Radijsje32
Vaste klant
Was het de moeite vandaag in de duo gang bang?Ik ga vandaag weer lekker voor allebei voor die paar tientjes meer kan het wel leien
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas het de moeite vandaag in de duo gang bang?Ik ga vandaag weer lekker voor allebei voor die paar tientjes meer kan het wel leien
Is Daisy de moeite?Daisy had ik vorige week
Ja hoor, is net als Nicole zeer actief, heeft wel een iets sportievere bouw met grotere borsten & billen.Is Daisy de moeite?
Ok dan ga ik daar ook eens een keer een bezoekje aan brengen.Ja hoor, is net als Nicole zeer actief, heeft wel een iets sportievere bouw met grotere borsten & billen.
Absoluut Zowel Lana als Daisy waren zeer actief en twee is altijd beter dan eenWas het de moeite vandaag in de duo gang bang?
zoals ik altijd tegen de vrouw bij de receptie zeg:Absoluut Zowel Lana als Daisy waren zeer actief en twee is altijd beter dan een
Helaas NEE want Nicole komt maar twee keer per week ahahahhaAls ik van u was ik zou verhuizen naar hulst dan kan je alle dagen .bij Nicole zijn
die gaan ons wellicht niet vertellen of (en waar) Noortje elders aan de slag is denk ikVraag ut bij de directie van Sexyfreya BV
dankzij NOORTJE heb ik hier bij Freya mijn nieuwe hoogtepuntrecord (x5) gevestigd omdat Noortje vingers in haar poesje accepteerde en anders was Noortje ook HEEL HEEL ACTIEF + slikte sperma wauwHeeft er iemand nieuws over Noortje, de lekkere en geile studente die midden maart haar debuut maakte in het gangbangen? Die was echt mega lekker, en k had gehoopt dat ze voortaan vaker zou opduiken op onze favoriete discipline. Of is ze elders aan de slag?
Tof jou recentie te lezen… pfff hier ook met een broek vol goesting maar het zal wel wachten zijn tot volgende week voor de gang bang met Nicole…ik ben door mijn werk er nog niet geraakt maar komende week eindelijk tijd….wie van de Medewandelaars is er dan ook aanwezig?Vanmiddag langs geweest bij de gangbang van Kelly en Rebecca. Auto geparkeerd net buiten het centrum, gratis. Na 1,5 uur rijden had ik er zin in, altijd weer die ellende bij de ring van Antwerpen (terug trouwens tolweg genomen (7 euro).........aangekomen bij Freya, het was mijn eerste keer daar, gekozen voor Kelly (80euro). Ik was de eerste en kon gelijk douchen in de ruimte boven. Helaas was de opkomst zeer magertjes, er waren welgeteld maar 4 mannen. Kelly is een hele leuke spontane slanke donkere meid......Ze begon mij en een andere man gelijk vol overgave te pijpen, na 5 minuten hield ik het bijna niet meer en pakte een condoom en neukte haar......dit ging zo 1,5 a 2 uur door......Kelly heeft mijn verwachtingen waar gemaakt, tussen de sex door ook nog gelachen en leuke gesprekken gehad. Al met al had ik een meer dan geslaagde middag.