weet niet over welke shift jij het hebt, maar ik ben al de laatste paar weken in de nachtshift gepasseerd en dat was armoe troef.
Bar Crystal 1 dame
Vogue 1 dame
Navy 1 dame
En overdekte deel was niet veel beter met een dun bezaaide bezetting...
Eigenlijk nog nooit zo geweten de meer dan 10 jaar dat ik wandel, en te zeggen dat het een paar maanden terug, midden in de corona periode, drukker was...
Niet te verbazen dat er een hoop volk stond voor het raam van Natalie, die er nu al zeker 2 weken niet is....
Ik heb gisterenavond inderdaad precies hetzelfde ervaren Fanboydude.
Bar Crystal (19A 3):
. alleen de - hoog opgeschoten - blonde dame (met siliconen borsten ???) (die er pas werkt sinds de heropening denk ik), verder niemand in die bar...
Bar Navy:
. De Nederlandse Leyla op 2L (schiet momenteel zo te zien goed op met Anna 2M, zaten veel bij elkaar)
. De mooi ogende Roemeense Anna (met vriendelijke aanlokkende glimlach als... ze niet boos is uit jaloezie op je...) dus, op haar gebruikelijke plaats in het midden (2M).
Heb nog eens goed gekeken van dichtbij het venster: Anna heeft bijna zeker een borstverkleining ondergaan
. aan de overige ramen van bar Navy nog 2 dames waarvan slechts één mij bekend oogt (begonnen na de heropening, mooi lichaam, mooie borsten, tamelijk mooie looks, heb even getwijfeld maar niet echt een wow gevoel en ze kon me toch niet overtuigen), het tweede meisje was voor mij totaal onaantrekkelijk.
In de bar recht tegenover bar Le Pink waar Antonia (Schepenenvijverstraat 23/3) normaal staat helemaal niemand, ook niemand in de aanpalende bar Babylon
En verder inderdaad weinig soeps, ook niet in het glazen straatje.
Geen Vanessa, geen Alexandra, geen Antonia, geen Nathalie,...
ps: bij de vensters van Antonia en Vanessa hangen plakkaten: 'dienster gevraagd', die komen allicht niet meer terug, al weet je met die dames nooit natuurlijk (?). Het vet is voorlopig van de soep in de Rosse Buurt (nachtshift, ik heb geen zicht op de dagshift). Ben dan ook onverrichterzake terug huiswaarts gekeerd. Het is allicht wachten op betere tijden...