King Potato
Meubelstuk
Ik zou toch 2 keer nadenken of er goed over nadenken. Uit eindelijk beslis je er wel zelf ook over maar het mes snijdt altijd aan beide kanten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenje kan gewoon sturen via Ramesh TravelEen van de DVP die ik regelmatig zie en nu in haar thuisland is vraagt "out of the blue" of ik haar geld wil sturen. Naast dat ik niet weet of zij dit stuurt of iemand anders, durf ik niet te reageren omdat je dan ingepakt kan worden. Iemand in nood wil ik op zich wel helpen. Ik zit aan video bellen te denken.
Iemand ervaring of advies?
Beste @jatseeIemand ervaring of advies?
Onze Oosterburen hebben het dan over een Liebeskasper. Verblind door de liefde naar een DVP.Je bent een TE aardig persoon.
En hiermee ben je dus gewoon een klant zoals andere klanten ook. Je betaalt haar voor de seks, niet om haar zieligheidsgedram te betalen.Aan de andere kant, als ik haar niet help en het blijkt toch een nood situatie te zijn geweest en ik haar over een paar maanden weer in het echt zie, was ik die klant die haar niet geholpen had in die moeilijke tijd.
Niet doen en niet op reageren. Vaak proberen deze meiden dit bij verschillende mannen, wellicht dat er hier een paar op ingaan, vroeger hoorde je dat soort verhalen van mannen die een Thaise "vakantieliefde "hadden en na afloop periodiek geld overmaakte. Vaak hadden deze dames meerdere sponsors en harkte op deze wijze een aardig inkomen binnen.Een van de DVP die ik regelmatig zie en nu in haar thuisland is vraagt "out of the blue" of ik haar geld wil sturen. Naast dat ik niet weet of zij dit stuurt of iemand anders, durf ik niet te reageren omdat je dan ingepakt kan worden. Iemand in nood wil ik op zich wel helpen. Ik zit aan video bellen te denken.
Vaak wordt Western Union voor dit soort zaken gebruikt.Ik weet niet waar het voor nodig is, maar als ik het vraag krijg ik vast een antwoord waar ik geen nee tegen kan zeggen. Verder denk ik dat bij een bank betaling mijn gegevens in onbekende handen kunnen vallen.
Ik denk ook dat dit vaak de opzet is van de dame. Wellicht ook een reden om niet te vriendschappelijk met een dame om te gaan, als je gevoelig bent voor dit soort zaken. En ook eens goed na te denken, waarom je uberhaupt telefoonnummers zou uitwisselen met een dvp.Niet doen! Ik heb in het verleden ook zoiets meegemaakt met een Roemeense dame. Ook heel lang bezocht en heel close geweest. Geld overgemaakt, daarna veranderde alles.. zij begon meer geld te vragen, cadeautje etc.. zo werkt het dus niet.
Uiteindelijk afscheidgenomen van elkaar. Maja intussen ben je en je geld kwijt en een favoriete dame.
Zelfs als zou ik wel genoeg geld hebben zou ik me 1000 dingen kunnen inbeelden die ik zou kunnen doen voordat ik dit zou doen. Genoeg goede doelen......Als je echt zoveel geld hebt dat je niet weet wat ermee te doen en het je gelukkig maakt, waarom niet.
Ik, zal het nooit doen.
Zal weer flink meer zijn dan een fooi, die zij verwacht dat je haar moet sturen.Ik snap en ik hoor bovendien reacties. Ieder is vrij te doen en te denken wat ie wil. Ik geef ook vaak fooi aan een dame, of een cadeautje. Sterker nog, dames geven ook vaak extra dingen of extra tijd. Dat hoeft misschien allemaal niet maar het versterkt toch de band. Zeker bij een gfe dame. Bij mij valt dit dan een beetje in deze categorie.
Jazeker: meteen blokkeren en niet meer op reageren. Dat je er over nadenk is eigenlijk al te veel.Een van de DVP die ik regelmatig zie en nu in haar thuisland is vraagt "out of the blue" of ik haar geld wil sturen. Naast dat ik niet weet of zij dit stuurt of iemand anders, durf ik niet te reageren omdat je dan ingepakt kan worden. Iemand in nood wil ik op zich wel helpen. Ik zit aan video bellen te denken.
dat ja, er wordt vaak een gevoel van exclusiviteit gegeven, maar die exclusiviteit is regelmatig een wassen neus.Zal weer flink meer zijn dan een fooi, die zij verwacht dat je haar moet sturen.
En wie zegt dat zij dit alleen met jou doet en niet met haar hele klantenbestand?
Ga er niet op in, doe het niet!!!
Wanneer stoppen mannen nou eens met het zien van ieder random dvp als hun vriendin/moeder/zus en snappen ze dat dit gewoon zakelijk is? Geen enkel dvp zal jou zomaar een extra uurtje oid geven, tenzij ze dat al terug heeft verdiend of voor 99% het gevoel heeft dat zij dat terug gaat verdienen. Ok, misschien mag je 5 a 10 minuten langer door om klaar te komen als je een vaste klant oid bent, maar als je mij vertelt dat een dame jou heel veel extra dingen of extra tijd zomaar meegeeft en onderaan de streep negatief uitkomt lach ik je uit, sorry. Dat is bullshit. Overigens is daar helemaal niets mis mee, want het is zakelijk en zij doet het ook voor het geld en is niet verplicht jou iets gratis mee te geven.Ik snap en ik hoor bovendien reacties. Ieder is vrij te doen en te denken wat ie wil. Ik geef ook vaak fooi aan een dame, of een cadeautje. Sterker nog, dames geven ook vaak extra dingen of extra tijd. Dat hoeft misschien allemaal niet maar het versterkt toch de band. Zeker bij een gfe dame. Bij mij valt dit dan een beetje in deze categorie.
Beter helemaal geen wiptegoed; puntje bij paaltje voelt het voor hun alsof ze een gratis beurt moeten weggeven of dat het maar moet of ze leggen je een extra toeslag op zodat de schuld sneller afbetaald wordt. Het beste is helemaal niks/nada te lenen. Willen ze geld? Laat ze er lekker gelijk voor werken. Boter bij de vis. Iedereen blij en geen hoofdpijn.wipjes te goed