Oei zou Antonia ermee gestopt zijn? Had nu net dit mooie poppetje gevonden, heel spijtig dan. Nu zoals je zegt nog niet all moed opgegeven. Is indd maar zwak bezet de laatste tijd, komt doordat denk ik heel weinig klanten hebben, komt vanwege corona. Veel mensen moeten nu nog meer elke euro omdraaien en leven komt kostelijker en kostelijker, kijk maar naar de energiemarkt en dan weet je wel hoe laat het is. Vrees ervoor dat dit geen al te positieve impact heeft op de bezoekjes aan de raamdames. Ikzelf merk dit ook nu en dan eens geld opzij houden maar wordt moeilijker en moeilijker. En voor mij moet het ook de moeite zijn wat er staat want ben ik niet ten volle overtuigd van een dame dan keer ik nog liever met een volle zak huiswaarts dan dat ik achteraf spijt heb van mijn zuurverdiende centjes uit te geven aan een dame waar ik geen 100 %achter sta. De enige die ik misschien nog wel eens wil bezoeken is de sloveense Alexandera omwille van haar leuk overkomen en haar vriendelijkheid wil ik haar wel eens een kans geven, niet het type waar ik op val als op het genre antonia en natalie maar bon we zullen het eens wagen als antonia niet op post is.