Je moet natuurlijk wel de goede bedpartner(s) vinden. Die je ook eens iets willen leren en aanwijzingen geven.
Daarom vind ik oudere dames ook zo intresant. Sommige zien er rond hun 50 nog geweldig uit. En al de ervaring dat ze kunnen mee geven. Ze zeggen niet voor niets: Op een oude velo moet je leren rijden é
IK denk dat @gm_b Bedoeld dat je ook eens moet iets nieuw proberen. Als het altijd bij wijze van spreken de zelde 3 standjes zijn. Of dat het altijd het zelfde verloop is.
Hm, mijn voorbeeld van een half jaar *20 sloeg iets meer op kantoor meubilair dat geen idee heeft waar ze mee bezig zijn .
Natuurlijk moet je wel wat meer kennen dan alleen missio , maar IMO zit de kwaliteit iets meer in de uitvoering van wat je doet - ook al is dat basaal zoenen/beffen/vingeren/neuken, dan in een enorm aantal obscure heel erg acrobatische standjes of bijzondere fetishes.
Een sterrenchef kan best een "simpel" gerecht op de kaart hebben - maar perfect klaargemaakt.
Het hangt niet op obscure ingredienten, of 'geheime' recepten - een topchef kookt zeker niet als een robot met een stopwatch wanneer het in of uit de pan moet - die kijkt/hoort/ruikt/proeft wanneer het 'precies goed is'.
In bed een standaard recept afdraaien zonder te letten op de fase van opwinding waar je partner in zit is waarmee seks op "matig tot redelijk" niveau blijft hangen.
Natuurlijk, bij herhaalde seks met dezelfde partner moet je zeker ook kijken naar wat afwisseling , maar IMO is "goed uitvoeren" - en dus inschatten/aflezen wat op dat moment de behoeften van de partner zijn het meest belangrijk.