Voormalig lid 11453
Stamgast
Ben benieuwdIk zou ook wel willen weten of iemand hier Vixen kent. Zij zal op dinsdag deze week de gangbang op zich nemen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen benieuwdIk zou ook wel willen weten of iemand hier Vixen kent. Zij zal op dinsdag deze week de gangbang op zich nemen...
Ik denk dat het is Kim die op vrijdag kwam.Ben benieuwd
En geen man/man met Nicole en DaisyVandaag had ik gehoopt op gb Nicole/Daisy na de middag maar helaas is dit een avondsessie, dat lukt me niet dan maar verkeerde beslissing genomen en naar die cumslutparty geweest. Niet mijn ding, Katja is niet mijn type - doet wel hard haar best om iedereen te bedienen en krijgt ladingen cum in haar mondje, ook 2 van mij - maar had niet gelezen dat haar man er ook is, en actief als bi. Er werd dan ook toch wel wat pik gezogen door de heren, dat hoeft voor mij niet. Had dus beter moeten lezen, eigen fout. Vandaar toch even deze kleine review, indien je niet van man/man actie opgewonden geraakt, hier niet aanschuiven.
Toch met een glimlach naar buiten gegaan : Nicole tegengekomen in de gang, zag er weer super uit in haar zwarte lingerie grrrrrrr, en beneden stond Daisy aan de kassa, zag er absoluut goed uit. Mijn sleutels van haar teruggekregen, ik schuif donderdag middag aan/in… ben nu al geil…
Hallo Henrix,Vandaag had ik gehoopt op gb Nicole/Daisy na de middag maar helaas is dit een avondsessie, dat lukt me niet dan maar verkeerde beslissing genomen en naar die cumslutparty geweest. Niet mijn ding, Katja is niet mijn type - doet wel hard haar best om iedereen te bedienen en krijgt ladingen cum in haar mondje, ook 2 van mij - maar had niet gelezen dat haar man er ook is, en actief als bi. Er werd dan ook toch wel wat pik gezogen door de heren, dat hoeft voor mij niet. Had dus beter moeten lezen, eigen fout. Vandaar toch even deze kleine review, indien je niet van man/man actie opgewonden geraakt, hier niet aanschuiven.
Toch met een glimlach naar buiten gegaan : Nicole tegengekomen in de gang, zag er weer super uit in haar zwarte lingerie grrrrrrr, en beneden stond Daisy aan de kassa, zag er absoluut goed uit. Mijn sleutels van haar teruggekregen, ik schuif donderdag middag aan/in… ben nu al geil…
Ik ga er waarschijnlijk ook niet geraken. Ben jij dan vorige week gegaan voor je eerste gangbang? Ik was er net voor bij haar en heb het haar gezegd, dat ze moest uitkijken naar iemand voor wie het de eerste GB wasVerdorie door mijn werk deze week nog niet kunnen langsgaan bij Freya voor de gang bang met Nicole maar mss morgen eens naar daar en zaterdag wel eens naar de swingerparty in de namiddag
Lijkt mij een fout te zijn, zou moeten 80€ als je één van de twee kiest, om zeker te zijn moet je anders eens bellenMorgen is opnieuw 120 voor een of twee girls. Niet zoals vroeger 80 voor een vrouw. Ik twijfel enorm... Is de prijs te hoog voor deze gb van twee uur met een vrouw ? Of moet Ik per se twee vrouw nemen zonder keuze ?
Aha, inderdaad, dan ook maar gedaan hé ! 120 voor de twee, wat een lekkere meiden die 2 ! Inzet 100%. Nicole kende ik al, Daisy de eerste maal, leuke lekkere mooie meid, lekker neukbaar…. . Enigste wat daar nog ontbreekt is wat meer "gangbangsex",,een dp, wat anale sex of wat interactie tussen beide meiden zou mooi zijn !Is zeker ook mogelijk, de enige manier om het te weten te komen is er heen te gaan, ziet er de moeite waard uit
@KrisD Door te moeten werken ben ik nog niet kunnen langsgaan ik hoop er komende week eindelijk een gang bang te kunnen meedoenIk ga er waarschijnlijk ook niet geraken. Ben jij dan vorige week gegaan voor je eerste gangbang? Ik was er net voor bij haar en heb het haar gezegd, dat ze moest uitkijken naar iemand voor wie het de eerste GB was
https://www.sexjobs.nl/gangbang/do-2411middag-gb-queen-nicole-princess-daisy_6743047Deze week twee maal GB met Nicole en Daisy, is er een GB-prinsesje in de maak? Mss dat ik donderdag mee aanschuif
Die ouwe meubels achter den toog wel. Ze hebben me hier al eens aangesproken dat ik geen respect heb voor hun. En daar hebben ze 100% gelijk in.
@Hetenteen ik heb die oudjes daar niet meer gezien laatste keren dat ik er ben geweest…het was een vriendelijke vrouw die aan de balie wasDie ouwe meubels achter den toog wel. Ze hebben me hier al eens aangesproken dat ik geen respect heb voor hun. En daar hebben ze 100% gelijk in.
Klopt helemaal. Geen oudjes bij Freya hoor. En bovendien: oud is relatief@Hetenteen ik heb die oudjes daar niet meer gezien laatste keren dat ik er ben geweest…het was een vriendelijke vrouw die aan de balie was
Overal buiten de vestingwallen.Praktisch vraagje: waar kan ik in de buurt van Freya gratis parkeren
Ja ik vind het nu toch beter,vriendelijke dame en Freya is voor mij nog steeds een leuke shop,maar door mijn werk al paar weken niet meer kunnen gaanKlopt helemaal. Geen oudjes bij Freya hoor. En bovendien: oud is relatief