Gisteren, donderdag 28/9 naar de gangbang geweest van nieuw sletje Charlotte. Nieuw in Freya, maar ik had ze wel al eens in een Buddha gezien. Een nog jonge meid, ik schat ze eind de twintig. Slank, B-cup borstjes met 1 piercing in haar borst en 1 in haar kutje. Ze had nog niet veel ervaring, want we hebben haar eerst nog moeten uitkleden
De actie begon meteen want er was al een man of 10 aanwezig om haar onder handen te nemen. Meteen ging de ene na de andere piemel in haar mond, waarbij ze flink haar best deed. Die kokhalsgeluidjes vind ik toch zo opwindend.
Na wat pijpen wou ik haar ook neuken. Ze gebruikt geen glijmiddel, waardoor het niet evident was om binnen te geraken. Maar eens binnen, moet ik toegeven dat ze ongelofelijk strak was. Ook gedurende de rest van de gangbang gebruikte ze geen glijmiddel, dus ze moet er echt wel van genieten om dat aan te kunnen.
Na een tijdje stuurde ze aan op DP, maar de meesten geloofden niet echt dat het mogelijk zou zijn. Toch gebeurde het even later door wat ervaren mannen. Ik had het ook graag gedaan, maar ben er niet toe gekomen. Af en toe spoot er iemand over haar borsten of in haar gezicht en je zag hoe ze daarvan genoot.
Ondertussen werd er aangekondigd dat ze een kwartier voor het einde een bukake wou doen. Mij moet je dat geen 2 keer vragen en ik besloot mijn zaad nog wat te sparen. Na nog wat geneuk ging ze naast het bed op haar knietjes zitten, waarbij ze langs alle kanten werd ondergespoten. Iemand die achter haar stond trok haar hoofd naar achter en kwam zo op haar haar en gezicht klaar. Ze vond het helemaal ok. Dat beeld was genoeg en deed mij spontaan in haar gezicht exploderen.
Daarna bleef ze gewillig zitten tot de laatste was klaargekomen en liet zich door haar vriend fotograferen. Het was ondertussen 21u gepasseerd, maar ze kijkt echt niet op de klok en we hadden nog een gezellig nagesprek. Blijkbaar komt ze zondag naar Buddha club. Er lagen ook visitekaartjes met haar Instagram en website charlottevandenberg.be Blijkbaar is ze van plan om dit vaker te doen.
Wat mij vooral opviel is dat het publiek veel socialer was dan doorgaans op Eroxx-gangbangs. Er is natuurlijk een pak minder volk, maar mannen gaven hun beurt echt door aan elkaar en ellebogen kwamen er nooit aan te pas.