Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKomt de Fransman donderdag ook? Wil die gast ook wel eens zien?Dat is de reden waarom ik s'maandags al wegblijft,ik kan het niet meer aanzien
Dat is de reden waarom ik s'maandags al wegblijft,ik kan het niet meer aanzien
Nou ik hoop dat hij op donderdag ook niet gaat beginnen komen,straks.gaat hij nog namen van deelnemers in zen verslagen zetten de king van FreyaKomt de Fransman donderdag ook? Wil die gast ook wel eens zien?
Dan is t met Maloe en Nicole.
Als er voor hem 2 wegblijven heeft Nicole er geen winst aan.
Was er DP?Ik was ook bij deze gelegenheid met de dame was niks mis!! Alleen een man of 15 gok ik dat er waren was wel wat veel...
Enigste minpunten zijn dat wel in haar advertentie had mogen blijken dat klaarkomen in mond en anaal niet haar ding was.
Veder was de avond top
ik vind Lana ook super!ik was van plan om vanmiddag naar de gb van Nicole en Malu te gaan maar zie nu dat er zaterdag een gb is met Nicole en Lana. Nicole is top maar Malu vind ik persoonlijk niet zo mijn ding maar Lana daarentegen vind ik super. Wat vinden jullie? Dus voor mij word het zaterdag.
Ja maar jij bent de cuckold van Lana. Die gast met bril die toekijkt.ik was van plan om vanmiddag naar de gb van Nicole en Malu te gaan maar zie nu dat er zaterdag een gb is met Nicole en Lana. Nicole is top maar Malu vind ik persoonlijk niet zo mijn ding maar Lana daarentegen vind ik super. Wat vinden jullie? Dus voor mij word het zaterdag.
Nee dat ben ik niet en die gast heeft volgens mij geen bril op.Ja maar jij bent de cuckold van Lana. Die gast met bril die toekijkt.
Beetje reclame dit.
I confirm that Lana's guy is very nice and doesn't wear glassesNee dat ben ik niet en die gast heeft volgens mij geen bril op.
Ik overweeg morgen te gaan, Nicole en Lana..... Weet jij of Lana in haar mondje laat spuiten?Ik vind van wel ze is een amateur dus geen nep gekreun ze geniet er echt van en ze ziet er lekker uit
Ik bevestig dat wij komende zaterdagavond terug een gangbang organiserenHallo,
Nog niet officieel op de website van Freya geplaatst.
Volgens afspraakjes.com zou "Hotwife Brittney" weldra terug een gangbang organiseren.
ja dat was een welkome verrassing die Maya. Jammer dat je nooit weet wanneer ze naar freya komt.Deze maandag was een uitzonderlijke ganggang met de aanwezigheid van een jonge 23-jarige amateur genaamd MAYA die samen met haar metgezel was...
Maya accepteerde vingers, komt klaar in mond en slikt!!!
was Maya op de GB van Nicole en Lana, maandag? Of bedoel je Lana ipv Maya?Deze maandag was een uitzonderlijke ganggang met de aanwezigheid van een jonge 23-jarige amateur genaamd MAYA die samen met haar metgezel was...
bleef Maya maar 30 minuten van 14.00 uur tot 14.30 uur, maar deze jongedame was een echt zonnestraaltje
Maya accepteerde vingers, komt klaar in mond en slikt!!!
Ik kon twee keer klaarkomen met Maya... Ze was super opwindend... Maya leek op Nicole, maar met zwart haar... Het was als een droom!!!
Er was Nicole "RODE armband" en Lana "GROENE armband" en de libertijnen "gele armband"was Maya op de GB van Nicole en Lana, maandag? Of bedoel je Lana ipv Maya?
Hoeveel mannen waren er op de GB maandag afgekomen?Er was Nicole "RODE armband" en Lana "GROENE armband" en de libertijnen "gele armband"
Maya was er als een libertijn en kwam naar de kamer gereserveerd voor de gangbang = er lagen dus 3 vrouwen op het grote bed, het was erg krap maar alles ging goed zoals altijd hier bij Freya's
Lana's man profiteerde van Maya en spoot in haar mond = Maya slikte de HELE "droom" door
Het was Kerstmis vóór zijn tijd
Echt sorry maar voor de eerste keer = ik had geen tijd om te tellen omdat ik het TE druk had ahahhahahaHoeveel mannen waren er op de GB maandag afgekomen?
aha! nu begrijp ik het.Er was Nicole "RODE armband" en Lana "GROENE armband" en de libertijnen "gele armband"
Maya was er als een libertijn en kwam naar de kamer gereserveerd voor de gangbang = er lagen dus 3 vrouwen op het grote bed, het was erg krap maar alles ging goed zoals altijd hier bij Freya's
Lana's man profiteerde van Maya en spoot in haar mond = Maya slikte de HELE "droom" door
Het was Kerstmis vóór zijn tijd
moet je tegenwoordig je leeftijd opgeven voor een gangbang?Echt sorry maar voor de eerste keer = ik had geen tijd om te tellen omdat ik het TE druk had ahahhahaha
Maar ik zou zeggen maximaal 10
Anders zal ik eraan toevoegen dat Maya de gangbang stopte toen een 70-jarige opa met haar wilde spelen... Ze deed alsof ze ging douchen terwijl de opa op haar wachtte = Maya kwam nooit meer terug
Als opa er niet was = ik denk dat Maya de 2 uur zou zijn gebleven
Die oudere man valt niks te verwijten, ze hebben hem laten betalen en toegelaten.Weer een belediging aan het adres van die oudere man, door de Fransman,hopelijk zal de tijd stilstaan voor hem,of moet hij aan de balie gaan zitten voor pascontrole