• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Gabriela, Eindhoven, Baekelandplein 2 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vandaag op het plein geweest na een teleurstellende avond en een massage zonder te kunnen spuiten. met toeval bij Gabrielle binnen gelopen. ( dit was pas mijn 3e bezoek aan het plein dus ken bijna niemand). wat een lichaam heeft ze zeg werd al stijf toen ik achter haar liep de trap op. half uurtje afgesproken rustig begonnen met pijpen en afwisselend met mijn tepels teasen en knijpen terwijl ik haar borsten masseerde. toen ging ze erboven op zitten geen glijmiddelen nodig bij haar .3 keer moeten stoppen anders zat de condoom al vol. daarna haar in doggy gezet afwisselend met hard en zacht stoten en toen haar bij de borsten gepakt en door gestoten tot ik klaarkwam en wat zat ie vol ze schrok er zelf van.. bij deze mooie en leuke italiaanse wil ik wel vaker komen. daarna nog rustig gesprekje gehad en tijdens de afscheid zei ze dat ik de volgende keer poesje moet likken want ze wil dat mijn baard erna gaat ruiken haha
 
hey

Bingelke,Gabriella heefd donker haar en zit op de linker stoel , en die doet zoiets niet, dat weet ik zeker,je zult inderdaad haar buurvrouw hebben geneukt,weer een slachtoffer op haar naam,inderdaad een mooie vrouw maar trap er niet meer in ,mij heef ze toen ook te pakken gehad, nooit meer!!

Borak
Weet iemand al hoe deze buurvrouw heet. Je mag echt niks bij haar. Ze heeft wel een mooi figuur. Ze vertelde dat ze haar job haatte. En ik denk dat ze smetvrees heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan