moet er niet aan denken, en er zijn zelfs nog mannen die baffen.Wie houdt er hier van beffen??
Dat is boffen, voor mij dat ik beide niet doe.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmoet er niet aan denken, en er zijn zelfs nog mannen die baffen.Wie houdt er hier van beffen??
Door niet te zeggen dat het als een dooie haring ruikt om te beginnen. Ik als uhm bijna beroepslikker, wacht beroeps likker, niet beroep slikker, heb dat tot nu toe 1x gehad.Hoe ga jij het brengen dat je echt geen zin hebt om te likken aan een dooie haring?
Ja beetje gevoelig punt Joke. Samen eerst effe douchen zou ik vragen, zodat we fris en fruitig samen zijn.ga jij het brengen dat je echt geen zin hebt om te likken
Ja beetje gevoelig punt Joke. Samen eerst effe douchen zou ik vragen, zodat we fris en fruitig samen zijn.
Is dit raar om dit te vragen …….?
En daar zit het probleem: dat zeg je zo niet. Dat kan echt op zo'n manier gebracht worden dat het niet zo hard en direct is.Je bent naakt met een super leuke dame en dan zegt zie dame ja sorry maar je stinkt.
Als het een sterke vislucht is, ja, gewoon zeggen. En uiteraard, je kunt het zeggen, en zeggen. Wel zonde als je die heerlijke poes niet zou kunnen beffen. Even douchen schat, de windrichting staat verkeerd.Oké.
Laten we het eens anders brengen dan..
Wie houdt er hier van beffen??
Nou ligt er een prachtige meid voor je neus waar een vislucht in combi met urine tussen haar benen vandaan komt, maar jij hebt al gezegd dat je lekker wilt likken. Hoe ga jij het brengen dat je echt geen zin hebt om te likken aan een dooie haring?? En dat ze nodig moet douchen ipv een babydoekje te gebruiken tussen haar benen?
Juist, ja dat dus joke. Kleine moeite, groot plezier.het beter om dit meteen te vragen
Dat lijkt me ook zo vreselijk goor. Ik ga altijd goed gewasen, ook reet, naar een dvp. Jaren geleden een beauty van een dame ontmoet en ja, die wilde ik graag beffen. Kwam toch een vislucht vanaf. Toen durfde ik het niet te zeggen, maar ze was zo mooi dat ik het niet kon weerstaan. Dus door de dooie vissen heen gaan beffen. Maar daarna bij het heerlijke tongzoenen rook ze het zelf aan mijn mond. Ze begreep het meteen, vuurrood van schaamte naar de douche. Na afloop enorm gelachen en werd ik nog eens overheerlijk getrakteerd op een super pijpbeurt. Top meid.Nou kakgeur.. dat is weer een ander verhaal. 8 van de 10 mannen ruiken echt niet fris daar, zelfs na douchen.
Die hygiëne is bij de meeste echt slecht! En daar hangen wij met onze neus boven. Het is blijkbaar erg moeilijk om goed je gat en je bilnaad uit te soppen en goed af te drogen.
Hier heb je wel 'n punt joke.hangen wij met onze neus boven. Het is
Bij de dames met beffen in 69 nog iets dichter bij volgens mij.En daar hangen wij met onze neus boven.
Ja, heel heel lichtjes moet je ook niet over miepen denk ik, een reukloos mensenlichaam is ook niet natuurlijk.Kijk in standje 69 hangen wij dus ook met onze neus onder haar anus.
Moet wel eerlijk zeggen, dat er meestal toch wel 'n ( klein ) luchtje aan zit.
Was dat in de privé of de ramen ?Het grappige is dus dat ik toen hier nog niet eens postte. Ik had nog niet eens een account. Het waren posts van een medewandelaar uit een periode dat ik haar idd ook had bezocht en best gedetailleerde omschrijvingen van de dates. Dat vond ze niet fijn. Maar ik kreeg dus de schuld en het was niet uit haar hoofd te krijgen.
Er van uit gaande dat ze het zelf door hebben misschien, maar ik ben er van overtuigd dat velen het niet eens weten.maar als je zelf niet goed op je hygiene bent dan kunnen mensen het nog zo vaak zeggen alleen de verbetering zal niet komen.
Dat zal in veel gevallen ook zo zijn.Er van uit gaande dat ze het zelf door hebben misschien, maar ik ben er van overtuigd dat velen het niet eens weten.
Ja maar dan zeg je het en doen ze er een week iets aan, maar verwaterd dat weer.Er van uit gaande dat ze het zelf door hebben misschien, maar ik ben er van overtuigd dat velen het niet eens weten.
Ik heb altijd deodorant in de wagen liggen. Transpireer best zeker in de zomer veel onder de oksels. De nare zweetluchtjes zouden 48 H weg moeten zijn.mensen het nog zo vaak zeggen alleen de
Het gekke is dat bij mij juist na een douche ik toch ruik. (en ja: ik gebruik zeep)Expres zal het niet zijn nee, wat alleen maar onwetendheid bevestigd en de kans dat ze het echt niet door hebben. Volgens mij help je ze daar alleen maar mee, zelfs al zouden ze het niet leuk vinden.
En dat vind ik ook echt niet gek hoor, zeker niet.Maar ook hier merk je dus dat de drempel hoog ligt om iemand er rechtstreeks op aan te spreken.