Misschien dat ik mij wat sterk uit druk, met mij rot voelen, na het bezoek van een betaatde date. Het is meer dat er iets aan mij knaagt, hoewel ik dat vroeger minder niet echt had,
Een maand geleden ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een infectie, daar was ik net, aan op tijd bij, volgens de artsen heb ik geluk gehad. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen.
Dit heeft mij ook een beetje veranderd hoe ik tegen bepaalde dingen aan kijk. Met name dat ik toch wel merkte dat na een aantal jaar geen vaste relatie gehad te hebben, en een moeilijke scheiding achter de rug gehad te hebben, tot de conclussie kwam dat ik mij eenzaam voelde, niet in de zin dat ik geen mensen om met heen hebt zoals vrienden of familie, maar meer dat ik op de belangrijke momenten alleen bent. Voor de sex kan je best naar een dame van plezier gaan, en dan kan best spetterend zijn, maar het kan ook een leeg gevoel geven.
Bovendien merk ik toch dat onze hobby iets is, wat je anoniem en enigzins stiekem doet,