• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Gedwongen prostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumcum

Forumfiel
11.252
12/08/21
10.864
5
Dit zal helaas altijd blijven bestaan..

 
Jup. En terecht.

Er is geen clausule mogelijk om voor zuid-amerikaanse dames legaal naar Nederland te komen en om te werken in de prostitutie. Tenzij ze intussen ingeburgerd is of een europees ID kaart / Paspoort vanuit een ander europees land, het 99.9% gewoon om uitbuiting c.q mensenhandel gaat.

Ik heb die vraag laatst ook weerlegd gekregen, of er een legale weg is om voor zulke vrouwen te kunnen werken. Dat gaat niet. Het snelste is 5 jaar in een land gaan zitten, werken en belasting betalen om in aanmerking te komen voor een europees en geldig ID bewijs.

Pas dan kan je je verplaatsen naar andere landen, zoals Nederland, inschrijven en als ZZP'er aan de slag binnen de prostitutie. Als jij, henkie of tante bep vrouwen overhaalt uit zuid-amerika om die vervolgens in de prostitutie aan de slag te zetten ben je pertinent verkeerd bezig en ben je wellicht de volgende in de bovenstaande krantenkop.

1720720385961.png
 
Het zal geen toeval zijn dat het grote aanbod uit Zuid Amerika komt.
Veelal werkzaam vanuit het zwartwerkersgilde. Meestal verblijven ze een week op een adres om vervolgens weer elders hun activiteiten op te pakken.
Ik heb al jaren niet meer 'gewandeld' en denk dat het zo voorlopig ook wel zal blijven. Ik heb het niet op dat soort adressen waarvan je ook niet weet of het wel pluis is en er geen dwang achter zit. Daar wil ik niet aan meewerken.
Ik had ijdele hoop dat het inmiddels was veranderd maar in mijn omgeving is vrijwel dit het enige aanbod.
 
Moderne slavernij. Eerst in de schulden steken om hier te kunnen komen en 'begeleid' te worden, om daar nooit meer uit te komen.
Fixers zorgen voor klandizie en schrijven hier een lovende recensie. Trap er niet in.
'Er nooit uitkomen'... lijkt me bij betaalsex wel niet aan de orde. is echt wel leeftijdsgebonden...
Maar helaas zullen ze wel altijd nieuwe (jonge) slachtoffers vinden.
 
Ik denk dat men doelt op, de jongens of zo'n groep dat die vrouwen naar NL haalt, wel even de ticket en huisvesting en toestanden vergoed en in ruil daarvoor ze aan het werk worden gezet, en 50% van hun inkomen middels betaalde dates "af moeten staan" waar natuurlijk geen belasting over betaald wordt.

Bezoekers moeten zich goed beseffen dat het bezoek van zulke vrouwen gewoon illegale prostitutie in stand houdt. Je kent de achtergrond niet, je weet niet onder wat voor een condities ze staat, en intussen spek je wel partijen die dit faciliteren en het brood onder de neus van erkende seksbedrijven vandaan trekt.
 
Sommige topics staan onder toezicht. Een superrecensie van een dame die onze taal niet spreekt en pas net hier is, mag je gerust wantrouwen. Je kunt er weinig aan doen verder. Niet naar Latina's gaan, maar daar houdt het wel zo'n beetje op.
 
Laten we elkaar niet voor de gek houden, dit is het topje van de ijsberg. Kinky staat vol met deze dames.
Opvallend weinig reacties in dit topic tot nu toe.
Zijn er al advertenties verdwenen? Gerecenseerde dames erbij?
Dat bedoel ik en na jaren afwezigheid in deze wereld verbaast het me ook.
Om die redenen was ik er dan ook mee gestopt.
Dit is vast niet alleen bekend door bezoekers van deze site.
Doet politie en instanties als de belastingdienst hier niets aan?
Wie dit een tijdje in de gaten houdt weet hoe dit werkt en niet in de haak is.
Het heeft mijn voornemens weer te gaan 'wandelen' voorlopig in de wacht gezet.
Wanneer het voor mijn gevoel niet juist is begin ik er niet meer aan.
Hooguit twee weken verblijven ze op een adres om dan weer elders op een ranzig adres verder te gaan. De omstandigheden zijn onbekend en het vermoeden van bv. dwang is groot.
En t.o.v. dames in clubs en privehuizen is het voor deze dames niet eerlijk want zij moeten wel belasting over hun inkomsten betalen. Natuurlijk zal het niet zo zijn dat alle klanten aan de fiscus wordt doorgegeven.
Iedere wandelaar zal zijn reden hebben en principes hebben wat hij geoorloofd is.
Voor mij geldt dat bij ook maar het geringste vermoeden van bv. dwang of verdovende middelen ik er niet aan begin.
Door mijn toedoen is er bv. al eens een club gesloten door de politie omdat men er de paspoorten van de dames had afgenomen.
Toen waren het nog Oost Europese dames die onder dwang moesten werken.
Hetzelfde gaat nu veelal in anonimiteit verder met andere nationaliteiten.
 
Ik denk dat men doelt op, de jongens of zo'n groep dat die vrouwen naar NL haalt, wel even de ticket en huisvesting en toestanden vergoed en in ruil daarvoor ze aan het werk worden gezet, en 50% van hun inkomen middels betaalde dates "af moeten staan" waar natuurlijk geen belasting over betaald wordt.

Bezoekers moeten zich goed beseffen dat het bezoek van zulke vrouwen gewoon illegale prostitutie in stand houdt. Je kent de achtergrond niet, je weet niet onder wat voor een condities ze staat, en intussen spek je wel partijen die dit faciliteren en het brood onder de neus van erkende seksbedrijven vandaan trekt.

En toch bestaat de website van kinky nog steeds. Wel raar dat als het illegaal is dat deze website niet verbannen wordt.
 
in theorie is het wel mogelijk om als niet EU ingezetene een werk visum te krijgen om in de prostitutie te werken, of het in de praktijk ook lukt weet ik niet.

Spanje zit overigens vol met dames uit Spaans sprekende Zuid Amerikaanse landen, en Portugal met Braziliaanse dames. Lijkt me stug dat die allemaal illegaal zijn.
 
En toch bestaat de website van kinky nog steeds. Wel raar dat als het illegaal is dat deze website niet verbannen wordt.

Ze doen feitelijk niets verkeerd; maar het is obvious dat ze op dit stadium wel zuid-amerikaanse vrouwen publiceren en daarmee indirect de illegale business ondersteunen. Als iemand een ander antwoord heeft hoor ik dat graag.
dat geeft dus aan dat enige controle op dit gebied dus zeer belabberd is....

Aldus het artikel ging men iedere week naar een andere standplaats om zo juist buiten handen van controles om te blijven.

in theorie is het wel mogelijk om als niet EU ingezetene een werk visum te krijgen om in de prostitutie te werken, of het in de praktijk ook lukt weet ik niet.

Spanje zit overigens vol met dames uit Spaans sprekende Zuid Amerikaanse landen, en Portugal met Braziliaanse dames. Lijkt me stug dat die allemaal illegaal zijn.

Spanje, portugal, allebei de laagste toedrempel qua europees toegang. Daarom dat spanje ook vele malen erger is op dat vlak - de instroom van vrouwen naar dat land toe is bizar. En het is dan ook niet zo raar dat je vanuit de politiek krijgt dat ze de hele business willen verbannen.

Eenmaal in spanje staat de deur open naar de rest van de EU. Maar ja, makkelijk? Ik weet dat het 5 jaar duurt eerdat je een europees ID bewijs of paspoort aan kunt vragen. Ik heb naast een nederlands ID bewijs of paspoort nu dus ook een portugees ID bewijs of paspoort, samen naast m'n portugees rijbewijs (die ik hier had moeten verlengen en niet in NL).
 
Spaans is absoluut niet vergelijkbaar met Roemeens of Bulgaars.

Maar het lijkt mij dat als je een visum verkrijgt in Spanje en met behorende ID bewijs dat je dan een "spanjaard" bent terwijl je roots geheel ergens anders liggen. Net zoals bij ons de bontkraagjes nu in het nieuws tot "nederlanders" worden vermeld. Kap er toch eens mee.
 
Spaans is absoluut niet vergelijkbaar met Roemeens of Bulgaars.

Maar het lijkt mij dat als je een visum verkrijgt in Spanje en met behorende ID bewijs dat je dan een "spanjaard" bent terwijl je roots geheel ergens anders liggen. Net zoals bij ons de bontkraagjes nu in het nieuws tot "nederlanders" worden vermeld. Kap er toch eens mee.
Roemeens is net als spaans een Romaanse taal. Bulgaars daarentegen is een Slavische taal.
 
I missed this topic all this time. I have come across many such ads. The moment i know there is an intermediate I walk away..Second is permit which I assume is non existent even for the eu ladies most of whom take this up as part time jobs
 
Bezoekers moeten zich goed beseffen dat het bezoek van zulke vrouwen gewoon illegale prostitutie in stand houdt. Je kent de achtergrond niet, je weet niet onder wat voor een condities ze staat, en intussen spek je wel partijen die dit faciliteren en het brood onder de neus van erkende seksbedrijven vandaan trekt.
Spijker op z'n kop.
Net als gebruik van harddrugs, overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan