Geblokt door favoriete DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
als je door niet goed gedrag wordt geweigerd door de albert heijn, heb je je gewoon daar aan te houden
Die vergelijking gaat dan weer een beetje mank.

Zo'n supermarkt zal toch echt met een goede reden moeten komen om mij te weren, en als ik me oprecht van geen kwaad bewust ben ga ik zoiets toch echt aanvechten. Zeker als ik in een gehucht woon en die Albert Heijn de enige supermarkt is in een straal van 10 kilometer.

Ken wel een voorbeeld van iemand die dat met succes gedaan heeft, oud vrouwtje die een winkelverbod kreeg omdat ze bij de zelfscan 1 ding was vergeten aan te slaan...
 
als je door niet goed gedrag wordt geweigerd door de albert heijn, heb je je gewoon daar aan te houden. Zo ook bij een DVP . Bovenstaand verhaal vind ik bullshit. Zij heeft gewoon het recht om je te blokkeren. Jij hebt gewoon geen rechten. Het is een zakelijke overeenkomst. Blok betekent gewoon respecteren dat ze dat doet. Al het geleuter eromheen is onzin. Er zijn veel mannen respectloos
Het allerlaatste dat ik ben is respectloos
 
Albert Heijn moet een goede reden hebben ja, maar een DVP niet. Die mag jouw gewoon blokkeren ook al zou ze geen goede reden hebben. Jij bent nooit een bezit van een ander. RESPECT voor de dames die dat werk doen. Ik heb het gevoel dat veel heren dat niet hebben als ik zo de forums lees.
 
als je door niet goed gedrag wordt geweigerd door de albert heijn, heb je je gewoon daar aan te houden. Zo ook bij een DVP . Bovenstaand verhaal vind ik bullshit. Zij heeft gewoon het recht om je te blokkeren. Jij hebt gewoon geen rechten. Het is een zakelijke overeenkomst. Blok betekent gewoon respecteren dat ze dat doet. Al het geleuter eromheen is onzin. Er zijn veel mannen respectloos
Lol van Albert heijn zou ik het minder goed accepteren...voor een DVP heb ik respect ....voor Albert heijn niet
 
Er zijn veel mannen die geobsedeerd raken met dvp. Ik ken de verhalen. Soms met vervelende gevolgen. Sommige mannen kunnen afwijzing niet hebben en worden geweldadig.
Heel verstandig van dames om zulke contacten te beeindigen.....wel beter om het op een nette manier te doen.
Maar kom op.....als je iemand niet meer wilt spreken, dan vraag je die persoon je met rust te laten. Blokkeren doe je pas als die persoon dat niet respecteert. Ik persoonlijk vind het onbeschoft en een reden om niets met die persoon te maken te willen hebben.
Je zegt het zelf al sommigen kunnen niet tegen een afwijzing en worden geweldadig dus heel begrijpelijk van haar kant. Ze heeft hem wel een bericht gestuurd en uitgelegd waarom ze hem niet meer wilt ontvangen hij kent dus de reden waarom hij niet meer welkom is.
 
Ik weet nu alleen nog niet of ik de volgende keer in Eindhoven van te voren een afspraak met een andere DVP maak of dat ik een voorstelrondje laat doen met de vraag dat zij niet hoeft te verschijnen. Ik red me verder wel
U hebt het geaccepteerd zeg je, waarom ga je dan terug naar hetzelfde privehuis waar zij ook werkt??
Als ik jou was zou ik daar niet meer komen,dames genoeg achter de ramen of privé....
 
U hebt het geaccepteerd zeg je, waarom ga je dan terug naar hetzelfde privehuis waar zij ook werkt??
Als ik jou was zou ik daar niet meer komen,dames genoeg achter de ramen of privé....
Nou ja, als hij liever een privéhuis heeft dan ramen of thuisontvangst lijkt het me nou ook weer niet nodig om het complete huis te vermijden omdat hij is geblokt door 1 dame.
 
U hebt het geaccepteerd zeg je, waarom ga je dan terug naar het zelfde privehuis waar zij ook werkt??
Als ik jou was zou ik daar niet meer komen,dames genoeg achter de ramen of privé....
Ik kies bewust ervoor deze privé huizen (love hotel en salon 261) te bezoeken omdat ik tegenvallende ervaringen heb met de ramen en je bij deze huizen zeer discreet binnen kan lopen. En daarnaast werken hier echt wel dames waar ik interesse in heb. Alleen heb ik afgelopen jaar bewust gekozen om hier altijd dezelfde DVP te bezoeken. Als een dame mij blokt betekent dat dan dat ik al deze dames niet mag bezoeken? Zoals eerder gezegd ik accepteer dat ik niet meer bij haar welkom ben. Iedere poging die ik nu zou doen tot een verzoening zou alleen maar bevestigen dat ik een stalker en obsessief monster zou zijn. Dus ik hou me in en hoop dat het ooit vanzelf goed komt.
 
Ik kies bewust ervoor deze privé huizen (love hotel en salon 261) te bezoeken omdat ik tegenvallende ervaringen heb met de ramen en je bij deze huizen zeer discreet binnen kan lopen. En daarnaast werken hier echt wel dames waar ik interesse in heb. Alleen heb ik afgelopen jaar bewust gekozen om hier altijd dezelfde DVP te bezoeken. Als een dame mij blokt betekent dat dan dat ik al deze dames niet mag bezoeken? Zoals eerder gezegd ik accepteer dat ik niet meer bij haar welkom ben. Iedere poging die ik nu zou doen tot een verzoening zou alleen maar bevestigen dat ik een stalker en obsessief monster zou zijn. Dus ik hou me in en hoop dat het ooit vanzelf goed komt.
Houd er wel rekening mee dat er een kans is dat zij haar verhaal gedaan heeft bij het privé huis. Het kan zijn dat zij jou daar dan ook weren.
 
Ik kies bewust ervoor deze privé huizen (love hotel en salon 261) te bezoeken omdat ik tegenvallende ervaringen heb met de ramen en je bij deze huizen zeer discreet binnen kan lopen. En daarnaast werken hier echt wel dames waar ik interesse in heb. Alleen heb ik afgelopen jaar bewust gekozen om hier altijd dezelfde DVP te bezoeken. Als een dame mij blokt betekent dat dan dat ik al deze dames niet mag bezoeken? Zoals eerder gezegd ik accepteer dat ik niet meer bij haar welkom ben. Iedere poging die ik nu zou doen tot een verzoening zou alleen maar bevestigen dat ik een stalker en obsessief monster zou zijn. Dus ik hou me in en hoop dat het ooit vanzelf goed komt.
Je hoopt nog dat het ooit vanzelf goed komt dus met andere woorden je hebt haar niet uit je hoofd gezet en wilt haar blijven volgen door het privehuis te blijven bezoeken waar ze werkt.
 
Houd er wel rekening mee dat er een kans is dat zij haar verhaal gedaan heeft bij het privé huis. Het kan zijn dat zij jou daar dan ook weren.
Dat zou ik dan weer onredelijk vinden. Voor zover ik hier begrijp heeft de topicstarter verder niemand iets aangedaan, maar kreeg de dame gewoon het gevoel dat hij te close werd. Prima natuurlijk, maar wel super subjectief en persoonlijk, puur iets tussen hem en deze ene dame en geen reden waarom hij niet naar andere dames zou kunnen gaan.
 
ik denk dat Kurdy heel erg met zichzelf bezig is. Daar heb je een naam voor maar die zal ik maar niet uitspreken.
Natuurlijk, ik doe dit uiteindelijk voor mijzelf. Anders zat ik mezelf thuis op de plee nog af te trekken en dat is een stuk goedkoper. En noem mij naïef maar ik ben positief ingesteld en ga ervan uit dat ik die huizen gewoon binnen mag komen. Ik heb geleerd van mijn fout en ga mij niet meer concentreren op 1 DVP maar ga een beetje rondneuzen bij verschillende dames. En natuurlijk hoop ik dat het ooit weer goed komt want ik had de beste sex ooit met deze dame.
 
Dat zou ik dan weer onredelijk vinden. Voor zover ik hier begrijp heeft de topicstarter verder niemand iets aangedaan, maar kreeg de dame gewoon het gevoel dat hij te close werd. Prima natuurlijk, maar wel super subjectief en persoonlijk, puur iets tussen hem en deze ene dame en geen reden waarom hij niet naar andere dames zou kunnen gaan.
Hier lezen we zijn verhaal, zij doet daar misschien haar verhaal.
Ik weet niet of deze hypothetische situatie onredelijk is, ik ben er niet bij geweest.
Ik weet wel dat privehuizen hun dames beschermen en klanten mogen weren als een dame zich niet veilig voelt. In het geval van een obsessieve klant lijkt me dat niet onredelijk.
 
Hier lezen we zijn verhaal, zij doet daar misschien haar verhaal.
Ik weet niet of deze hypothetische situatie onredelijk is, ik ben er niet bij geweest.
Ik weet wel dat privehuizen hun dames beschermen en klanten mogen weren als een dame zich niet veilig voelt. In het geval van een obsessieve klant lijkt me dat niet onredelijk.
Toch bijzonder hoe dat ene laatste appje m'n wereld op z'n kop heeft gezet. Tot vorige week genoot ik nog van mijn hobby en keek iedere keer weer uit naar mijn volgende afspraak zonder mijn enthousiasme in te dammen. Na de laatste berichten in dit topic ga ik mij steeds meer als een veroordeelde serieverkrachter, een zware TBS'er voelen. De rest van de maand blijf ik effe binnen! Ik heb er nu effe geen zin meer in!
 
Na de laatste berichten in dit topic ga ik mij steeds meer als een veroordeelde serieverkrachter, een zware TBS'er voelen. De rest van de maand blijf ik effe binnen! Ik heb er nu effe geen zin meer in!
Hmm ik denk dat je het allemaal "een heel klein beetje" te zwaar opvat. 😅

Maar ga inderdaad vooral niet wandelen als het niet goed voelt.
 
Toch bijzonder hoe dat ene laatste appje m'n wereld op z'n kop heeft gezet. Tot vorige week genoot ik nog van mijn hobby en keek iedere keer weer uit naar mijn volgende afspraak zonder mijn enthousiasme in te dammen. Na de laatste berichten in dit topic ga ik mij steeds meer als een veroordeelde serieverkrachter, een zware TBS'er voelen. De rest van de maand blijf ik effe binnen! Ik heb er nu effe geen zin meer in!
Jij bent geen tbs'er of verkrachter je bent een gevoelsmens die zich niet kan inhouden als het om je gevoelens gaat en dat wordt nu tegen je gebruikt. Gewoon voortaan van de seks (gfe) genieten zonder dat je je gevoelens voor de dvp's uit, hou het voortaan voor jezelf en niemand zal je ooit meer weigeren als klant. En dingen als ik kan niet meer zonder jou of ik ben verslaafd aan jou nooit meer zeggen maar dat weetje nu denk ik inmiddels wel.
 
Hmm ik denk dat je het allemaal "een heel klein beetje" te zwaar opvat. 😅

Maar ga inderdaad vooral niet wandelen als het niet goed voelt.
Gaat wel heel zwaar worden als je deze schitterende hobby zo zwaar opvat , mijn advies is een paar centen uit je zak trekken en op ontdekkingstocht naar wat andere toppers en gaan met die stijve banaan.
 
Jij bent geen tbs'er of verkrachter je bent een gevoelsmens die zich niet kan inhouden als het om je gevoelens gaat en dat wordt nu tegen je gebruikt. Gewoon voortaan van de seks (gfe) genieten zonder dat je je gevoelens voor de dvp's uit, hou het voortaan voor jezelf en niemand zal je ooit meer weigeren als klant. En dingen als ik kan niet meer zonder jou of ik ben verslaafd aan jou nooit meer zeggen maar dat weetje nu denk ik inmiddels wel.
M'n mond houden is misschien wel mijn grootste probleem 😜
 
dan hoop ik maar dat je tegen vrouw je mond kan houden, tenzij ze op de hoogte is van je hobby ;)
Ik heb het wel eens overwogen om het thuis te vertellen dat ik wandel, omdat ik gezien onze thuissituatie inschat dat ze er begrip voor zou hebben, maar mijn vaste DVP raadde dit af. Deze blokkade toont maar weer eens aan dat ik vrouwen slecht kan inschatten, dus het is inderdaad goed dat ik thuis m'n mond daarover hou. Ik kan m'n sores nu dus effe alleen op dit forum kwijt, waar ik normaal gesproken bij mijn bezoekjes tussen het beffen door m'n mond ook niet hield! 😜
 
Het zijn allemaal lessen Kurdy. Je komt bij mij over als een hele redelijke man die iets te enthousiast in zijn uitlatingen is geweest. Ik weet verder natuurlijk niet hoevaak je haar appte enzo.
Ik kom nooit in privehuizen, maar is daar geen gastvrouw die je inmiddels een beetje kent en waarmee je er even over kunt praten?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het wel eens overwogen om het thuis te vertellen dat ik wandel, omdat ik gezien onze thuissituatie inschat dat ze er begrip voor zou hebben, maar mijn vaste DVP raadde dit af. Deze blokkade toont maar weer eens aan dat ik vrouwen slecht kan inschatten, dus het is inderdaad goed dat ik thuis m'n mond daarover hou. Ik kan m'n sores nu dus effe alleen op dit forum kwijt, waar ik normaal gesproken bij mijn bezoekjes tussen het beffen door m'n mond ook niet hield! 😜
Heeft die favoriet van jou je toch wat goeds gebracht door je te wijzen om niet te vertellen dat je een hoerenloper bent anders had je vrouw je misschien wel het huis uit gerot.
 
Je was het je waarschijnlijk niet bewust. Je zei het het uit enthousiasme. Maar door te zeggen dat je verslaafd aan haar was en niet meer zonder haar kon heb je jouw favoriete dvp een slecht gevoel gegeven. Die dacht misschien dit gaat helemaal uit de hand lopen laat ik het nu maar stoppen.

Nu zitten jullie allebei met een rot gevoel. In vervolg toch leren niet alles te zeggen. Dat heb je thuis bij je vrouw wel gedaan maar bij haar niet. Leermomentje.
 
Nu zitten jullie allebei met een rot gevoel. In vervolg toch leren niet alles te zeggen. Dat heb je thuis bij je vrouw wel gedaan maar bij haar niet. Leermomentje
Leermomentje inderdaad. Maar ik denk wel dat ik afgelopen jaar haar meer heb geneukt dan mijn eigen vrouw de afgelopen 7 jaar. Veel schade ingehaald en ook bijgeleerd. Ik had er veel eerder mee moeten beginnen!
 
Ik heb niet alle reakties in de post gelezen, slechts de intro. Persoonlijk vindt ik niets creepy aan wat je gezegd heb. Je wilde alleen duidelijk maken dat je je bij haar goed voelde en dat je niet zomaar met iedere vrouw het bed induikt.

In mij optiek is het juist deze DVP die psychisch niet helemaal in orde is. Helaas hebben de meeste DVP ze niet allemaal op een rijtje, velen zijn ook simpelweg bitches. Als een DVP elke dag graag sex heeft met 5 à 10 verschillende en onbekende mannen i.p.v. met een bekende en vertrouwde vaste klant dan pas ik daarvoor.

Ikzelf wil graag weten waar ik aan toe ben bij een DVP en daar kom je maar op een manier achter en dat is als je regelmatig terugkeert en een vaste klant wordt. Voelt het niet goed dan zet ik er na een eerste ontmoeting een dikke streep doorheen. Voelt het wel goed dan kom ik graag terug. Gedraagt zij zich als een bitch en blokeert ze mij, who gives a fuck. Dikke vette streep.

Gewoon rustig verder zoeken. Je zult zeker weer iemand vinden bij wie je je weer goed zult voelen.

Gr.

P.S. Ik heb het meteen door als een DVP tijd probeert te rekken. Dat is dan één keer maar nooit meer. Ik zal echter geen negatieve recensie achterlaten, dat is dan haar geluk, tenzij zij het echt te bont heeft gemaakt. Dan krijgt zij de wind van voren. Respect moet van beide kanten komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan