FKK Sharks, Darmstadt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag 2 Augustus 2024

Eindelijk was het dan zover en had ik een opening gecreëerd in mijn drukke agenda voor mijn 1ste bezoek aan deze club.Volgens de navigatie zou de rit ongeveer 3 uur duren, dit werd uiteindelijk 3 uur en 45 min vanwege file/werkzaamheden en drukte op de weg. Dus met de nodige vertraging rond 15.30 uur ( eindelijk ) gearriveerd.

1ste woord dat bij mij opkomt is bij deze club is:
OVERWELDIGEND

Vanaf het moment dat je binnenloopt tot je weer naar buiten gaat, ik kwam ogen tekort. Oké de douches zijn niet echt luxe, maar de overige faciliteiten zijn top !

Het buitengebied met het zwembad, boven de jacuzzi's…ik heb er enorm van genoten.

Dan de dames: wat een keuzestress !
Ze zijn er in grote getallen en in alle soorten en maten 😉
Ik was nog geen 30 minuten binnen en had al 6x de kamervraag gehad. Maar aangezien dit mijn 1ste bezoek was wilde ik eerst de club wat ontdekken en wat relaxen. Waarschijnlijk hadden de dames dan ook in de gaten dat ik nieuw was…..

1 kamer gedaan met Monica, een blondine uit Spanje zei, waarvan ik later een recensie zal schrijven.

Ik ben nog steeds onder de indruk van deze club, een herinnering die ik niet gauw zal vergeten 😁 jammer dat het voor mij zo ver weg ligt want de route erheen en terug zijn me echt tegengevallen.

Gr Janse
 
Goedkoper als de clubs in Nederland en de premiumclubs in NRW inmiddels.
Maar goed concurrentie is in de regio Frankfurt nog veel groter als hier.
 
Bwa concurrentie, er is 1 club die er bovenuit springt en dat is Sharks. In zowat alle andere clubs is het veel minder; geen enkele (van die andere) haalt het niveau van voor Covid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan