Toffeetoday
Meubelstuk
ZekerGelukkig nieuw haar en hopelijk heeft iedereen een fijne stofwisseling gehad.
Nu het nieuwjaarsconcert kijken met een diep respect voor de 83 jarige dirigent die dit jaar de leiding heeft.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZekerGelukkig nieuw haar en hopelijk heeft iedereen een fijne stofwisseling gehad.
Dames houden alleen maar van jullie geld, voor de rest is er geen compassieDe aller beste wensen allemaal veel geluk en gezondheid maak er iets moois van in 2025 . En een kus voor alle dames die mee lezen ,we genieten van jullie
Ik raad je een glas water aan, dat is goedDames houden alleen maar van jullie geld, voor de rest is er geen compassie
Het is begonnen, een maand niet wandelen. Mijn vaste dvp stuurde 1 minuut na 12 uur wel een gelukkig nieuwjaar toe. Dus moeilijk maar doe het toch
Je staat nog maar 1 dag droog en je bent nu al chagrijnig, ben benieuwd hoe het 31 januari met je gaat.Dames houden alleen maar van jullie geld, voor de rest is er geen compassie
Had niet door dat hij diegene was van de wandelstop.Je staat nog maar 1 dag droog en je bent nu al chagrijnig, ben benieuwd hoe het 31 januari met je gaat?
Geloof je dan ook dat jouw dame haar "gelukkig nieuwjaar" alleen voor het geld was?
Had niet door dat hij diegene was van de wandelstop.
Je bent niet de enige; hij blijkt intussen al zeven keer het dirigeerstokje ter hand te hebben genomen; 1993, 1997, 2000, 2004, 2018, 2021 en dit jaar...Zeker
Nu het nieuwjaarsconcert kijken met een diep respect voor de 83 jarige dirigent die dit jaar de leiding heeft.
Klopt,Je bent niet de enige; hij blijkt intussen al zeven keer het dirigeerstokje ter hand te hebben genomen; 1993, 1997, 2000, 2004, 2018, 2021 en dit jaar...
Het orkest zal moeten repeteren met de nieuwe dirigent.Dat werd inderdaad gezegd, toch bijzonder, dat ze een jaar van tevoren al een keus gemaakt hebben. Het wachten is op de eerste vrouwelijke dirigent.
Laat ons lekker in onze droom ik hou van die meiden .en probeer je mondhoeken een beetje omhoog te doen in 2025 ,en geniet en denk positief ,wij snappen ook wel dat ze niet van ons houden maar genieten ook als we langs komen ,doe aardig tegen de dames en je krijgt er veel voor terug ,en zelf ga je dan ook met een blijde lag weer huiswaartsDames houden alleen maar van jullie geld, voor de rest is er geen compassie
Welnee joh, is helemaal geen droom. Ze hebben wel degelijk compassie. Wat je zegt: ze zijn niet onze vriendin of houden van ons als een naaste, maar er is wel degelijk medemenselijkheid en tot op zekere hoogte plezier en genot bij de dames die ons een dienst verlenen als je inderdaad zelf ook respectvol en menselijk met ze omgaat. Het is allemaal niet zo zwart-wit als bepaalde mensen hier lijken te denken.Laat ons lekker in onze droom
Moet je idd af en toe eens doen... Gewoon om aan jezelf te bewijzen dat je het (nog) kan!Het is begonnen, een maand niet wandelen. Mijn vaste dvp stuurde 1 minuut na 12 uur wel een gelukkig nieuwjaar toe. Dus moeilijk maar doe het toch
nog maar 30 dagen maar ik wou dat meer mensen meedoen. Ik geef voorlopig geen geld uit aan de dames. Even geen zin in en laat het aanbod maar even opdrogen voor de dames met die absurde prijzenMoet je idd af en toe eens doen... Gewoon om aan jezelf te bewijzen dat je het (nog) kan!
Mijn 'maand loopt van half dec 2024... tot half jan 2025. En dan weer feest! Haha!
Nu... zwart-wit is het zeker niet...Welnee joh, is helemaal geen droom. Ze hebben wel degelijk compassie. Wat je zegt: ze zijn niet onze vriendin of houden van ons als een naaste, maar er is wel degelijk medemenselijkheid en tot op zekere hoogte plezier en genot bij de dames die ons een dienst verlenen als je inderdaad zelf ook respectvol en menselijk met ze omgaat. Het is allemaal niet zo zwart-wit als bepaalde mensen hier lijken te denken.
Tijdens het beffen en doggy zie ik er vaak al eentje en aangezien de plafonds in een aantal kamers van mijn vaste huisje er al als een sterrenhemel uit zien, is het ook niet zo moeilijk om er meer te zien voor, tijdens en na.Nu... zwart-wit is het zeker niet...
Maar... als het goed gedaan is... zie je wél sterretjes! Geweldig!
Ben je zo in de 'zevende hemel'! Haha!Tijdens het beffen zie ik er vaak al eentje en aangezien de plafonds in een aantal kamers van mijn vaste huisje er al als een sterrenhemel uit zien, is het ook niet zo moeilijk om er meer te zien voor, tijdens en na.
Vaak raak ik tel kwijt van de hemels waar ik allemaal terechtkom bij "mijn" dames.Ben je zo in de 'zevende hemel'! Haha!
Ik geef er ook even niets aan uit, maar dat is ook omdat er de komende drie weekeindes andere dingen in de agenda staan die geld (kunnen) kosten.nog maar 30 dagen maar ik wou dat meer mensen meedoen. Ik geef voorlopig geen geld uit aan de dames. Even geen zin in en laat het aanbod maar even opdrogen voor de dames met die absurde prijzen