Jeroenivic
Wandelaar
- 29
- 28/07/22
- 1
Vanavond de moeite om te gaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendus je raad het af? Want ik twijfel ook..ik zie geen reden waarom het op een maandagavond ineens de moeite zou zijn, neen
We kunnen moeilijk oordelen in jouw plaats!dus je raad het af? Want ik twijfel ook..
Op dit uur ook nog? zou rond 3u willen gaan..We kunnen moeilijk oordelen in jouw plaats!
Wij zijn ook maar klanten dus weten we niet op voorhand welke dames wel of niet aanwezig zijn.
Wel aanwezig deze avond rond 22u 30,
Anna Belgradostraat 33
Anna PVDD 1L
Nely PVDD 23
Monica en Alina Schepenenvijverstraat 8, bar Crazy
Anna Schepenenvijverstraat 2 , Navy Gentlemen's club, bloedmooie dame
maar haar service vind ik minder.
Er zal toch wel iets zijn dat je zal bekoren.
Ja maar sommige dames zoals de Anna in de PVDD 1Links en mss sommige andere gaan tijdens de week al rond 1u of 1u 30 al naar huis.Op dit uur ook nog? zou rond 3u willen gaan..
Idd, mag gezegd worden. Larissa en Anna vallen ook nog mee in de avond. Vanessa is voor mij wel een echte topper wat betreft de dag in Gent, maar ze is heel vaak in Roemenië, net als nu het geval is. Maanden al aan het hopen op beterschap maar er is toch nog niks veranderd vind ik persoonlijk.Voor mij is Gent de laatste maanden het triestigste dat ik ooit al heb gezien in die +10 jaar wandelen, gelijk welke shift.
De Belgradostraat als hoogtepunt, dat is 1 en al onaantrekkelijke en/of treurige types die daar zitten.
Er is daar allang geen 1 echte schoonheid meer aanwezig.
Bonita en Samira zijn de enige 2 die de moeite waard zijn in de dag, voor mij dan.
'S avonds, nix en ook extreem lage bezetting, tis wel alweer een paar weken terug dat ik de late heb bezocht, maar de trend is al lang gezet in Gent, triest.
Maandag(avond) is altijd een rustige avond geweest. Minder bezetting want er hebben er heel veel hun kruit (en vooral centen) verschoten in 't weekend.ik zie geen reden waarom het op een maandagavond ineens de moeite zou zijn, neen
Parkeren recht voor de ramenNog een vraagje, in oostende, heb je daar mogelijkheden ivm gratis parkeren? Eventueel na een bepaald uur? In Gent natuurlijk wel gemakkelijk. Betalen met munten lukt nog maar in oostende met al die parkeermeters???
Goeie tip, zal ik onthoudenMaandag(avond) is altijd een rustige avond geweest. Minder bezetting want er hebben er heel veel hun kruit (en vooral centen) verschoten in 't weekend.
De laatste maanden heb ik gemerkt dat woensdag een echt goede avond is: veel bezetting (zeker naar Gentse normen) én amper wandelaars. Enorm rustig en voor een keer zelfs aamgenaam om er te wandelen zonder de herrie (lawaai, zat gedoe, ...) van wie daar vaak komt maar nooit ergens binnenstapt.
Dus veel dvps die content zijn dat ze dan toch wat klanten hebben, minder kans dat ze een ambetante klant net voor jou hadden, etc.
Dus als ik een avond aanraad zou het zeker woensdag zijn!
Overdag geen flauw idee wat dan de beste/betere dag is.
Ik zag maandag middag blonde Sofie kuisen in Bar Medi (zou ze daar nog ontvangen?) haar kaartje met naam stond er toch , die gaat al meer dan 10 - 15j mee , ik weet dat de Bar toendertijd van haar zelf was.Vandaag om 14u45 in de mooiste straat van gent geweest. Amai zelden zoveel volk achter het raam gezien in de verdonckdoorgang. Alle ramen, zonder uitzondering waren bezet. Daarna doorgelopen naar de Belgradostraat. Persoonlijk vind ik die minder, sla ze soms over. Sofie (milf) met haar Belgische vlag was aanwezig. Iemand ervaring met haar? Ze zit er ook al zeker 5jaar maar ik denk dat ze niet veel aanwezig is.
Heeft ze ook kousen in haar kleerkast? Liefst donkerbruine. Met jaretelles. Zie je minder en minder in de wandelbuurten. Maar veel mannen zoals ik kicken daarop. En haar voetjes, zijn ze mooi?Ja is idd een goeike Ana. En als ik haar vraag om haar doorschijnende heels te dragen dan doet ze deze aan zonder probleem, ze staan langs de kant in haar kamer maar ze doet ze aan voor de mannen die erom vragen. Is niet echt comfortabel zegt ze maar is OK als je erom vraagt. Ze is idd heel lief. Ook wel de mooie rondingen op de juiste plaats, vooral van haar lekkere kont wordt ik al serieus opgewonden en ze weet het wel want telkens als ik passeer zal ze beginnen met haar kont te draaien
@hamaDank voor je tip. Tongzoent ze werkelijk? Heb ik absoluut nodig om klaar te komen. En de prijs? Ik heb nog nooit een meisje uit Israël geneukt. Vandaar mijn interesse. En wat bedoel je eigenlijk met Belgradostraat 2m? voor wat staat die M eigenlijk voor? En hoe ziet ze eruit?
Goed nieuws!na langen tijd is een der toppers terug opgedoken, doet haar job meer dan naar behoren,
tongzoenen, pzc als de hygiene het toelaat verschillende standjes en totaal geen tijdsdruk.
gisteren een mooie vooravond met haar beleefd.
PS. werkt van +/- 14.30 tot +/- 00.30h
grtz and enjoy
P.
Née ik heb haar 2x bezocht en dit was niet mogelijk. Begrijp het ook niet dat ze dit nu wel zou toelaten. Misschien mits bijbetaling? Sofia liet idd veel toe maar was op gebied van dit soort zaken toch wel altijd correct en ze zei altijd vriendelijk dat ze dit niet deed. Nu ja, we zullen het in de toekomst wel merken zeker hoe of wat want zal er wel eens passeren en als het daadwerkelijk sofia is dan spring ik wel binnen. Knappe en tof meisje.Goed nieuws!
Vroeger zat ze op nr. 35, zal/zou ze nu altijd op 2M zitten? Dus het eerste pand net om de hoek?
Heeft ze iets gezegd dat ze zou veranderen van plaats? Misschien terug naar haar oude stek?
Vind wel raar dat TZ mogelijk is!?
Ik ben vroeger vaak geweest, ze zei dat ze dat nooit doet want kussen doe ze niet graag, ook niet privé.
Anders is ze altijd heel eerlijk tov mij geweest; heb nog geld terug gekregen toen ik niet in form was, keek totaal niet naar de tijd, pzc nooit een probleem, etc.
Daarom vind ik het vreem dat TZ toch mogelijk is? Of misschien nu wel maar vroeger nooit??
@Lightwalker en @Krokettje : was vroeger TZ al mogelijk bij haar?