GeertG1967
Wandelaar
Iemand die weet wie de bruin getinte dame is in de Schepenenvijverstraat 19 linkse raam? Ze zit overdag en heeft krullend haar. Ze kijkt altijd een beetje verlegen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIemand die weet wie de bruin getinte dame is in de Schepenenvijverstraat 19 linkse raam? Ze zit overdag en heeft krullend haar. Ze kijkt altijd een beetje verlegen.
Ik denk dat je Gabriella bedoelt geert . Naar het schijnt is ze goed. Van mij staat ze alleszins op mijn lijstje van 2025Iemand die weet wie de bruin getinte dame is in de Schepenenvijverstraat 19 linkse raam? Ze zit overdag en heeft krullend haar. Ze kijkt altijd een beetje verlegen.
Goh , die komt op en af . Al meerdere keren terug opnieuw begonnen in gent en ook opnieuw gestopt. Telkens denkt ze dat ze iets nieuws kan opstarten in Roemenië maar al gauw ontdekt ze dan dat ze opnieuw niet sterk genoeg in haar schoenen staat. Wel ook een paar (corona) kilootjes bijgekomen . Laatste keer ik haar zag was in december in bar crazy cabaret. Waar normaal gezien overdag Anna en emma zitten.Werkt Antonia daar eigenlijk nog? (Vroeger schepenenvijverstraat 23)