Mrswalcheren
Newbie
Dank! En hoeveel mensen zijn er doorgaans op een go bij Freya?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvolgens mij niet,Daisy doet ook altijd haar best,maar voor 40 euro meer hebt ge ze natuurlijk allebei,kunt ge een beetje afwisselen of het moet natuurlijk zijn dat Nicole jou type niet is
Dat is verschillend,soms 4 ,8,of meer…maar als er weinig aanwezig zijn,is het soms geen volledige tijd dat de meiden er zijn.Dank! En hoeveel mensen zijn er doorgaans op een go bij Freya?
Als je ver moet rijden; dan zal je zeker spijt krijgen als je voor 1 kiest!Als ik bij de go alleen voor daisy kies…..krijg ik dan spijt?
Ik had begrepen dat ze gestopt was bij Freya maar geen idee of ze dan ergens anders aan de slag is gegaan.Weet iemand misschien of Jasmine nog ergens ontvangt of ooit nog eens terugkomt bij Freya?
die meiden kunnen overal terecht. ik denk dat ze eerst lekker zomervakantie gaat houden van jullie centen.Ik had begrepen dat ze gestopt was bij Freya maar geen idee of ze dan ergens anders aan de slag is gegaan.
Een Belgische vriend ging erheen en het was zoals gewoonlijk geweldig. . .Ben benieuwd hoe t afgelopen donderdag is geweest….ik redde het helaas niet qua tijd….snik
zat er wel over te denken, maar door werkzaamheden aan het spoor wordt de (bus)reis wel erg lang...Gaat er morgen iemand naar de GB van Isaura?
Kan je "zijn" eens vervangen door "haar" aub? Een vriendelijke vraag. Ik vind het soms verwarrend en mezelf inbeeldend, ook niet zo "gezellig".het mag niet op zijn gezicht eindigen, maar soms is het moeilijk om goed te mikken... En dus waren er wat op zijn kin, zijn wangen, zijn nek, zijn haar = sorry !!
Sorry maar ik gebruik "google translate" om mijn verhaal te maken en het Frans is soms "slecht vertaald" de kleine subtiliteiten van de taal = het spijt me... Anders zal ik in de toekomst een Engelse vertaling doornemen... Het is daar kan minder verspilling zijn ???Kan je "zijn" eens vervangen door "haar" aub? Een vriendelijke vraag. Ik vind het soms verwarrend en mezelf inbeeldend, ook niet zo "gezellig".
niemand, dus. geen Isaura.Gaat er morgen iemand naar de GB van Isaura?
Is vervelend dat ze er niet was en moest worden vervangen.niemand, dus. geen Isaura.
wel iemand anders....(?) voor € 20,- verhoging..... € 80,- dus.
Als ik je een tip mag geven. Die Isaura is inderdaad een sexbom. Maar in de volksmond wordt wel eens gezegd: leg er een laken op en dan zie je haar uiterlijke niet. Wel voor haar is dit werkelijk van toepassing. Ze is echt niet om aan te zien. Van kop tot teen. Maar smaken verschillen uiteraard.Gaat er morgen iemand naar de GB van Isaura?
Dat zou ik durven beweren. Ze is ronduit mollig. Maar ze, maar dat verschilt van man tot man, een tikkeltje afstotelijk. Toen ze nog in Gent actief was met ene Tita heb ik haar na binnekomst geen blik gegund. Enkel al haar voeten toen ik binnenkwam gaven me een eigenaardig gevoel. Zo onverzorgd die tenen van haar. Net Zwan-worstjes. Nu, Nachtjager zegt dat ze een leuk gezicht heeft. Dat is uiteraard zijn idee. Ik denk er het mijne over. Maar ik spendeer liever 20 euro meer aan een meisje die me wel kan bekoren.Lijkt ze dan niet op de fotos op haar website?
Vroeger zeiden we ' de zaterdag-Telegraaf' ...Als ik je een tip mag geven. Die Isaura is inderdaad een sexbom. Maar in de volksmond wordt wel eens gezegd: leg er een laken op en dan zie je haar uiterlijke niet. Wel voor haar is dit werkelijk van toepassing. Ze is echt niet om aan te zien. Van kop tot teen. Maar smaken verschillen uiteraard.
?????????????????????? Begrijp je stelling niet.Vroeger zeiden we ' de zaterdag-Telegraaf' ...
Ach Isaura is wat voller in de heupen , maar heeft leuk gezicht. En voor 20 € minder vind ik haar betere keus dan Lana , die wel mooier figuur heeft.
Maar ja haar vent zit er continu op toe te kijken. Het is maar waar je van houdt.
IK heb al eens geschreven dat ik dat stel een beetje eng vind,en ook wat onverzorgd zij altijd met dat visnet aan,niet men ding,maar is inderdaad maar waar je van houdt!Ach Isaura is wat voller in de heupen , maar heeft leuk gezicht. En voor 20 € minder vind ik haar betere keus dan Lana , die wel mooier figuur heeft.
Maar ja haar vent zit er continu op toe te kijken. Het is maar waar je van houdt.
vroeger was de Telegraaf geen tabloid-formaat. De zaterdag-editie was -pakweg- 3 cm dik.... nog dikker dan jouw laken, dus?????????????????????? Begrijp je stelling niet.
Ja idd ieder zijn ding ik ga maandag weer lekker naar de gangbang van lana voor mij is dat echt een toppertjeIK heb al eens geschreven dat ik dat stel een beetje eng vind,en ook wat onverzorgd zij altijd met dat visnet aan,niet men ding,maar is inderdaad maar waar je van houdt!
Ach zo. Idd dit zou bruikbaar zijn voor Isaura. Zo onverzorgd. Een duimdikte eelt op haar voeten, tatoeages van boven tot onder en mollig. Ik ging ooit in op een advertentie voor een Gangbang van haar in Gent. Dommerik als ik was (ben) reisde ik af naar de Petite Amie. De prijs was 50 euro. Lekker goedkoop dus. Het aangebodene was in verhouding.vroeger was de Telegraaf geen tabloid-formaat. De zaterdag-editie was -pakweg- 3 cm dik.... nog dikker dan jouw laken, dus