Vandaag maakte Odalys haar debuut (in gezelschap van de onvolprezen Gangbangqueen Nicole). Over Nicole staat het forum al volgeschreven, maar hierbij mijn ervaringen met Odalys.
Odalys is een licht getinte dame van Zuid-Amerikaanse afkomst die Spaans en wat Engels praat.
Ze heeft een leuk gezichtje, lekkere boobs, rondere kont en een heel zachte huid. Strakke buik met navelpiercing zijn een plus!
Hoewel het haar eerste gangbang was, was ze zeker niet verlegen. Bij binnenkomst wat glijmiddel genomen en direct met de pikken gespeeld. Ze ging al snel over naar pijpen.
Pijpen vond ik iets minder (weinig zuigkracht - gaat zacht over je soldaat, maar zuigt niet echt).
Ik heb ze een paar keer in doggy genomen en dat was best wel lekker. Ze kreunt, iets wat ik zelf altijd apprecieer. Ze doet de standjes die de jongens aangaven, dus is zeker meegaand. Ze deed zowel doggy, missionaris als on top. Leuk is ook dat ze iedereen in het spel betrekt (ook daar had ze vandaag natuurlijk een goeie leermeester voor).
Zelf vind ik ze zeker OK. Pijpen is ietsje minder, maar ze neukt lekker en met enthousiasme.
Ook nog vermelden dat de sfeer onder de bangers top was. Leuke ervaring