'k Ga dus regelmatig op zoek naar nieuw talent. Altijd leuk om een nieuw 'pareltje' te ondekken... Zo heb ik trouwens ook Nicole ontdekt in Freya! Dus... vandaag opnieuw naar Freya voor de gangbang Nicole + Malu... maar dan wel specifiek voor Malu.
En... as the saying goes: 'Win some, lose some'. Dit keer dus géén winner! Had al ergens gelezen 'Malu is erg leuk maar te rond voor mij'... en dat was dus niet gelogen! Ze heeft dus idd alle vrouwelijke rondingen die een man maar wensen kan... maar wel allemaal een maatje te groot voor mij. En... zodra ik een beetje 'in the mood' kwam was het 'slow baby'! Tijdens doggy geef je een klap op die geweldige billen... 'No spanking'! Tijdens het neuken grijp je haar borsten 'Slow baby'! Pfffffff!
Stevig neuken mocht dan weer wél! Maar... als ik haar neukte in missio of doggy (mét condoom en het nodige glijmiddel)... voelde ik dus helemaal niets! Maar als je neukt wil je toch een lekker kutje voelen? Ik verloor zowaar alle zin tijdens het neuken! Nog nooit gebeurd!
Zag wel enkele andere -groter geschapen- mannen klaarkomen in haar... dus misschien lag het ook aan mij...
In haar voordeel moet ik zeggen dat ze lekker pijpt (pzc). En ze toonde ook echt wel inzet tijdens de gangbang. Maar voor mij dus volgende keer geen Malu...