Grijp je kans Rik, deze donderdag is het zover: Nicole en LisaKlinkt de moeite. Mocht Nicole eens een duo GB met Lisa doen, dan ben ik erbij (ivm de lange reistijd).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGrijp je kans Rik, deze donderdag is het zover: Nicole en LisaKlinkt de moeite. Mocht Nicole eens een duo GB met Lisa doen, dan ben ik erbij (ivm de lange reistijd).
Ja! Balen, vandaag kan ik echt nietGrijp je kans Rik, deze donderdag is het zover: Nicole en Lisa
Ja. Ik ook niet, jammer, een volgende keerJa! Balen, vandaag kan ik echt niet
Echt jammer, maar wat in het vat zit….Ja. Ik ook niet, jammer, een volgende keer
En was ze nadien ook wegik ben nog effe bij donna geweest, bij de amateur cockold gangbang.
er waren een mannetje of zes. toen ze binnenkwam, werd ze gelijk al betast door verschillende mannen.
donna, was al vrij snel volledig naakt. 1 ding viel op ze had haar groene diamant buttplug in.
dus daar, was ze ook voor in.
het tempo lag vrij hoog, en de 1ne na de andere werd bereden of gepijpt. jullie mogen alles met me doen zei ze.
dus, dat gebeurde dan ook. ik heb haar nog gedped met een andere collega.
maar wat een drive, en wat een hete dame. ik was om 1 uur binnen, en om kwart over 2 was er niemand meer te zien.
ja, geen mens meer te zien. ik hoop dat ze nog eens langskomt. wat een hete dame was dat.En was ze nadien ook weg
Jammer dat er na een uur geen mannen meer zijn. De mannen vertrekken zodra ze klaarkomen. Maar het zou slim zijn om meer met Donna te blijvenEn was ze nadien ook weg
Ik hoor een oproep om een duo-gangbang met Donna en Nicole...Jammer dat er na een uur geen mannen meer zijn. De mannen vertrekken zodra ze klaarkomen. Maar het zou slim zijn om meer met Donna te blijven
Bovendien was bij Donna alles mogelijk. Volgende keer, hoop Ik dat de mannen verder moeten gaan. Ze kunnen langer met haar neuken, met haar kutje en met haar kont spelen zonder snel klaar te komen.
Het is beter als de twee uur vol zijn (zoals bij Nicole, die veel ervaring heeft).
Ik zal ook proberen mee te doen. Het zou perfect zijn met 7 of 8 mannen
haha, dat zou wel, botergeil zijn.. als ze dat zouden doen.Ik hoor een oproep om een duo-gangbang met Donna en Nicole...
Sharing is caring. Ik zie het al voor me, DP'en bij Donna en eindigen met een bukake bij Nicole, hhmmm...haha, dat zou wel, botergeil zijn.. als ze dat zouden doen.
maar, ik weet niet, of donna zo voor sharing is...
Ik had ze al eens op een gangbang. Iets meer timide dan bv. Kelly, maar was best een topervaring. Heerlijk lijfje, pijpt super, en wordt graag stevig genomen. Knuffelt ook wel graag. Tongzoenen iets minder, maar klaarkomen in haar mondje, inclusief slikken maakte dan veel goed.Iemand al eens Rebecca uitgeprobeerd, lijkt me verlegen?
Lijkt echt wel door de eigenaar geplaatst.... !!!Grijp je kans Rik, deze donderdag is het zover: Nicole en Lisa
Op 1 uur 3 x klaar komen.. .......op de gangbang van nicole waren een mannetje of acht.
dus eerst een pijp en trek ronde.. zodat de mannen steeds meer in de stemming kwamen.
ze werd dan ook al vrij snel genomen. ik was ook aan de beurt, in doggy en ik was al zo geil, dat ik me niet meer kon inhouden.
en daarna even uitgerust in een zetel.
toen kwam er een koppeltje binnen, en het was dat knappe latina meisje, van een tijdje terug.
de mannen waren hier ook wel voor te vinden, en ze werd dan ook door meerdere mannen genomen.
ik zelf ook, in doggy en missionaris.
nicole heeft me daarna nog lekker klaar gereden met haar rug, naar me toe.
daarna nog even gebleven... nicole werd gelikt door het meisje. en het meisje werd tegelijk achterlangs genomen door haar vriend. mooi om te zien.. ben vertrokken om tien voor drie, en ik was voor 1 uur binnen. maar ik heb me geen minuut verveeld.
Just i wish...Lijkt echt wel door de eigenaar geplaatst.... !!!
ooh ja dat zou fantastisch zijn. en op 2 uur zes keer.... mmm, dan zou ik eerst een paar eitjes weg moeten tikken.Op 1 uur 3 x klaar komen.. .......
Op Hookergames in Eroxx heb ik er eens een geweten. Moest om 23 h gaan werken, feestje begon pas echt om 22 h. "En, lekker orgasme gehad?".Op 1 uur 3 x klaar komen.. .......
Lana zag ik op de laatste gangbang, samen met Nicole. Wat is dat een beauty zeg. Steekt Nicole naar de kroon qua uiterlijk. Nicole is best wel flink afgevallen sinds ik haar laatst zag , begint al skinny te worden. Wel top dame.Iemand ervaring met Lana? Wat is haar afkomst?
Is dat belangrijk? Niet gevraagd ook. Ze spreekt gewoon Nederlands.Wat is haar afkomst nu dan?
Bedankt voor de infonee, ik ben ook nog niet geweest bij layla. maar morgen doet er ook weer een nieuwe dame mee met de gangbang van nicole ze heet faye.....
vrijdag gangbang met kim, iemand ervaring met deze dame
Faye ziet er de moeite uit, eens kijken of ik het deze avond haalnee, ik ben ook nog niet geweest bij layla. maar morgen doet er ook weer een nieuwe dame mee met de gangbang van nicole ze heet faye.....
vrijdag gangbang met kim, iemand ervaring met deze dame...
Ik zou op redlights.be kijken. Daar adverteert Saskia ook en daar heeft Floortje ook geadverteerd. Nu alleen een AD van Saskia online.Waar is Floortje trouwens gebleven? Zij is al een tijdje van de radar verdwenen