Ik probeer het me juist te herinneren!
Je schrijft haar eerst een mail. In een antwoord krijg je dan haar telefoonnummer. Ze spreekt dan met jou af op de parking van een nabijgelegen brasserie, ze komt je daar (te voet) halen en samen wandel je naar haar appartement op een 50-tal meter afstand, samen met de trap naar boven. De volgende keer ken je het juiste adres natuurlijk en dan bel je beneden aan en dan komt zij naar beneden om de deur te openen en dan weer samen naar boven (ze maakt de deur dus niet automatisch open zoals je normaal zou verwachten). De tijd tussen dat jij hebt aangebeld en dat zij naar beneden komt en je binnenlaat sta je daar dus rond te draaien in een inkomhalletje van geen 2 m², niet tof als er dan een andere bewoner het gebouw wil verlaten of binnenkomen (ik denk dat er 6 appartementen zijn). Enfin zo was het bij mij en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.
Ze heeft ook een klein hondje, een vervelend blaffend wezentje waar ze gek op is, ... weet niet of die nog leeft natuurlijk. Ze babbelt wel graag en je merkt dat ze daar ook behoefte aan heeft.
De massagetafel staat gewoon bij haar in de leefruimte.
Ze geeft de massage naakt, staande, geen b2b, tenminste dat doet ze niet, misschien als je het expliciet vraagt.
Ik betaalde toen ook 130, wat ik eigenlijk toch wat te duur vond voor wat het is.
Ik twijfel of zij ook effectief de dingen doet die ze vermeldt op haar profiel op RL, ik zou het haar heel uitdrukkelijk vragen voor je haar bezoekt.