Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzou volgens iemand die maandag ook aanwezig was, reeds eens bij Freya langs zijn gekomen en best de moeite zijn, een blondje, volgens hem vergelijkbaar met Nicole, als je gaat: laat eens weteniemand ervaring met Kim? nog geen tips over de gangbang met deze amateur cuckold sletje.
Ik bevestig in alle opzichten omdat ik een van de 7 jongens was en ik het was die haar lingerie uitdeed...ik ben dus geweest maar Faye niet, volgens Nicole was ze ziek gevallen...
we waren met een mannetje of 7 en Nicole stond er alleen voor, arme wij! voor we er aan begonnen stond ze er op dat de airco wat hoger ging, het beloofde een hete avond te worden. in no time lag haar ondergoed in de hoek gegooid en was ze aan haar zuig, trek en neukronde begonnen, om er pas na 2 uur mee op te houden en 8 (er was een laatkomer) voldane mannen met lege zakken achter te laten.
met forfaitcijfers gewonnen door nederland, deze battle of gangbang tussen NL en FR, maar ik weet niet of het al dan niet verschijnen van FR enige invloed had hierop.
Nicole werd genomen, gelikt, bepoteld en kreunde er op los en werd bedankt met een Bukakke, tot de volgende keer zou ik zeggen...
Ik zal er zijn :Morgen eerste gangbang van Daisy met Nicole, klinkt alvast veelbelovend, iemand plannen? Ik kan jammer genoeg niet, misschien zondag voor Rebecca
Alvast veel plezier, ik kijk uit naar je reviewIk zal er zijn :
Ik heb een sterfgeval in mijn familie verzonnen zodat ik erbij kon zijn
Dit had ik voor NIETS ter wereld willen missen
zeker doen, het zal je niet teleurstellen, als het even meezit kan ik op donderdag ook van de partij zijn, het is nu knal op de middag, ik kan misschien een lunchmeeting excuus oproepen, hmmmIk ga deze week de gang bang met Nicole eens bezoeken ben wel maar een groentje op gebied van gang bang
Ge zijt blijkbaar niet veel gewoon...De moderators van YOUPPIE (Frans forum) hebben me verboden om opnieuw te posten op de FREya en vooral op Nicole
ik post hier nu pas
als ik nog maar één dag te leven had = het is met Nicole dat ik het zou willen doorbrengen
@KrisD bedankt voor je berichtzeker doen, het zal je niet teleurstellen, als het even meezit kan ik op donderdag ook van de partij zijn, het is nu knal op de middag, ik kan misschien een lunchmeeting excuus oproepen, hmmm
Graag gedaan! Als je gaat, laat weten wat je er van vond@KrisD bedankt voor je bericht
Het was gisteren weer een geile bende. Kelly was duidelijk een professionele dame zeer kundig maar weinig passie ze was wel heel vriendelijk Lana daar in tegen genoot er duidelijk van en liet dat ook luidkeels horen man man wat een heet wijfje is dat.Ik zie op SJ dat Lana er is op woensdag bij de gangbang ook weer is. Ze was er een paar weken geleden ook wat een hete donder die non stop mannen pijpt en neukt maar vooral er zelf ook van geniet. Ze ziet er super lekker uit. met Kelly heb ik geen ervaring maar zo te zien heeft zij ook een lekker lijf. Woensdag middag om 1400 zal ik het zien. Zal na afloop nog een review schrijven
Floortje?Dus 3 toppers voor de gb bij Erotheek Freya : Nicole, Lana en Daisy.
Misschien ook iemand anders?
Werkt die daar nog? Heeft het waarschijnlijk te druk met tatoeages zetten en lichaam verbouwen. Was vroeger zo'n mooie meid, blijft niks meer van over. JammerFloortje?
avonden geen optie voor mij helaas…..te verDeze week twee maal GB met Nicole en Daisy, is er een GB-prinsesje in de maak? Mss dat ik donderdag mee aanschuif