Vandaag heb ik deze ontzettend mooi vrouw voor de 1e keer bezocht.
Daar heb ik zeker geen spijt van. Vanaf de eerste minuut was er een klik, wat zij ook overduidelijk uitsprak.
Deze mix van een Italiaanse vader en een Tsjechische moeder is wel heel goed uitgevallen. Een mooie vrouw met een fantastisch mooi lichaam.
Voor mij is zij DE "droomvrouw".
Daarnaast is de sex met haar ook hemels.
Tijdens de ontmoeting kijkt ze mij bijna constant aan, wat de feestvreugde alleen maar verhoogd.
Gekozen voor een half uur (E100,-).
Uiteindelijk was ik ruim 50 minuten bij haar op bezoek geweest.
Ik had wat te vieren vandaag, maar dit overtrof mijn stoutste verwachtingen!!!
Verder heeft ze mij haar nummer gegeven. Ze begint meestal vlak na het middaguur, maar vaste klanten kunnen haar bellen als ze een afspraak vroeger willen!
Ze gaat me nog vaak terug zien. Ik heb er weer een verslaving bij!
Ik moest me inhouden om niet meteen na een kwartier weer bij haar op bezoek te gaan, haha.....
Daar heb ik zeker geen spijt van. Vanaf de eerste minuut was er een klik, wat zij ook overduidelijk uitsprak.
Deze mix van een Italiaanse vader en een Tsjechische moeder is wel heel goed uitgevallen. Een mooie vrouw met een fantastisch mooi lichaam.
Voor mij is zij DE "droomvrouw".
Daarnaast is de sex met haar ook hemels.
Tijdens de ontmoeting kijkt ze mij bijna constant aan, wat de feestvreugde alleen maar verhoogd.
Gekozen voor een half uur (E100,-).
Uiteindelijk was ik ruim 50 minuten bij haar op bezoek geweest.
Ik had wat te vieren vandaag, maar dit overtrof mijn stoutste verwachtingen!!!
Verder heeft ze mij haar nummer gegeven. Ze begint meestal vlak na het middaguur, maar vaste klanten kunnen haar bellen als ze een afspraak vroeger willen!
Ze gaat me nog vaak terug zien. Ik heb er weer een verslaving bij!
Ik moest me inhouden om niet meteen na een kwartier weer bij haar op bezoek te gaan, haha.....
Laatst bewerkt door een moderator: