Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, normaal begint zo vanaf 19 uur maar soms ook maar van 20u of 20 u 30!Ana van de Pieter vanderdonckt 1L ook op zondagmiddag aanwezig?
[h3][/h3]
Zonde!Nee, normaal begint zo vanaf 19 uur maar soms ook maar van 20u of 20 u 30!
Bonita als ze er is, maar ik weet niet of ze al dan niet aanwezig zal zijn, ze is nogal onvoorspelbaar in haar aanwezigheid maar als ze er zit zeker niet te laat gaan want erg lang blijft ze niet, dus voor 15 u al heb ik ze enkele maanden geleden om 17 u 30 toch nog gezien, zoals ik al zei onvoorspelbaar.Zonde!
Verder op zondagmiddag een bezoek aan het glazen straatje de moeite waard?
Ja idd Bonita is zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Is heel onvoorspelbaar maar als ze aanwezig is zou ik ze zeker meepakken. Qua looks zit er niet veel beter in Gent buiten voor mij dan vanessa in de schepenenvijverstraat. Normaal is Vanessa altijd te vinden in zwarte lingerie.demk dat ze aanwezig is tot rond 17 uBonita als ze er is, maar ik weet niet of ze al dan niet aanwezig zal zijn, ze is nogal onvoorspelbaar in haar aanwezigheid maar als ze er zit zeker niet te laat gaan want erg lang blijft ze niet, dus voor 15 u al heb ik ze enkele maanden geleden om 17 u 30 toch nog gezien, zoals ik al zei onvoorspelbaar.
gaat ze op verlof of ist erger?Bonita als ze er is, maar ik weet niet of ze al dan niet aanwezig zal zijn, ze is nogal onvoorspelbaar in haar aanwezigheid maar als ze er zit zeker niet te laat gaan want erg lang blijft ze niet, dus voor 15 u al heb ik ze enkele maanden geleden om 17 u 30 toch nog gezien, zoals ik al zei onvoorspelbaar.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze deze job niet voor eeuwig zal blijven doen, de vorige keer zei ze ook al dat ze een tweede job heeft buiten dit werk om, dus....het wordt afwachten en er zal een tijd komen dat we ze zullen moeten missen en dat we het nog met herinneringen zullen moeten doen.gaat ze op verlof of ist erger?
als je zegt 'erg lang blijft ze niet' klinkt dat al heel concreetEerlijk gezegd denk ik dat ze deze job niet voor eeuwig zal blijven doen, de vorige keer zei ze ook al dat ze een tweede job heeft buiten dit werk om, dus....het wordt afwachten en er zal een tijd komen dat we ze zullen moeten missen en dat we het nog met herinneringen zullen moeten doen.
Ik speculeer omwille van haar 2de job, concreet weet ik niks, het is ook goed mogelijk dat ze nog van gedacht verandert, maar ze is wel nog erg weinig aanwezig en vooral uit dat standpunt kun je er toch ergens van uitgaan dat ze deze job niet erg lang meer zal doen als ik een andere dvp ermee mag vergelijken.als je zegt 'erg lang blijft ze niet' klinkt dat al heel concreet
weet je dan iets concreet? of speculeer je gewoon omwille van die tweede job van haar?
Ik zal U eens een berichtje sturen want privézaken wordt hier niet aanvaard.mogen we weten wat die 2e job is? ben wel nieuwsgierig![]()
Waar moet je in Oostende zijn voor raamprostitutie?
Dag J.een paar maanden geleden heb ik de goedlachse daisy bezocht in gent (belgische tri-color bikini), weet er iemand of zij nog actief is voor ik terug naar Gent afzak?
J.Hey Doris,
het was toen late middag, vroege avond en ze toen zat ze op Vanderdonktdoorgang 14.
Cheers J.
Ze heet Maya (Tentation)weet iemand wie is die vrouw (met een bril) die op vanderdonkt 11L in de namiddag zit ?
Haar puur niet bezoeken enkel omdat ze Engels alleen spreekt? Als we zo gaan moeten kiezen zal de keuze zeer miniem zijn.Ze heet Maya (Tentation)
Ze spreekt geen Frans en Geen Nederlands
Maar engels (ik heb een hekel aan dit taal)
Dus niet bezoeken !
Heb je haar al bezocht lightwalker? Het gaat toch wel over de maya due in de vanderdoncktdoorgang zit op het einde van het overdekte deel he, die Griekse? Ik ook al zitten twijfelen om te gaan maar vind precies geen recensies over deze dame terug. Heeft vind ik wel iets over haar. Telkens ik passeer langs haar raam glimlacht ze en wordt ze precies een beetje rood heeft al alles geprobeerd om me binnen te krijgen maar net dit houd me tegen als de dames 'te' veel hun best doen. Maar aan de andere kant van uiterlijk vindt ik ze toch iets hebben.Maya is een leuke meid om mee te praten en te stoeien maar is wel een golddigger van formaat,
weet perfect je emoties te bespelen en je te binden
Er zijn momenteel geen interessante Afrikaanse dames meer in de buurt.Waar het beste kans in gent op afrikaanse dames
En wie is die dame in witte lingerie achter het middelste raam Vogue (overdag). Ze staat op mijn beflijstje. De moeite ?Ja idd Bonita is zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Is heel onvoorspelbaar maar als ze aanwezig is zou ik ze zeker meepakken. Qua looks zit er niet veel beter in Gent buiten voor mij dan vanessa in de schepenenvijverstraat. Normaal is Vanessa altijd te vinden in zwarte lingerie.demk dat ze aanwezig is tot rond 17 u
Dag LZeer lang geleden dat ik nog in de Gentse buurt rond wandelde...
Heeft er iemand nog Mercedes gespot sinds corona ?
Wie is de dame die momenteel ( dag ) zit in Crytal 19A 4 ( en ik denk vroeger La selection 6M) ?
spreekt me wel erg aan doch lijkt me minder sympathiek: lang zwart haar, slank ( lange benen) ,25 - 30 j , b- cup , kijkt je nauwelijks aan, ...iemand ervaring mee?