Ik ben nog steeds in afwachting van Emmie, maar is angstig stil geworden. Had DM gestuurd en ze zou vorige week iets laten horen, de week ervoor gaf ze aan dat ze op vakantie was. Tja, wat kan ik er meer opzeggenNog steeds in de aanbieding?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben nog steeds in afwachting van Emmie, maar is angstig stil geworden. Had DM gestuurd en ze zou vorige week iets laten horen, de week ervoor gaf ze aan dat ze op vakantie was. Tja, wat kan ik er meer opzeggenNog steeds in de aanbieding?
Hoezo account weg?Nou dit was het dan, Emmie is vetrokken en account is weg.
Panty's kan je ook met wasmiddel en warm water met de hand wassen en niet zomaar in de wasmachine flikkeren (dat heeft een vrouwelijke vriendin van me verteld, zo doet ze dat altijdNope, helaas niet. Soms zitten er ladders in als ik te lomp was en bleef halen. Maar na het wassen is hij eigenlijk gelijk stuk
Kunnen best wel gewassen worden, je stopt ze in was netje zoals je ook doet met bh's en strings o.a.Panty's kan je ook met wasmiddel en warm water met de hand wassen en niet zomaar in de wasmachine flikkeren (dat heeft een vrouwelijke vriendin van me verteld, zo doet ze dat altijd
Ik heb bij me een kleine collectie van 20 nylonkousen. Van bruine (mijn voorkeur) tot zwarte. Gekocht bij raamdames. Voor 10 euro doorgaans. Omdat ik weet dat vorige wandelaars met haar en haar kousen geneukt hebben. Het is misschien raar doch dat wind me op. Jammer zie je nog weinig dames met RHT kousen (stevige versterkte tenen en vooral goed zichtbare hielen). Daar zou ik wel eens 25 euro durven aan besteden.Kunnen best wel gewassen worden, je stopt ze in was netje zoals je ook doet met bh's en strings o.a.
Hahahaha ja we dwalen af.... heb je nog suggesties dan? Wordt weinig tot niets meer gemeld over panties en nylon's.Waar gaat het over, zijn we nu wastips aan het delen of gaan we terug naar het onderwerp.
We zijn ooit met Emmie begonnen maar is blijkbaar verdwenen, horen lezen niets meer van haar.Hahahahaha, sorry.
maar als er liefhebbers zijn voor panty,s of kousen gedragen, Marjolein heeft ze ook.
Ik ga je een bericht sturenIk verkoop ze op sexjobs, je kunt ze bij mij persoonlijk ophalen en contant betalen. Yvonne op sexjobs of [email protected]
Nee niet in container doen. Gun het een 2e levenHoi mannen,
Voor stage moet ik elke dag een panty aan. Ik vraag mij af of er mannen op dit forum zijn die op zoek zijn naar gedragen panty's? Ik draag er z'n 5 per week dus reken er maar uit hoeveel er de container in gaan. ik las dat er een fetisj voor is! Waarschijnlijk staat het hier niet goed, maat zag er geen ander topic voor.
Je hebt je profiel geblokkeerdSorry! Ontving helemaal geen meldingen meer van dit topic Maar ben niet weg
Gelukkig ben je er weer, was zolang stil en kon je niet bereiken.Sorry! Ontving helemaal geen meldingen meer van dit topic Maar ben niet weg
Talia setje van Hunkemöller"Sporen" van mn partner zitten erin, als iemand deze wil hebben, stuur dm.. geil als iemand anders deze ook eens ruikt.
Bekijk bijlage 167257
Thnx!Talia setje van Hunkemöller
super sexy.
Goede keus van je partner