Geil staan in het openbare leven bij het zien van knappe vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb op het werk een bloedmooie collega in mijn team… prachtig lichaam met kleine borsten en een prachtig kontje….is zowat de helft van mijn leeftijd.. we hebben een loopclubje waarin ze meeloopt.. dat fijne kontje,,ik laat ze graag voor mij lopen… en nu het warm is komen de blote kleedjes boven. Wat zou ik die graag eens een nachtje verwennen…
Dat is nu net het probleem van ouder worden : je (ik toch) blijft kijken naar die vrouwen van 20 tot 40, alsof je dezelfde leeftijd hebt.. echter zij kijken naar jou,,,, en zien een 55-er…..🤷‍♀️🥴
Vroeger keek ik niet alleen naar de jonge dames, maar deed ook stoute dingen mee. Nu ik 60+ er ben herken ik in wat je zegt. Jij kijkt naar een jonge dame zij kijkt naar een man met de leeftijd van haar vader of opa. Ach een gemoedelijk praatje met een jonge schoonheid is ook leuk. en daarna aan haar denken en me suf trekken.
 
Vroeger keek ik niet alleen naar de jonge dames, maar deed ook stoute dingen mee. Nu ik 60+ er ben herken ik in wat je zegt. Jij kijkt naar een jonge dame zij kijkt naar een man met de leeftijd van haar vader of opa. Ach een gemoedelijk praatje met een jonge schoonheid is ook leuk. en daarna aan haar denken en me suf trekken.
Anders wel genoeg lekkers te krijgen... om een keertje mee te stoeien hoor!
 
@Marco: Mee eens. Maar hoe kom je er achter dat ze er voor open staat. Anders krijg je grote problemen. Dan krijg je gesprekken met de politie in de trant van: waarom deed/zei je dat? En krijg je de stempel van vieze, oude man opgeplakt.
 
Er zijn jonge meiden (18+ natuurlijk) die een vaderfiguur zoeken. Een man met levenservaring die haar kan steunen en adviseren. Waar ze vol vertrouwen tegenaan kan leunen. Een man die haar zelfvertrouwen geeft , die haar te bewondert en bemint. 😉
 
Er zijn jonge meiden (18+ natuurlijk) die een vaderfiguur zoeken. Een man met levenservaring die haar kan steunen en adviseren. Waar ze vol vertrouwen tegenaan kan leunen. Een man die haar zelfvertrouwen geeft , die haar te bewondert en bemint. 😉
Ja... En er zijn er ook die resoluut gaan voor sexuele ervaring hoor!
(terwijl de meeste van hun leeftijdsgenoten er nog weinig of niks van bakken)
 
De sportschool is een heel inspirerende omgeving. Mooie dames met minimale strak zittende sportkleding is een genot om naar te kijken.
En bij het uitoefenen van bepaalde oefeningen wordt het allemaal nog mooier.
Niet zelden kom ik dan zo geil als een aap weer thuis.:)
Daarom dus... dat vele sportscholen een aparte afdeling/vloer hebben voor vrouwen!
 
Kijken alleen is voor mij niet genoeg, en in het gewone leven is een groot leeftijdsverschil meestal de spelbreker, maar er zijn gelukkig jonge(re) DVP's met wie ik met regelmaat (h)eerlijk sex heb.

Tall
 
Vanmiddag zat ik in de trein naar Amsterdam Zuid. Om mij heen een groepje jongeren die zo te zien terug kwamen van vakantie. De toezichthoudende ouder zat in de rij achter mij. Voor mij zat zijn dochter, blond, slank, rond de 20. Droeg een Tshirt en een hotpants die nauwlijks haar heupen bedekte. Het had een rafelrandje en het kruis drukte zwaar in het kruis van de jonge dame. Haar gladde benen waren gebronsd door de zon. De hele reis heb ik op mijn telefoon gekeken, apps gelezen, nieuws gelezen. Geen idee wat ik heb gelezen....Alles gedaan om een opkomende harde paal te vermijden. Paps zag er nogal stevig uit.
 
Vanmiddag zat ik in de trein naar Amsterdam Zuid. Om mij heen een groepje jongeren die zo te zien terug kwamen van vakantie. De toezichthoudende ouder zat in de rij achter mij. Voor mij zat zijn dochter, blond, slank, rond de 20. Droeg een Tshirt en een hotpants die nauwlijks haar heupen bedekte. Het had een rafelrandje en het kruis drukte zwaar in het kruis van de jonge dame. Haar gladde benen waren gebronsd door de zon. De hele reis heb ik op mijn telefoon gekeken, apps gelezen, nieuws gelezen. Geen idee wat ik heb gelezen....Alles gedaan om een opkomende harde paal te vermijden. Paps zag er nogal stevig uit.
Nou... dat moet je dan toch leren hoor. Je ogen goed de kost geven én tegelijk je erectie onder controle houden!

Wat heb je anders aan al dat vrouwelijk schoon?
 
Vanmiddag zat ik in de trein naar Amsterdam Zuid. Om mij heen een groepje jongeren die zo te zien terug kwamen van vakantie. De toezichthoudende ouder zat in de rij achter mij. Voor mij zat zijn dochter, blond, slank, rond de 20. Droeg een Tshirt en een hotpants die nauwlijks haar heupen bedekte. Het had een rafelrandje en het kruis drukte zwaar in het kruis van de jonge dame. Haar gladde benen waren gebronsd door de zon. De hele reis heb ik op mijn telefoon gekeken, apps gelezen, nieuws gelezen. Geen idee wat ik heb gelezen....Alles gedaan om een opkomende harde paal te vermijden. Paps zag er nogal stevig uit.
Als je dan toch je telefoon in de hand hebt de volgende keer....., fotootje is gauw gemaakt dan. 😇

Hou van visuele toelichting bij een dergelijk relaas. 🤭
 
Grappig om veel herkenbare zaken te lezen in dit topic!
Zo werkt er bij de super hier in de buurt ook zo'n veels te mooie jonge meid, ik schat haar een jaar of 20. Prachtig golvend lang blond haar, lange benen, perfecte borsten en een engelengezichtje. Dan sta je zijdelings een beetje te dagdromen in de rij bij de kassa 🤤....

Tot ze begint te praten en dan spat het dagdromen uiteen en merk je opeens, jeetje jij bent echt nog een veulen! Haha veel en veel te jong maar om door een ringetje te halen zo mooi.
Heel herkenbaar. Hoe een vrouw loopt kan soms ook zo'n afknapper zijn.
 
Laatst bewerkt:
De date is doorgegaan en onze partners zaten beiden in het buitenland 😋.
Uiteindelijk ben ik een nachtje blijven slapen. Moet je zeggen dat ik het best stressvol vond om in het bed van haar man te stappen, met zijn boeken, de condooms en slaappillen op zijn nachtkastje. Best intiem. Uiteindelijk hebben we tot diep in de nacht liggen vrijen en hebben we 'het' gedaan. 😍
Inmiddels hebben we 9x geneukt. Voor onze 10e ontmoeting heb ik haar een hagel wit naveltruitje gegeven die lekker strak zit. Ook al heeft de stof een keurige dikte, je ziet toch lichtelijk door de stof heen haar tepels. Vanmorgen hebben we een koffie gedronken op de markt. Zo lekker om te zien dat mannen dan naar haar kijken! Ik zat al geil op het terras, maar moet nog even geduld hebben tot vanavond. Dan mag ik weer bij haar naar binnen spuiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan