Een aangename zondag met een wrange nasmaak
Na mijn teleurstellend bezoek aan World zaterdag trok ik zondag naar de club waar ik mij wél thuisvoel : FKK Sharks, momenteel de drukst bezochte saunaclub in de regio en misschien wel van heel West-Europa.
Op zondag is de club al om 10u open voor een brunch tot 15u. Ideaal : rustig ontbijten met een zelf samengesteld omeletje; het aantal aanwezige dames is om 10 uur exact nul overigens, die druppelen wat later binnen. De entree is op zondag voor 14u nog steeds 50 euro.
Op zondagmiddag is normaal ook een saunameester aanwezig doch de man had zich ziek gemeld blijkbaar. Geen erg, een paar kerels hebben met toestemming van de leiding voor invaller gespeeld. Alle faciliteiten waren overigens in gebruik en goed op temperatuur.
Nieuwe investeringen heb ik niet opgemerkt, behalve dat er recht voor de ingang een paar parkeerplaatsen voor andersvalide bezoekers gemaakt zijn. Of dat gerespecteerd wordt is natuurlijk de vraag... Voor het overige is deze club nog steeds zoals het was; never change a winning team weetjewel.
Er zijn natuurlijk ook wel wat minpunten in Sharks, zeker wél. Het personeel is lang niet altijd vriendelijk en de toogbediening is nog altijd een ramp op drukkere momenten. Gewoon relativeren; ik zie vaak nieuwe mensen en al maar meer mensen van Afrikaanse afkomst in de club werken hetgeen betekent dat de lonen voor medewerkers niet bepaald hoog zijn.
Ook hier waren er enkele meisjes die met een BHthje rondliepen, de trend uit Oase is ook hier al aanbeland blijkbaar.
Maar er was ook seks. Met
Chanel.
Ik had haar vroeger al wel gezien. Een meisje met een heel leuk snoetje. Ze heeft wat piercings en tatoos maar vooral een heel mooie lach.
Ze is 25 en uit Hongarije, ze werkt al enkele jaren in Duitsland.
Natuurlijk moest er flink onderhandeld worden over prijzen en opties, maar we kwamen er wel uit zoals altijd.
Tongzoenen was eerder matig; pijpen was wél goed. Neuken was dan weer gewoontjes : de eerste keer in doggy geëndigd en het tweede nummertje op het einde van het uur zat zij op mij...
Tussen de twee bedrijven in was er nog tijd voor een massage, op haar initiatief overigens. 't Is een van de sympathiekste meisjes in de club. Herhalingsgevaar : misschien.
Later die middag merkte ik dat de Aziaten weer goed vertegenwoordigd waren. Dat merkte je vooral aan het gedrag van sommige dames die hen als wandelende 100 euro biljetten zien natuurlijk.
Het eten (vanaf 17u) was degelijk maar is altijd hetzelfde...
Achteraan de club zag ik plots een heel jong blond meisje. Ik vroeg hoe ze heette maar een degelijk antwoord kreeg ik niet. Ze sprak enkel Roemeens met wat Duitse woorden. Met wat gebarentaal lukte het wel, met horten en stoten natuurlijk :
Lola, 19, en nog maar pas in de P6 wereld aanbeland. Toen Covid begon zat ze wellicht nog op de middelbare school.
't Is niet eenvoudig onderhandelen met zo iemand, doch met de vriendelijke hulp van een andere dame (
Catalea) konden er toch wat afspraken gemaakt worden en trokken we naar een kamer boven.
Ze is nog zeer onervaren. Er was afgesproken om te TZ maar dat wou ze eerst niet, en na wat aandringen lukte het wel en zeer goed zelfs. Ook met het aanmeten van een condoom lukte het niet en ik heb haar dan maar geleerd hoe je dat correct doet. Dat vond ze wél fijn, zo wat les krijgen van een leermeester.
En ik vind het natuurlijk ook fijn om te seksen met een leerlinge, zolang ze maar de juiste leeftijd hebben naturlijk.
Pijpen was aangenaam en ook neuken best OK, ze heeft toch wat ervaring opgedaan in haar jonge leven. Het bleef wel maar bij 1 seksbeurt want 3 keer op een middag is voor een man van middelbare leeftijd
echt het maximale. De rest van de tijd heb ik met veel moeite weliswaar wat euh gecommuniceerd over jong zijn in een land als Roemenië, over de P6 wereld etc.
Herhalingsgevaar : misschien wel ja.
Het bleef bij 2 kamergangen, de rest van de dag hield ik me bezig met de wellness.
En bij het naar huis gaan kwam de aap uit de mouw...
Toen ik mijn sleutel afgaf stond de receptioniste te snotteren en te puffen dat ze zich erg ziek voelde.
Maar ondertussen wel sleutels aannemen en weer afgeven, en geld aannemen en weer teruggeven... Dan is men is verwonderd dat de
cijfers weer aan het stijgen zijn...
Ik heb vanmorgen (dinsdag) een test laten afnemen, deze is negatief en ik voel mij niet ziek, maar ik vrees voor anderen...
Ik ga zeker nog wel naar Sharks, mijn favo club, maar dit was een afknapper.