Ik veronderstel dus dat je het hebt over bar Vogue 2 (de eerste bar aan je linker kant als je van de Brabantdam komt) Schepenenvijverstraat 19R (meest rechtste raam van de drie ramen). Voor zover werkt Leyla daar sinds vele jaren altijd in de nachtshift. Ze oogt tamelijk mooi, mooi gezichtje, bruin getaande huid, zwarte haren maar voor zover ik weet nooit met blonde lokken. Ik schat haar rond de 30 jaar. Ik ben er een jaar of 3 geleden één maal bij geweest en dat was een tegenvaller van formaat. Lag daar gewoonweg als een pop, niet het minste initiatief, verloren geld,.... Ik ga daar zeker nooit meer binnen. Misschien zit daar nu een andere dame in de nighshift ? (ik ben er een 3-tal weken niet meer geweest). Leyla = niet te verwarren met Layla die werkt aan overkant in bar Navy Schepenvijverstraat 2 (2°raam). Layla is een Nederlands Marokaanse, spreekt perfect 'Hollands' en is correct en vriendelijk (ze werkt er ook al vele jaren in de nightshift maar veel minder dan vroeger. Ik denk dat ze nu een stuk in de dertig is (Lange bruine krullende haren soms in een lang kleed).
Zou het meisje dat jij bedoeld een nieuwtje zijn ? Hoe oud schat je ze ongeveer ?
Merci.
Grt. Dorisday.