Wreckeroff
Wandelaar
50 euro.Wat vraagt ze voor zo een pijpbeurt ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren50 euro.Wat vraagt ze voor zo een pijpbeurt ?
Toch ook lekker als je van zo'n pijpbeurt kan genieten. Zelf ga ik wel steeds voor het volledige pakket, tongzoenen, beffen, pijpen en neuken. Maar als jij geniet van alleen maar een pijpbeurt, prima zo toch. Daar gaat het toch om, het genieten.Ik ga bij haar langs voor een snelle pijpbeurt. Dan neem ik plaats in de zetel en laat ik me heerlijk klaarpijpen. Ik heb haar nog nooit geneukt... en nu ik bovenstaande lees wil ik het ook niet meer. Maar af en toe zo'n snelle pijpbeurt onderweg naar huis... tja ik ben ook maar een mens.
Ben je de afgelopen maand nog geweest? Probeer haar al even te pakken te krijgen maar kom steeds meteen bij de voicemail terecht…Nog eens een afspraak gemaakt bij Gaby, was al enkele jaren geleden en ik moet zeggen dat ik wat terughoudend was door de negatieve recensie op gebied van hygiëne in één van de vorige posts.
Maar omdat mijn ervaringen steeds positief waren, toch maar het voordeel van de twijfel gegeven.
Van vieze geuren heb ik niets ondervonden, dus dat was al zeker positief en verder was de algemene hygiëne tijdens mijn bezoek zeker voldoende.
Verder is Gaby wel nog een beetje aangekomen lijkt me, maar je ging ervoor ook al niet langs vanwege haar smalle lijntje. Deze extra's stoorden dan ook niet zo hard.
Pijpen doet ze nog altijd heerlijk ze zuigt en blijft zuigen, ze heeft me 2x klaargezogen en telkens alles in haar mond genomen. Ze is niet de dame die ik maandelijks zou bezoeken, maar zo nu en dan kan ik haar geile praat, pijpskills en lotuskus ten zeerste appreciëren.
Neen, niet meer langsgeweest sinds vorig bericht. Ik zag wel dat haar advertentie maandag nog online was.Ben je de afgelopen maand nog geweest? Probeer haar al even te pakken te krijgen maar kom steeds meteen bij de voicemail terecht…
Ik zou niet weten waarom je haar apart zou moeten reviewen? Hier in haar topic is perfect.Nu weet ik niet of ik deze apart moet reviewen of niet? Laat maar weten naar gelang het antwoord pen ik m'n ervaring mee in deze post of maar ik een nieuwe.
Thanks!Ik zou niet weten waarom je haar apart zou moeten reviewen? Hier in haar topic is perfect.
Prima eerste recensie, trouwens. Benieuwd naar meer, want ik heb zo'n vermoeden dat Gaby wel je eerste maar niet je laatste DvP zal zijn ;-)
Ja, er staat nog iets gepland maar da's voor later deze maand. Uiteraard met recentie![]()
Als je nieuwe klant bent, moet je bellen. Maar ik denk dat ze meestal pas vanaf 's middags bereikbaar is. Als goeie klant kan je haar op ieder moment van de dag via whatsapp bereiken. Meestal antwoordt ze dan wel binnen het uur.Yo! ik heb steeds het probleem om haar te bereiken... is dit enkel via whatsapp of kunt ge haar ook gewoon bellen of sms'n?
Aan de reacties te horen en haar vlijtigheid heb ik wel wat schrik om een soa op te lopen bij haar
En dan kun je geen soa oplopenAls je nieuwe klant bent, moet je bellen. Maar ik denk dat ze meestal pas vanaf 's middags bereikbaar is. Als goeie klant kan je haar op ieder moment van de dag via whatsapp bereiken. Meestal antwoordt ze dan wel binnen het uur.
Wat soa's betreft, hoef je bij haar echt geen enkele schrik te hebben hoor. Intiem gebeurt ten allen tijde met condoom. En als je binnenkomt, ga je samen met haar naar de badkamer. Je handen, je gereedschap en je kontje worden grondig met zeep gewassen. Ook moet je met een mondspoelmiddel telkens eerst je mond spoelen.
Als je een condoom gebruikt bij het vrijen en zelf niet met je tong donkere steegjes begint schoon te likken is de kans dat je op een werkdag om 8u zonder file door de Kennedytunnel geraakt groter dan dat je bij Gaby een soa oploopt.En dan kun je geen soa oplopen![]()