of soms dat een dvp een bepaalde collega aanraad : "x is een hele toffe dame, ik denk dat je het ook wel leuk met haar zou vinden"
of misschien wil ze me afpoeieren en opschepen bij iemand anders
Zou je dat precies kunnen zeggen?Marco heeft natuurlijk wel een unieke schrijfstijl he, als ie aan de telefoon hetzelfde klinkt zou ik hem er ook zo uitpikken.
Een virtueel tientje .Heerlijke reactie!!!, van mij een tientje
Nu... Liever een 'aparte schrijfstijl'...Haha, ik zie het ook vaak al aan zijn schrijfstijl.
Straks krijgt Marco nog een waarschuwing voor dubbel posten.Langzaam naar beneden... en dan... man! Haha! OMG!
Nu... uit de reacties van de dames blijkt (overduidelijk) dat het niet alleen m'n 'schrijfstijl' is... die zo herkenbaar is. Haha!Er is ook niks mis mee, maar wel herkenbaar.
Haha, zeker waar.Nu... als een fractie van al die energie gebruikt zou worden voor het posten van recensies... Wat zou dit forum een stuk waardevoller zijn!
En... Tip: je mag je eigen schrijfstijl gebruiken!
En... 'k Hou dus ook écht veel van het 'spel tussen de lakens' hoor!Haha, zeker waar.
Ik besef dat we het onderwerp zitten uit te melken, maar vanaf mijn kant is dat omdat ik jou ken als iemand die dat wel kan hebben.
Ik heb louter waardering voor jouw spel van woorden en interpunctie.
Meestal dan.
We zijn bekender dan dat we denken..of soms dat een dvp een bepaalde collega aanraad : "x is een hele toffe dame, ik denk dat je het ook wel leuk met haar zou vinden"
of misschien wil ze me afpoeieren en opschepen bij iemand anders
Mss een paypal account.Dat @Marco er op staat heb ik nu al verklapt, misschien start ik wel een crowdfunding om hem te kunnen inhuren ipv omgekeerd
Ben ik toch wel benieuwd hoe zij wist dat jij Marco van GR bent Draag je een naambordje of was je er al eens geweest en was je niet zo lief over haar op het forum en kon ze herleiden dat het van jou afkomstig was?Neen, toch niet!
Vond m'n commentaren hier op dit forum niet zo leuk...
Dat herken ik ook, heb meer dan eens gehoord dat ze al wat over mij wisten voordat ik ze bezocht had. En ook tips van dames die een andere dame aanraden. Ik vind het juist wel leuk, meteen een leuk gesprek daardoor.Dvp's die al lang meedraaien hebben contact met elkaar. Bij klanten die overal gaan + dan ook heel actief zijn op fora zijn we vooraf gebrieft
Krijg ook vaak de vraag 'Hey Lisa klant X geeft aan al bij jou geweest te zijn, hoe was hij?'
Dan ben ik heus niet de enige die die vraag krijgt
Dat was exact de strekking van mijn opmerking eerder vandaag.Ben ik toch wel benieuwd hoe zij wist dat jij Marco van GR bent Draag je een naambordje of was je er al eens geweest en was je niet zo lief over haar op het forum en kon ze herleiden dat het van jou afkomstig was?