Gelukkig Nieuwjaar stelletje mafkezen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goed nieuwjaar medewandelaars, dat we maar weer veel van onze hobby mogen genieten en dat we over een jaar terugkijken op een flink wat fijne momenten in 2025.

Maar vooral ook een goed nieuwjaar aan alle dames die ons hopelijk weer willen ontvangen. Dat jullie dit prachtige werk met plezier kunnen doen en dat wij mannen jullie goed zullen behandelen.

Veel plezier allemaal.

Je staat nog maar 1 dag droog en je bent nu al chagrijnig, ben benieuwd hoe het 31 januari met je gaat.

Geloof je dan ook dat jouw dame haar "gelukkig nieuwjaar" alleen voor het geld was?

Uiteraard. Met hun werktelefoon wensen DVPs al hun klanten een gelukkig nieuwjaar. Kost niks, en veel klanten vinden 't prettig. Het is gewoon klantenbinding.

DVP = zelfstandig onderneemster met een uurtarief. Bedrijven sturen ook eindejaarskaarten en presentjes rond naar hun klanten. Slimme dames sturen een tekst, of beter nog: een mooie foto van zichzelf.

en lukt het jouw buurman ? Stoppen met roken lijkt me ook moeilijk maar bespaart wel geld. Pakje kost volgens mij € 12,50 Week stoppen kan hij naar de dames maar dan wel in februari.
Volgens mij lukt het, hij heeft het er alleen elke dag over en is er volgens mij best chagrijnig bij ook al doet ie alsof het makkelijk gaat, dat projecteer ik nu ook op jou merk ik

Een 'no cum january' trekt jou misschien niet maar @lekkergenieten trekt des te meer 🤣 ,
Toch wens ik @lekkergenieten veel succes. Altijd goed om te vasten. :love:
dank je wel . Toch nog iemand compassie. De rest roept dat ik chagrijnig ben maar vind hun reacties zuur. Respect voor elkaar hebben is een mooi ding maar als je een andere mening hebt wordt meestal niet gewaardeerd.

dank je wel . Toch nog iemand compassie. De rest roept dat ik chagrijnig ben maar vind hun reacties zuur. Respect voor elkaar hebben is een mooi ding maar als je een andere mening hebt wordt meestal niet gewaardeerd.
Na bericht 33 vond ikzelf je niet meer per se chagrijnig hoor, maar hoe je elke dag je goede voornemen deelt doet me zoals ik al zei denken aan mijn buurman, en die is dat wel :ROFLMAO:

Na bericht 33 vond ikzelf je niet meer per se chagrijnig hoor, maar hoe je elke dag je goede voornemen deelt doet me zoals ik al zei denken aan mijn buurman, en die is dat wel :ROFLMAO:
Roba, jij mag je mening ventileren hoor. Maar sommige mensen hebben gelijk hun conclusies als je wat post. Ik wandel nu ongeveer een jaar, daarvoor jaren niet gedaan. Maar het afgelopen jaar zeer frequent gewandeld en nu is het even over. En mijn idee was/is als het aanbod wat minder is dan gaan de prijzen omlaag maar ik krijg niemand mee. Dan ook niet meer klagen op dit forum over de prijzen. Ik zelf betaal een schappelijke prijs maar heb er ook niet meer dan dat er voor over. En ik wil ook geen gebruik maken van dames die min of meer gedwongen worden of uit armoede . Sorry ben gewoon een kritische wandelaar , hopelijk is daar niks mis mee

Volgens mij lukt het, hij heeft het er alleen elke dag over en is er volgens mij best chagrijnig bij ook al doet ie alsof het makkelijk gaat, dat projecteer ik nu ook op jou merk ik
Dan zit er voor hem misschien niets anders op dan op bijvoorbeeld zoethout te kauwen.
Een beetje afleiding zoeken om niet terug te vallen in zijn oude gewoonte...

En mijn idee was/is als het aanbod wat minder is dan gaan de prijzen omlaag maar ik krijg niemand mee. Dan ook niet meer klagen op dit forum over de prijzen.
Die hele insteek heb ik niet meegekregen, dacht dat je gewoon een maand droogstond omdat je vaste dame weg was, vond het al zo gek dat je mensen begon op te roepen mee te doen enkel en alleen omdat jouw dame er even niet was.

Wel opportunistisch om net je statement te maken als je eigen dame er toevallig even niet is en dan te verwachten dat anderen met je meedoen :ROFLMAO:

Maar veel succes hoor, hoop dat je in februari veel plezier hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan