Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMerci - Frans is geen probleem. Weet nog niet of ik daadwerkelijk gelegenheid ga hebben om van mijn klanten te ontsnappen (tenzij ze meewillen ), maar als de gelegenheid zich zou voordoen…Spreek je Frans?
Dat maakt alles namelijk wel een stuk makkelijker daar. Het is geen Lloret de Mar,zeg maar....
Odyssee Club Bar is chic en fraai. Leuke sfeer.
Volgens mij alleen in t weekend open.
Saunaclub Candy is wat vlotter. Jongere gemiddelde leeftijd ook.
Die is wél op werkdagen open.
Rest zelf nooit geweest.
ik ben er volgende week, @kater125 dus als je tips hebt, laat maar weten!Ik zit deze week in Reims, iemand tips?
Niks. Paar berichtjes gestuurd naar meiden op sexemodel. Com en op de heenweg enkele gebeld maar zonder success. Geen antwoordtoevallig 1 van jullie nog iets gevonden of tegengekomen in Reims? Ik ben er over een paar weken
In de semi-grote steden heb ik wel wat straatprostitutie gezien. Maar vaak in, of rond, de rand tussen industriegebied en buitenwijken. En wat daar dan te zien was… de goesting was snel voorbij. :-/Soms op quartier-rouge.be, gewoon "Paris" in de advertentie zoeken
Hoe kom je als geile Fransoos dan aan je gerief ? Vlugge sex is niet leverbaar ? Zal er toch veel onvrede zijn in zon land.In de semi-grote steden heb ik wel wat straatprostitutie gezien. Maar vaak in, of rond, de rand tussen industriegebied en buitenwijken. En wat daar dan te zien was… de goesting was snel voorbij. :-/
Quarter-rouge of redlights zijn al moeilijk genoeg om een betrouwbare advertentie te vinden. In een land waar prostitutie verboden is (Frankrijk dus) is het helemaal niet te doen. :-(
Hoe kom je als geile Fransoos dan aan je gerief ? Vlugge sex is niet leverbaar ? Zal er toch veel onvrede zijn in zon land.
In de semi-grote steden heb ik wel wat straatprostitutie gezien. Maar vaak in, of rond, de rand tussen industriegebied en buitenwijken. En wat daar dan te zien was… de goesting was snel voorbij. :-/
Quarter-rouge of redlights zijn al moeilijk genoeg om een betrouwbare advertentie te vinden. In een land waar prostitutie verboden is (Frankrijk dus) is het helemaal niet te doen. :-(
Ik denk dat in die voorsteden genoeg te neuken valt tegen betaling...
Als je ziet hoe weinig de politie en regering daar te vertellen hebben, en de mate van armoede is het eigenlijk een grote vrijzone.
Maar als je niet de juiste contacten hebt zal het lastig worden, of zelfs gevaarlijk om je er te begeven als buitenstaander.