Gelukkig Nieuwjaar stelletje mafkezen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang het maar goede uurtjes zijn dan. Dan krijg je ook geen spijt van de uitgave.
nee er zijn grenzen van wat ik uitgeef. Er zijn hier mensen die enorme bedragen per uur betalen . Ik noem dat s........... Ik moet dat censureren omdat ik al eerder een ban heb gehad om niets. Keek onlangs naar DVP s in mijn woonplaats. Niet normaal wat ze vragen . Ook al kan ik dat betalen , dat doe ik niet.

nee er zijn grenzen van wat ik uitgeef. Er zijn hier mensen die enorme bedragen per uur betalen . Ik noem dat s........... Ik moet dat censureren omdat ik al eerder een ban heb gehad om niets. Keek onlangs naar DVP s in mijn woonplaats. Niet normaal wat ze vragen . Ook al kan ik dat betalen , dat doe ik niet.
Precies!
Nu... vragen staat vrij. Maar... betalen dat kost geld!

Een goede dvp hoeft niet duur zijn. Ik betaal gewoon 150/uur.

Terug
Bovenaan Onderaan