Nav bovenstaande post een paar persoonlijke berichten uitgewisseld met @Merel die me vroeg of ik het woord meisje weg wilde halen.Kan ik me voorstellen.
Ik ga ook eigenlijk niet naar een dvp voor intimiteit.
Meer spanning van het fysieke contact met een hele mooie vrouw/meisje.
Bij het woord intimiteit denk ik al snel aan iets waar ook gevoel bij komt kijken.
Nou ja, zo eenduidig is het allemaal natuurlijk ook niet, want je stapt wel een soort oer gevoel zone binnen en vergeet even de zakelijkheid van alles.
Hoewel vluggertjes denk ik nog het meest zakelijk zijn.
Was best bereid dat te doen, hoewel ik het een beetje onzin vind. Ik zeg liever meisjes dan vrouwen of dames, omdat mijn voorkeur bij meisjes ligt en zeker niet bij vrouwen.
Maar dan wel meisjes tussen de 21 en de 30 zeg maar. 'Mooi meisje is dat', zeg ik dan altijd tegen mezelf.
Merel vond dat meisjes refereerde aan minderjarigen hoewel ze wel aangaf me te mogen. Ik mag haar ook wel, maar denk dat we er gewoon net anders over denken.
Wellicht heeft zij als tiener iets naars meegemaakt of kent ze iemand die iets naars heeft meegemaakt op jonge leeftijd en reageert ze daarom extra heftig op het woord meisje....dat kan ik natuurlijk niet weten en zo was het ook geenszins bedoeld.
Ze gaf nog aan dat ik de post zelf kon rapporteren, maar dat vind ik overdreven om te doen.
Ik zeg notabene in de post vrouw/meisje en bewust geen vrouw omdat het woord meisje me meer aanspreekt. Maar dan wel 21+ meisjes.