Geblokt door favoriete DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De topicstarter zou ook GR verlaten (wat voor mij helemaal niet hoeft).
Ik ga geen topics, recensies en comments meer plaatsen heb ik mij voorgenomen. Er zijn iets teveel figuren die denken leuk te zijn en iedereen beledigen. Voor mij is dit topic zeer serieus. Personen die roepen dat een DVP niet goed bij d'r hoofd is en geen respect toont, vergeet dat er zonder deze dames een stuk minder geneukt kan worden. Ik ben superblij dat deze dames er zijn. Ik blijf wel zelf GR raadplegen aangezien ik meer verschillende DvP ga bezoeken.
 
De topicstarter zou ook GR verlaten (wat voor mij helemaal niet hoeft).
Klopt, maar emotie speelt een factor en als je gewoon aantal pagina's hebt wat een troll is of iemand die denkt grappig te zijn dan snap ik de reactie wel.
Ik heb vanochtend al een bericht gestuurd aan @admin met de vraag dit topic te sluiten
Goeie stap, hopelijk zal dit snel gesloten worden.
 
Ik ga geen topics, recensies en comments meer plaatsen heb ik mij voorgenomen. Er zijn iets teveel figuren die denken leuk te zijn en iedereen beledigen. Voor mij is dit topic zeer serieus. Personen die roepen dat een DVP niet goed bij d'r hoofd is en geen respect toont, vergeet dat er zonder deze dames een stuk minder geneukt kan worden. Ik ben superblij dat deze dames er zijn. Ik blijf wel zelf GR raadplegen aangezien ik meer verschillende DvP ga bezoeken.
De meesten hier proberen je te helpen. Neem het leven wat luchtiger. Iets meer stoïcijns. Verliefdheid is een geestesziekte., hoe mooi het ook lijkt. Hou je hoofd erbij. :cool:
 
Ik ga geen topics, recensies en comments meer plaatsen heb ik mij voorgenomen. Er zijn iets teveel figuren die denken leuk te zijn en iedereen beledigen. Voor mij is dit topic zeer serieus. Personen die roepen dat een DVP niet goed bij d'r hoofd is en geen respect toont, vergeet dat er zonder deze dames een stuk minder geneukt kan worden. Ik ben superblij dat deze dames er zijn. Ik blijf wel zelf GR raadplegen aangezien ik meer verschillende DvP ga bezoeken.
Gaat vast helemaal goed komen.
 
Ik ga geen topics, recensies en comments meer plaatsen heb ik mij voorgenomen. Er zijn iets teveel figuren die denken leuk te zijn en iedereen beledigen. Voor mij is dit topic zeer serieus. Personen die roepen dat een DVP niet goed bij d'r hoofd is en geen respect toont, vergeet dat er zonder deze dames een stuk minder geneukt kan worden. Ik ben superblij dat deze dames er zijn. Ik blijf wel zelf GR raadplegen aangezien ik meer verschillende DvP ga bezoeken.
Wel jammer dat de negativiteit je geraakt heeft, snap je wel ene kant. Gewoon doen wat je het beste lijkt.
 
Laten we even kort samenvaten, je toont meer dan gemiddeld belangstelling voor een DVP, waar in beginsel niets mis mee is, en je wordt direct geblokkeerd. Dat noem ik geen normaal gedrag van de DVP. Het is hier juist de DVP die respectloos met de klant omgaat omdat zij door deze aktie de klant geen enkele kans meer biedt om eventueel uitleg te geven. Persoonlijk zeg ik 'good riddance'. Verder zou ik inderdaad geen contact meer met haar opzoeken. Zo'n DVP is dat absoluut niet waard. En als ik vindt dat het gedrag van de DVP volledig overtrokken en gestoord is, dan vindt ik dat. Nogmaals respect moet van beide kanten komen of het nu een zakelijke overeenkomst betreft of niet.

Gr.
 
Laten we even kort samenvaten, je toont meer dan gemiddeld belangstelling voor een DVP, waar in beginsel niets mis mee is, en je wordt direct geblokkeerd. Dat noem ik geen normaal gedrag van de DVP. Het is hier juist de DVP die respectloos met de klant omgaat omdat zij door deze aktie de klant geen enkele kans meer biedt om eventueel uitleg te geven. Persoonlijk zeg ik 'good riddance'. Verder zou ik inderdaad geen contact meer met haar opzoeken. Zo'n DVP is dat absoluut niet waard. En als ik vindt dat het gedrag van de DVP volledig overtrokken en gestoord is, dan vindt ik dat. Nogmaals respect moet van beide kanten komen of het nu een zakelijke overeenkomst betreft of niet.

Gr.
Niet vergeten dat je maar 1 kant van het verhaal hoort: de kant van de klant.

Hij kan hier posten en verkondigen wat hij wil: het is zijn versie en daarom niet werkelijk wat zich heeft afgespeeld.

Het is onmogelijk om hier een oordeel over te vellen op basis van wat 1 betrokkene van een incident komt vertellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan